Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Remont dróg wewnętrznych w Przemyślu

 
OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
 
PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA,
37-700 Przemyśl,  Rynek 1, tel./fax (016) 675-20-38,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej powyżej 14 000 a poniżej 5 278 000 euro
 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dróg wewnętrznych na terenie miasta Przemyśla.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla n/w zadań:
Zadanie nr 1 – remont ciągów pieszych     CPV 45 23 32 22-1    chodniki        
1.      Remont schodów z kostki bet. przy ul. Sanockiej
  1. Remont chodnika z kostki bet. przy ul. Słowackiego 78.b.c.d 
  2. Remont chodnika z kostki bet. przy ul. Glazera 5
  3. Remont chodnika z kostki przy ul. Glazera 25
  4. Remont chodnika z kostki bet. przy u. Kopernika 24
  5. Remont chodnika z płyt bet. i schodów przy ul. Brodzińskiego
  6. Remont schodów z płyt i krawężników przy ul. Oj. Św. Jana Pawła II
Zadanie nr 2 – remont dróg i placów         CPV:45 23 31 40 - 2
1.       Remont podwórza z betonu przy ul. Mickiewicza 22 i 22a
2.      Remont dróg skropieniem bitumem przy garażach ul. Wiarowej
3.      Remont drogi bocznej skropieniem bitumem przy ul. Herburtów
4.      Remont drogi bocznej skropieniem bitumem przy ul. Rosłońskiego
Zamawiający nie przewiduje podzlecania przez wykonawcę całości zamówienia lub jego
części innym wykonawcom.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w formie elektronicznej, zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu - www.przemysl.plBiuletyn Informacji Publicznej „Zamówienia publiczne” Na wniosek wykonawcy dostępna w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, nie dopuszcza składania ofert wariantowych i nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Wymagany termin realizacji zamówienia:   31 październik 2007 rok.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania                 
        tych warunków
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1.    Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.
2.    Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie realizacji robót drogowych
3.     Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4.    Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).
5.    Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
6.    Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty stosując zasadę „spełnia” – „nie spełnia”
 
Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty następujących dokumentów i oświadczeń:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej    
     działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo
     zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia:
    1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1   
         ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art.  
         24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
    2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do
         ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
         lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6
         miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę 
     niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami
     zdolnymi do wykonania zamówienia żąda:
     1) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z   
         informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do
         wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.    
         Wymagane jest wskazanie osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z
         posiadaniem odpowiednich uprawnień branży drogowej oraz załączenie zaświadczenia o
         przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa z terminem ważności na dzień
         składania ofert.
     2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
         zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, załączając kserokopie uprawnień oraz
         zaświadczenia o których mowa powyżej potwierdzone za zgodność z oryginałem).
         Dokumenty wymienione w punkcie 1, ppkt 1-2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o
         udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a w przypadku potwierdzenia spełnienia
         warunku wymienionego w punkcie 2 ppkt 1-2 załączone dokumenty będą rozpatrywane
         łącznie.
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  
 zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
    1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony
        od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego    
     wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
     zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
     publicznego.       
Wadium - nie dotyczy
Zamawiający ustala jedno kryterium oceny i wyboru ofert – najniższa cena – 100%.
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 12 września 2007 rok o godz. 900
Termin związania ofertą - 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert.
Nie przewiduje się zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.