Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Opracowanie "Strategii rozwoju turystyki dla miasta Przemyśla na lata 2007-2015"

ZP-341/31/07                                           Przemyśl  08.06.2007r.

OGŁOSZENIE   O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
PREZYDENT  MIASTA PRZEMYŚLA
37-700 Przemyśl
tel 0-16  675-20-81, fax  0-16  678-64-49

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej  60 000  euro 
 
Nazwa zadania  : Opracowanie Strategii rozwoju turystyki dla miasta Przemyśla na lata 2008-2015” .
Zakres opracowania powinien zawierać:
1. Wstęp - Określenie celu opracowania
2. Metodologia - Określenie metodyki badań  i opracowania
1) metodyki badań tj. sposobu poszukiwania materiałów niezbędnych do opracowania przedmiotu zamówienia w tym: zapoznanie się z odpowiednią literaturą fachową, odpowiednimi dokumentami, konsultacje społeczne z branżą turystyczną, organizacjami i stowarzyszeniami turystycznymi, mieszkańcami, przeprowadzeniem badań ankietowych, wywiadów itp.
2) metodyki opracowania – dwa zasadnicze elementy:
część audytowa
część strategiczna
3. Część audytowa : określająca m. innymi:
     1) obecne uwarunkowania rozwoju turystyki tzn. analiza obszaru pod względem atrakcyjności turystycznej, zagospodarowania w infrastrukturę techniczną i społeczną umożliwiającą poznanie potencjału miasta, możliwości rozwoju turystyki jak i barier, które mogą go ograniczać, analiza istniejących dokumentów dotyczących strategii i planów rozwoju miasta i regionu oraz ich związku z rozwojem turystyki, umożliwiająca; przygotowanie opracowania spójnego z istniejącymi opracowaniami, uwarunkowania zewnętrzne ( prawne, ekonomiczne, demograficzne itp.) i ich konsekwencje dla rozwoju turystyki, plany działań podmiotów prowadzących działalność w branży turystycznej lub w dziedzinach mających wpływ na rozwój turystyki na szczeblu regionalnym i lokalnym, warunki wynikające z położenia miasta i jego dostępności komunikacyjnej, współpracy z innymi miastami, członkostwa  w stowarzyszeniach i organizacjach, infrastruktury turystycznej i społecznej, stanu środowiska naturalnego itp.
2) analizę SWOT  (silne i słabe strony, szanse i zagrożenia).

4. Część strategiczna  zawierająca m. innymi szczegółowy program (programy) rozwoju dziedzin mających wpływ na rozwój turystyki, określająca obszary priorytetowe i przyporządkowane im cele strategiczne oraz działania przyczyniające się do ich osiągnięcia w tym:
1) docelowa wizja rozwoju turystki w Przemyślu,
2) założenia i cele strategiczne,
3) zadania wynikające z celów strategicznych
4) programy operacyjne dla realizacji zadań (łącznie z harmonogramami realizacyjnymi)
5) Realizacja strategii – obejmująca m. innymi harmonogramy działań i identyfikacji źródeł ich finansowania, strukturę alokacji środków dla realizacji programów operacyjnych, przewidywane skutki realizacji strategii, monitorowanie sposobu i efektów wdrażania strategii.
6) Katalog Identyfikacji Wizualnej – jako element budowania wizerunku miasta na mapie turystycznej Polski i Europy.


Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została zamieszczona w formie elektronicznej na stronie www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne  - usługi

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych i nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Termin realizacji zamówienia –  30 wrzesień 2007r.
Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami:
 - Jerzy Buczkowski  tel. 0-16 675-20-72 w godz. 800 – 1500
     - Marta Szarzyńska tel. 0-16  675-20-38  w godz. 800 – 1500 

Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok.205
Termin składania ofert upływa dnia 28.06.2007r. o godz. 10:00

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28 czerwiec 2007r. o godz.11:00
w siedzibie Zamawiającego –
Urząd Miejski , 37-700 Przemyśl, Rynek 1 sala nr 19

Wadium – 0,00 zł.
Kryteria
1) cena - 100 %
 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
spełniają wymogi określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity z 2006r. Dz.U. Nr 164 poz.1163 z późn. zm.) a w szczególności :
1) dysponują ( co najmniej trzema osobami)  zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym jedną osobą posiadającą wyższe wykształcenie z dziedziny turystyki. Wskazane osoby winny posiadać doświadczenie w wykonywaniu ( były współautorami) w okresie ostatnich 3 lat co najmniej dwóch opracowań odpowiadających rodzajowo przedmiotowi niniejszego zamówienia ( opracowania typu strategia)
2)  posiadają doświadczenie w wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat od terminu wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej dwóch opracowań strategii rozwoju turystyki dla miasta, miejscowości, regionu oraz dwóch  opracowań strategii rozwoju produktu turystycznego dla podmiotów turystycznych lub jednostek samorządu terytorialnego. 

     Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na   podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”
 Z treści dokumentów załączonych do oferty musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki
 wykonawca spełnił.
     Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek   warunku  spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

Termin związania z ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Otrzymują:
1. Tablica ogłoszeń
2. www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne

 

 

 

DOTZałączniki Nr 1-4 (95,00KB)

DOTZałącznik Nr 5 projekt umowy (49,50KB)

DOTSpecyfikacja (105,50KB)