Wniosek o wydanie zgody na przeprowadzenie imprezy masowej
Organizator imprezy
1. Wniosek o wydanie zgody na organizację masowej imprezy kulturalnej zawierający informacje
o rodzaju, terminie, miejscu organizacji oraz przewidywanej ilości uczestników imprezy wraz
z załącznikami wymienionymi poniżej – złożony nie później niż na 30 dni przed planowanym terminem realizacji imprezy.
2. Wymagane załączniki:
1) Opinia komendanta Miejskiej Komendy Policji zawierająca informacje o niezbędnej wielkości sił i środków potrzebnych do zabezpieczenia imprezy.
2) Opinia komendanta Państwowej Straży Pożarnej zawierająca informacje o niezbędnej wielkości sił i środków potrzebnych do zabezpieczenia imprezy.
3) Opinia dysponenta zespołów ratownictwa medycznego.
4) Opinia Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Przemyślu.
5) Instrukcja postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia
w miejscu i w czasie imprezy masowej.
6) Program i regulamin imprezy masowej.
7) Graficzny plan obiektu lub terenu z oznaczeniem dróg dojścia i wyjścia dla publiczności, dróg
ewakuacyjnych i dróg dojazdowych dla pojazdów służb ratunkowych, oznaczenie punktów pomocy medycznej, rozmieszczenie służb porządkowych oraz służb informacyjnych, rozmieszczenie osób uczestniczących w imprezie masowej, rozmieszczenie sanitariatów.
8) Regulamin obiektu wraz z informacjami o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej.
9) Informacje o liczebności służby porządkowej oraz służby informacyjnej.
10) Wskazanie osoby reprezentującej organizatora w zakresie zapewnienia
bezpieczeństwa osób uczestniczących w imprezie masowej (kierownik do spraw bezpieczeństwa).
11) Pisemna instrukcja określająca zadania służby porządkowej i służby informacyjnej oraz warunki łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczeniu imprezy.
12) Zgoda właściciela (zarządcy) terenu, na którym odbywać się będzie impreza - w przypadku Rynku przemyskiego - Zarządu Dróg Miejskich.
13) Informacja o służbach komunalnych, które posprzątają teren, na którym odbędzie się impreza masowa.
14) Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone uczestnikom imprez masowych, na które wstęp jest odpłatny.
Wymagane załączniki o numerach 1), 2), 3), 4), 5) organizator dołącza do wniosku niezwłocznie, jednak nie później niż na 14 dni przed terminem rozpoczęcia imprezy masowej.
Za wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej o charakterze kulturalnym – 82 zł; (dowód wpłaty należy okazać przy składaniu wniosku)
- Za wydanie decyzji o zakazie przeprowadzenia imprezy masowej o charakterze kulturalnym – 10 zł
Opłaty skarbowej dokonuje się w następujący sposób:
- gotówką w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Wodna 11,
- bezgotówkowo na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego
Rachunki Bankowe Urzędu Miejskiego w Przemyślu
1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017r., poz. 1257 z póź. zm.).
2. Ustawa z dnia 20 marca 2009r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2017r., poz. 1160 z póź. zm.).
3. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011r. w sprawie wymogów, jakie powinny spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz. U. z 2017r., poz. 1347).
4. Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2018r., poz. 1044 z późn. zm.).
Tel.: +48166786820
Fax: +48166786449
e-mail: kancelaria@um.przemysl.pl
e-Puap: /1srwa0y68c/skrytka lub /1srwa0y68c/SkrytkaESP
Poniedziałek: 7.30 – 15.30
Wtorek: 7.30 – 16.00
Środa: 7.30 – 15.30
Czwartek: 7.30 – 15.30
Piątek: 7.30 – 15.30
Karta usługi - ZGODA NA ORGANIZACJĘ IMPREZY MASOWEJ (74,00KB)
Wniosek (70,00KB)