Remont i przebudowa budynku przy ul. 22 stycznia 6 w Przemyślu
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA
37-700 Przemyśl
tel 0-16 675-20-81, fax 0-16 678-64-49
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej 60 000 euro
Przedmiot zamówienia: Remont i przebudowa zabytkowego budynku przy ul. 22 Stycznia 6 w Przemyślu – w zakresie:
1) Roboty remontowe i modernizacyjne przyziemia (piwnic)
2) Roboty remontowe parteru
3) Roboty remontowe poddasza
4) Przewody wentylacyjne
5) Remont i modernizacja schodów
6) Remont boksów zewnętrznych dla zawodników
7) stolarka okienna i drzwiowa
8) remont dachu,
9) remont widowni
10) remont elewacji,
11) izolacja pionowa oraz drenaż
12) wymiana instalacji elektrycznej,
5) przebudowa instalacji wod-kan.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla obiektu został określony w materiałach przetargowych stanowiących załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Materiały przetargowe zawierają w szczególności Projekt budowlany, Przedmiary robót – Kosztorysy ślepe, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
Materiały te wraz z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia zostały zamieszczone w formie elektronicznej na stronie internetowej zamawiającego www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne w części załączniki.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych i nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
Termin realizacji zamówienia: 15 listopad 2007 rok.
Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami:
- Jerzy Buczkowski tel. 0-16 675-20-72 w godz. 800 – 1500
- Adam Majka tel. 0-16 675-20-38 w godz. 800 – 1500
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok.205
Termin składania ofert upływa dnia 09.07.2007r. o godz. 09:00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09 lipca 2007r. o godz.11:00
w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski , 37-700 Przemyśl, Rynek 1 sala nr 19
Wadium – 5.000,00 zł.
Kryteria
1) cena - 100 %
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności wykażą że:
a) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zadanie dot. remontu obiektu zabytkowego w zakresie robót podobnym do zakresu zamówienia o wartości nie mniejszej niż brutto 100 000,00 zł. i udokumentują należycie wykonanie tego zamówienia ( np. poprzez referencje ),
b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym:
- kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do prowadzenia robót na obiektach zabytkowych oraz uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno – budowlanym.
Wskazana osoba winna wykazać się co najmniej 2 letnią praktyką zawodową przy prowadzeniu robót na zabytkach nieruchomych ( Rozporządzenie Ministra Kultury z
9.06.2004r. Dz. U. Nr 150 poz.1579 ) wraz przynależnością do właściwej Izby samorządu zawodowego,
- osobę posiadającą uprawnienia budowlane branży sanitarnej wraz przynależnością do właściwej Izby samorządu zawodowego,
- kierownikiem robót branży elektrycznej, osoba ta ma posiadać uprawnienia budowlane w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz należeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia oraz przedstawi zobowiązanie ( w formie oświadczenia) do ubezpieczenia od odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej w zakresie działalności obejmującej przedmiot zamówienia z sumą gwarancyjną o wartości co najmniej 50 000 zł. W przypadku wyboru złożonej przez Wykonawcę oferty, przed podpisaniem umowy przedstawi on ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności i sumie gwarancyjnej jw.
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1-4 upzp
5) dokonają wizji lokalnej i zapoznają się z aktualnym stanem technicznym obiektów stanowiących przedmiot zamówienia
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą „spełni – nie spełnia”. Z treści dokumentów załączonych do oferty musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Termin związania z ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamówienie jest współfinansowane – Podkarpacki Wojewódzki Konserwator Zabytków z/s w Przemyślu.