Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wykonanie kanalizacji sanitarnej w ul. Sucharskiego w Przemyslu.

OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA,

37-700 Przemyśl,  Rynek 1,  tel./fax (016) 675-20-38,

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej powyżej 14 000 a poniżej 5 278 000 euro

 

Przedmiotem zamówienia jest  wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej  z rur PCV o średnicach:    315 mm i 200 mm o łącznej długości 239,00 mb w ulicy Sucharskiego w Przemyślu na odcinkach oznaczonych w dokumentacj:i S-5 do S-6, S-7 do S-12 oraz  S-3 do S-27.

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w formie elektronicznej,  zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu - www.przemysl.plBiuletyn Informacji Publicznej „Zamówienia publiczne” Na wniosek wykonawcy dostępna w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych i nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Wymagany termin realizacji zamówienia:   30 listopada 2007 rok.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunkó

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:

1.    Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.

2.    Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:

            a)  wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  

                 krótszy  – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie w zakresie wybudowania

                 sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej z rur PCV lub PE o długości minimum

                 200 m

            b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami

                 budowlanymi w zakresie sieci sanitarnych ( kierownik budowy ) i należącymi do

                 właściwej izby samorządu zawodowego.

3.     Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4.    Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

5.    Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

6.    Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty stosując zasadę „spełnia” – „nie spełnia”

 

Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty następujących dokumentów i oświadczeń:

 

1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej  działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo  zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia:

    1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22

         ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na   

         podstawie art. 24  ust. 1 i 2  Prawa zamówień publicznych.

    2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do

         ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do

         rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie

         wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez

     wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem

     technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda:

     1) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

         wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia

         niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich

         czynności. Wymagane jest wskazanie osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy

         wraz z posiadaniem odpowiednich uprawnień branży sanitarnej wraz z

         zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa z

         terminem ważności na dzień  składania ofert.

     2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu

         zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, załączając kserokopie uprawnień oraz

         zaświadczenia o których mowa powyżej  potwierdzone za zgodność z oryginałem).

    3) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem   

         wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia

         działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i

         wartością robotom budowlanym stanowiącym  przedmiot zamówienia, z podaniem

         ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów

         potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie

         Dokumenty wymienione w punkcie 1, ppkt 1-2 wykonawcy wspólnie ubiegający się

         o udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a w przypadku potwierdzenia spełnienia

         warunku wymienionego w punkcie 2 ppkt 1-3 załączone dokumenty będą

         rozpatrywane łącznie.

3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:

    1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest

        ubezpieczony od  odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

        gospodarczej.

4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.       

Wadium  -  nie dotyczy

Zamawiający ustala jedno kryterium oceny i wyboru ofert – najniższa cena – 100%.

Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205

Termin składania ofert upływa dnia 19 września 2007 rok o godz. 900

Termin związania ofertą -  30 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert.

Nie przewiduje się zamiaru  zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.