Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Remont pomieszczeń w budynku Rynek 20 w Przemyslu

 

 

 

 

OGŁOSZENIE   O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

PREZYDENT  MIASTA PRZEMYŚLA

37-700 Przemyśl

tel 0-16  675-20-81, fax  0-16  675 20 38

 

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej 14 000  euro  a poniżej 5 278 000 euro.

 

Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego Rynek 20 w Przemyślu w zakresie:

1)      Wymiana stolarki okiennej,

2)      Wymiana opraw oświetleniowych,

3)      Wymiana gniazd podtynkowych,

4)      Rozebranie szaf i boazerii z płyty wiórowej,

5)      Roboty malarskie ścian i sufitów,

6)      Remont i malowanie posadzek parkietowych,

5)      Posadzki z wykładzin rulonowych z tworzywa sztucznego.

 

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla obiektu został określony w materiałach przetargowych stanowiących załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Materiały przetargowe zawierają w szczególności  Przedmiary robót – Kosztorysy ślepe, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

Materiały te wraz z niniejszą  specyfikacją istotnych warunków zamówienia zostały zamieszczone w formie elektronicznej  na stronie internetowej zamawiającego www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne w części załączniki.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych i nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

Termin realizacji zamówienia: 30 listopad 2007 rok.

Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami:

            - Jerzy Buczkowski  tel. 0-16 675-20-72 w godz. 800 – 1500

     - Adam Majka tel. 0-16  675-20-38  w godz. 800 – 1500

Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok.205

Termin składania ofert upływa dnia 04.09.2007r. o godz. 09:00

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04 września 2007r. o godz.11:00

w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski , 37-700 Przemyśl, Rynek 1 sala nr 19

Wadium – nie dotyczy

Kryteria

1) cena - 100 %

 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:

   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:

   1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem  

       zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

   2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  

       osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności wykażą że:

      a)  dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym:

          - kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do prowadzenia robót  na obiektach

             zabytkowych oraz uprawnienia budowlane w zakresie  konstrukcyjno – budowlanym.

             Wskazana osoba winna wykazać się co najmniej 2 letnią praktyką zawodową przy

             prowadzeniu robót na zabytkach nieruchomych ( Rozporządzenie Ministra Kultury z

             9.06.2004r. Dz. U. Nr 150 poz.1579 ) wraz przynależnością do właściwej Izby samorządu

             zawodowego,

            - osobę posiadającą uprawnienia budowlane branży elektrycznej wraz przynależnością do     

               właściwej Izby samorządu zawodowego,

  3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

       wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności

       gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia.

  4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1-4

      uPzp

  5) dokonają wizji lokalnej i zapoznają się z aktualnym stanem technicznym obiektów stanowiących

       przedmiot zamówienia.

   6) zapewnią podczas prowadzenia robót ciągłość pracy Urzędu.

Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na  

podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą „spełni – nie spełnia”. Z treści dokumentów załączonych do oferty musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek  warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

Termin związania z ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.