Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Przemyski Trakt Królewski - Restauracja i Rewitalizacja Ratusza Miejskiego w Przemyślu-remont elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej

ZP-341/39/07                                           Przemyśl  10.08.2007r.

OGŁOSZENIE   O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
PREZYDENT  MIASTA PRZEMYŚLA
37-700 Przemyśl
tel 0-16  675-20-81, fax  0-16  678-64-49

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej 14 000  euro  poniżej         5.278.000 euro
 
Nazwa zadania  : Restauracja i Rewitalizacja Ratusza Miejskiego w Przemyślu – remont elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie  prac remontowo-konserwatorskich w zakresie: 
- remont elewacji z uzupełnieniem tynków oraz detali architektonicznych
- malowanie elewacji,
- oblicowanie cokołu płytami z piaskowca,
- wykonanie obróbek blacharskich, parapetów, gzymsów, okapów,
- wymiana stolarki okiennej starej na nową drewnianą jednoramową- okna zespolone, wymiana stolarki nietypowej w sali narad.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi zał. Nr 1 do SIWZ obejmujący:
1) przedmiar robót remontowych i renowacyjnych,
4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac konserwatorskich i remontowych
5) Decyzja PWKZ z siedzibą w Przemyślu.

Materiały te wraz ze  specyfikacją istotnych warunków zamówienia zostały zamieszczone w formie elektronicznej www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne  - roboty budowlane

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych i nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Termin realizacji zamówienia –  30 listopad 2007r.
Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami:
 - Jerzy Buczkowski  tel. 0-16 675-20-72 w godz. 800 – 1500
     - Marta Szarzyńska tel. 0-16  675-20-38  w godz. 800 – 1500 

Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok.205
Termin składania ofert upływa dnia 31.08.2007r. o godz. 10:00

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31 sierpień 2007r. o godz.11:00
w siedzibie Zamawiającego –
Urząd Miejski , 37-700 Przemyśl, Rynek 1 sala nr 19

Wadium – 5.000,00 zł.
Kryteria
1) cena - 100 %
 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
  1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem  zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
   2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  
       osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności wykażą że:
      a) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą wymianę stolarki okiennej i remont elewacji  o wartości minimum 100 000 zł brutto., których  realizację zakończono i udokumentują należycie wykonanie tego zamówienia ( np. poprzez referencje ),
b) dysponują osobą kierownika  budowy, który posiada  uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz  odbyły co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy  obiektach zabytkowych
           ( należy udokumentować praktykę zawodową lub złączyć  zaświadczenie od Konserwatora Zabytków) .Wymagane jest również aby ww. osoba była członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
  3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000 zł.     
  4) nie podlegają wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.

     Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na   podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”
 Z treści dokumentów załączonych do oferty musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki
 wykonawca spełnił.
     Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek   warunku  spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

Termin związania z ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Otrzymują:
1. Tablica ogłoszeń
2. www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne

 

 

 

 

DOTZałączniki Nr 2 - 5 (59,00KB)