Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Remont i przebudowa budynku przy ul. 22 stycznia 6 w Przemyślu

OGŁOSZENIE   O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

PREZYDENT  MIASTA PRZEMYŚLA

37-700 Przemyśl

tel 0-16  675-20-81, fax  0-16  678-64-49

 

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej 60 000  euro 

 

Przedmiot zamówienia: Remont i przebudowa zabytkowego budynku przy ul. 22 Stycznia 6  w Przemyślu – w zakresie:

1)      Roboty remontowe i modernizacyjne przyziemia (piwnic)

2)      Roboty remontowe parteru

3)      Roboty remontowe poddasza

4)      Przewody wentylacyjne

5)      Remont i modernizacja schodów

6)      Remont boksów zewnętrznych dla zawodników

7)      stolarka okienna i drzwiowa

8)      remont dachu,

9)      remont widowni

10)  remont elewacji,

11)  izolacja pionowa oraz drenaż

12)  wymiana instalacji elektrycznej,

5)      przebudowa instalacji wod-kan.

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla obiektu został określony w materiałach przetargowych stanowiących załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Materiały przetargowe zawierają w szczególności Projekt budowlany, Przedmiary robót – Kosztorysy ślepe, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

Materiały te wraz z niniejszą  specyfikacją istotnych warunków zamówienia zostały zamieszczone w formie elektronicznej  na stronie internetowej zamawiającego www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne w części załączniki.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych i nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

Termin realizacji zamówienia: 15 listopad 2007 rok.

Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami:

            - Jerzy Buczkowski  tel. 0-16 675-20-72 w godz. 800 – 1500

     - Adam Majka tel. 0-16  675-20-38  w godz. 800 – 1500

Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok.205

Termin składania ofert upływa dnia 09.07.2007r. o godz. 09:00

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09 lipca 2007r. o godz.11:00

w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski , 37-700 Przemyśl, Rynek 1 sala nr 19

Wadium – 5.000,00 zł.

Kryteria

1) cena - 100 %

 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:

   1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem  zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

   2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności wykażą że:

      a)  zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zadanie dot. remontu obiektu zabytkowego w zakresie robót podobnym do zakresu zamówienia o wartości nie mniejszej niż brutto 100 000,00  zł. i udokumentują należycie wykonanie tego zamówienia ( np. poprzez  referencje ),

     b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym:

          - kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do prowadzenia robót  na obiektach zabytkowych oraz uprawnienia budowlane w zakresie  konstrukcyjno – budowlanym.

             Wskazana osoba winna wykazać się co najmniej 2 letnią praktyką zawodową przy prowadzeniu robót na zabytkach nieruchomych ( Rozporządzenie Ministra Kultury z

9.06.2004r. Dz. U. Nr 150 poz.1579 ) wraz przynależnością do właściwej Izby samorządu  zawodowego,

            - osobę posiadającą uprawnienia budowlane branży sanitarnej wraz przynależnością do właściwej Izby samorządu zawodowego,

            -  kierownikiem robót branży elektrycznej, osoba ta ma posiadać uprawnienia budowlane w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz należeć do właściwej izby samorządu zawodowego.

  3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

       wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia oraz przedstawi zobowiązanie ( w formie oświadczenia) do ubezpieczenia od odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej w zakresie działalności obejmującej przedmiot zamówienia z sumą gwarancyjną  o wartości co najmniej 50 000 zł. W przypadku wyboru złożonej przez Wykonawcę oferty, przed podpisaniem umowy przedstawi on ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności i sumie gwarancyjnej jw.

  4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1-4 upzp

  5) dokonają wizji lokalnej i zapoznają się z aktualnym stanem technicznym obiektów stanowiących przedmiot zamówienia

Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą „spełni – nie spełnia”. Z treści dokumentów załączonych do oferty musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek  warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

Termin związania z ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamówienie jest współfinansowane – Podkarpacki Wojewódzki Konserwator Zabytków z/s w Przemyślu.

ZIPNULL (6,54MB)

DOTNULL (204,50KB)

DOTOdpowiedzi na zapytania do SIWZ (20,50KB)