Przejdź do treści strony WCAG

XXXV Sesja Rady Miejskiej w Przemyślu - porządek obrad

XXXV Sesja Rady Miejskiej w Przemyślu w dniu 2020-07-01, godz. 09:00 w Dużej Sali Narad, pok. nr 18, I piętro Urzędu Miejskiego w Przemyślu

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przyjęcie protokołów nr XXXI/2020 z sesji z dnia 16 marca 2020 r., nr XXXII/2020 x sesji z dnia 23 kwietnia 2020 r., nr XXXIII/2020 z sesji z dnia 25 maja 2020 r. oraz nr XXXIV/2020 z sesji z dnia 5 czerwca 2020 r.
    PDFXXXI Sesja RM protokół - 16.03.2020 r..pdf
    PDFXXXII Sesja RM - 23.04.2020 r..pdf
    PDFXXXIII Sesja RM - 25.05.2020 r..pdf
    PDFXXXIV Sesja RM - 05.06.2020 r.pdf
  3. Wystąpienia przedstawicieli Zarządów Osiedli oraz Przemyskiej Rady Seniorów.
  4. Wystąpienia radnych.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy dla skweru - proj. nr 62/2020.
    PDFProj. Nr 62_2020.pdf
  6. Podjęcie uchwały w sprawie Budżetu Obywatelskiego Miasta Przemyśla - proj. nr 60/2020 wraz z autopoprawkami.
    PDFProj. Nr 60_2020.pdf
    PDFProj. Nr 60_2020 - autopoprawka.pdf
    PDFProj. Nr 60_2020 - autopoprawka II.pdf
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta na 2020 rok - proj. nr 54/2020.
    PDFProj. Nr 54_2020.pdf
  8. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta na 2020 rok - proj. nr 61/2020.
    PDFProj. Nr 61_2020.pdf
  9. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie miasta Przemyśla - proj. nr 53/2020.
    PDFProj. Nr 53_2020.pdf
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia drogi na terenie miasta Przemyśla do kategorii dróg publicznych gminnych - proj. nr 63/2020.
    PDFProj. Nr 63_2020.pdf
  11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl na rok szkolny 2020/2021 - proj. nr 64/2020.
    PDFProj. Nr 64_2020.pdf
  12. Sprawozdanie z realizacji Zarządzeń Prezydenta Miasta Przemyśla za okres od 2 stycznia 2020 r. do 31 marca 2020 r.
    PDFSprawozdanie Zarządzenia.pdf
  13. Zakończenie obrad.