Rozgraniczenie nieruchomości
Karta usługi
Nazwa karty usługi
Rozgraniczenia nieruchomości |
Kogo dotyczy
Właściciel, współwłaściciele, wieczysty użytkownik, współużytkownicy wieczyści nieruchomości |
Czas realizacji
Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. – kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024r., poz. 572) |
Wymagane dokumenty
Wniosek o rozgraniczenie nieruchomości ze wskazaniem wykonawcy prac rozgraniczeniowych, wskazaniem odcinków granic które stanowić będą przedmiot postępowania oraz dokumenty: - wypisy dla działek rozgraniczanych - kopia mapy ewidencyjnej - wypisy z ksiąg wieczystych (wydruki z internetowej przeglądarki ksiąg wieczystych) |
Opłaty
Wniosek nie podlega opłacie skarbowej na podstawie art. 4 załącznik część III do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023r. poz. 2111), kol. 2, pkt 44, ppkt 2, kol. 4, pkt. 3 |
Tryb odwoławczy
Strona niezadowolona z decyzji o rozgraniczeniu nieruchomości może żądać przekazania sprawy do sądu. W przypadku, gdy w postępowaniu administracyjnym brak jest podstaw do rozstrzygnięcia o rozgraniczeniu, postępowanie podlega umorzeniu a sprawa z urzędu zostaje przekazana do sądu. Od decyzji o umorzeniu postępowania administracyjnego o rozgraniczenie nieruchomości przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Przemyślu |
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2024.poz.1151 t.j.),oraz rozporządzenie Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z 14 kwietnia 1999 r. - w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz. U. Nr 45, poz. 453) |
Dane urzędu
|
Dane adresowe
|
Numery telefonów
|
Numery faks
|
Uwagi
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), Dz.U.UE.L.2016.119.1, zwanym dalej RODO informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Przemyśla, Rynek 1, kontakt e-mail pod adresem: ;
w Urzędzie Miejskim w Przemyślu wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu: 16 675 21 14 lub adresem e- mail: ;
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, d, e lub art. 9 ust. 2 lit. a, b, c, d, h, i, j ogólnego rozporządzenia j/w o ochronie danych, a także na podstawie ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020 r. poz. 276 t.j. ze zm.), w ramach realizacji zadań gminnych i powiatowych wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w celu załatwienia niniejszej sprawy;
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych, w tym państw trzecich, w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres wynikający z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r.
w związku z przetwarzaniem przez administratora Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do:
w przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Urząd Miejski w Przemyślu Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22 860 70 86);
decyzje podejmowane wobec Pani/Pana danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie zastosujemy wobec nich profilowania;
Pani/Pana dane są niezbędne do realizacji celu załatwienia Pani/Pana sprawy; niepodanie tych danych będzie skutkowało niemożliwością realizacji celu załatwienia sprawy.
Jednocześnie zgodnie z art. 17 RODO:
do korzystania z prawa do wolności wypowiedzi i informacji. |
Strona BIP
bip.przemysl.pl |
Miejsce składania dokumentów
Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, Rynek 1 |
Dni i godziny
poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godzinach 730 - 1530 wtorek w godzinach 730 - 1600 |