Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Rewitalizacja zabytkowych obiektów Przemyskiej Starówki - wykonanie remontu kamienicy przy ul Franciszkańskiej 14

ZP-341/ 45 /2007                           Przemyśl 2007-07-23

OGŁOSZENIE   O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
PREZYDENT  MIASTA PRZEMYŚLA
37-700 Przemyśl
tel 0-16  675-20-81, fax  0-16  678-64-49
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej 14000 euro poniżej 5.278.000  euro 
 
Nazwa zadania  : Rewitalizacja zabytkowych obiektów Przemyskiej Starówki
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu kamienicy Franciszkańska 14  na Przemyskiej Starówce:
Zzakres robót:
1) wymiana więźby dachowej,
2) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
3) remont elewacji wraz z malowaniem,
4) prace remontowe ciągów komunikacji ogólnej- sieni, klatki schodowe,
5) instalacja elektryczna w ciągach komunikacyjnych,
6) izolacja metodą iniekcji,
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych budynków został określony w materiałach przetargowych stanowiących załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Materiały przetargowe zawierają w szczególności Projekty budowlane remontu i malowania elewacji wraz z kolorystyką , przedmiary robót- kosztorysy ślepe, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
Materiały te wraz ze  specyfikacją istotnych warunków zamówienia zostały zamieszczone w formie elektronicznej www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne

Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Termin realizacji zamówienia:

- roboty wewnątrz budynku, iniekcja grawitacyjna – 15 listopad 2007 rok,
- roboty elewacyjne i wymiana stolarki okiennej – 11 kwiecień 2008 rok.

Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami:
 - Jerzy Buczkowski  tel. 0-16 675-20-72 w godz. 800 – 1500
     -  Marta Szarzyńska  tel. 0-16  675-20-38  w godz. 800 – 1500

Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok.205
Termin składania ofert upływa dnia 13.09.2007r. o godz. 09:00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13 wrzesień  2007r. o godz.11:30
w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski , 37-700 Przemyśl, Rynek 1 sala nr 19

Wadium – 4.000,00 zł.
Kryteria
1) cena - 100 %
 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
   1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem  
       zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
   2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  
       osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności wykażą że:
      a) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres
          prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zadania w zakresie
          wykonania remontu budynku wraz z elewacją o wartości nie mniejszej niż brutto 100 000,00  zł.
          i udokumentują należycie wykonanie tego zamówienia ( np. poprzez referencje ),
     b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym:
          - kierownikiem budowy o następujących kwalifikacjach: uprawnienia budowlane w zakresie     
             konstrukcyjno – budowlany, powinien wykazać się co najmniej 2 letnią praktyką zawodową             
             na budowie przy zabytkach nieruchomych ( Rozporządzenie Ministra Kultury z 9.06.2004r.  
             Dz. U. Nr 150 poz. 1579 ) oraz przynależnością do właściwej Izby samorządu zawodowego,
          -  kierownikiem robót branży elektrycznej, osoba ta ma posiadać uprawnienia budowlane w
              zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz należeć do właściwej izby samorządu
              zawodowego.
  3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
       wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności
       gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia oraz przedstawi zobowiązanie ( w formie oświadczenia) do ubezpieczenia od odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej w zakresie działalności obejmującej przedmiot zamówienia z sumą gwarancyjną    o wartości co najmniej 50 000 zł.
        W przypadku wyboru złożonej przez Wykonawcę oferty, przed  podpisaniem umowy przedstawi on ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności i  sumie gwarancyjnej jw.
  4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  5) dokonają wizji lokalnej i zapoznają się z aktualnym stanem technicznym obiektów stanowiących
       przedmiot zamówienia
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na  
podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą „spełni – nie spełnia”
Z treści dokumentów załączonych do oferty musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek  warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Warunki dodatkowe:
1) Roboty budowlane będą prowadzone w obiektach zamieszkałych przez lokatorów, wykonawca musi zapewnić stałą komunikację szczególnie na klatkach schodowych,
2) Wymianę stolarki okiennej wraz z robotami towarzyszącymi należy każdorazowo uzgadniać z najemcami lokali,
3) Należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i ostatecznie uzgodnić kolorystykę elewacji na podstawie próbek naniesionych na tynkach,
4) Kosztorys ofertowy należy opracować w oparciu o materiały przetargowe stanowiące załączniki do SIWZ  wyliczając poszczególne pozycje wraz z narzutami, wraz z wyodrębnieniem cen materiałów do wykonania zamówienia
5) Wymagany termin gwarancji na wykonane roboty – 36 miesięcy.  
Termin związania z ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamówienie jest finansowane  ze środków UE – Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.
Otrzymują:
1. Tablica ogłoszeń
2. www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne