POL.15 - wznowienie postępowania
KARTA USŁUGI |
URZĄD MIEJSKI W PRZEMYŚLURynek 1, 37-700 Przemyśl, tel. 16/675 21 52, fax. 16/678 64 49 www.przemysl.pl, e-mail: kancelaria@um.przemysl.pl godziny urzędowania: od godz. 730 do 1530, we wtorki od godz. 730 do 1600
|
|
WZNOWIENIE POSTĘPOWANIA W SPRAWIE ZAKOŃCZONEJ DECYZJĄ OSTATECZNĄ |
|
WYMAGANE DOKUMENTY ORAZ MIEJSCE ICH ZŁOŻENIA |
(wniosek do pobrania na stronie internetowej)
|
|
OPŁATY |
kasa Urzędu Miejskiego, ul. Wodna 11, pok. Nr 111 lub na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Przemyślu – nr rachunku na stronie internetowej. |
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY PRZEZ URZĄD |
Do miesiąca czasu od wszczęcia postępowania, a w sprawie szczególnie skomplikowanej – nie później niż w ciągu 2 miesięcy. |
|
SPOSÓB ODWOŁANIA |
Nie przysługuje. |
|
PODSTAWA PRAWNA |
|
Podstawa prawna: art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych informujemy, że: Administratorem danych osobowych przetwarzanych jest Prezydent Miasta Przemyśla, z siedzibą w Przemyślu przy Rynek 1, tel. 16 6752152, e-mail: .
|
WYDZIAŁ PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCHul. Wodna 11, pok. Nr 106 (stanowisko obsługi), tel. 16/675 20 26
|
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych.pdf (543,24KB)