Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wykonanie kanalizacji sanitarnej w dzielnicy Pikulice w Przemyślu

OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA,

37-700 Przemyśl,  Rynek 1,  tel./fax (016) 675-20-38,

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro

 

Przedmiotem zamówienia jest  wykonanie:   sieci kanalizacji sanitarnej  z rur PCV  Ø 200 mm (SN8, SN4) o dług. 186,0 mb na odcinku od studni C64 do C73,    kanalizacji tłocznej z rur PE  Ø90 mm  o dług. 177 mb,   przepompowni  ścieków sanitarnych wraz z ogrodzeniem i drogą dojazdową  oraz  przyłącza  do granic  posesji z rur PVC Ø 160 mm o łącznej dług. 16 mb  w ulicy Kwiatowej w Przemyślu  IX etap kanalizacji  w  dzielnicy Pikulice

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w formie elektronicznej,  zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu - www.przemysl.plBiuletyn Informacji Publicznej „Zamówienia publiczne” Na wniosek wykonawcy dostępna w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych i nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Wymagany termin realizacji zamówienia:   31 lipca 2007 rok.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania                 

        tych warunków

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:

1.    Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.

2.    Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:

            a)  wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy   

                  – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie w zakresie wybudowania sieci         

                      kanalizacyjnej lub wodociągowej z rur PCV lub PE o długości minimum 300 m

            b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi

                 w zakresie sieci sanitarnych ( kierownik budowy ) oraz robotami drogowymi 

                 (kierownik robót) i należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego.

3.     Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4.    Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

5.    Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

6.    Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty stosując zasadę „spełnia” – „nie spełnia”

 

Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty następujących dokumentów i oświadczeń:

 

1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej    

     działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo

     zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia:

    1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1   

         ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art.  

         24  ust. 1 i 2  Prawa zamówień publicznych.

    2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do

         ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru

         lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6

         miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę 

     niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami

     zdolnymi do wykonania zamówienia żąda:

     1) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z   

         informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do

         wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.    

     Wymagane jest wskazanie osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z

     posiadaniem odpowiednich uprawnień branży sanitarnej oraz kierownika robót branży

     drogowej wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów

     Budownictwa z terminem ważności na dzień składania ofert.

     2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu

         zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, załączając kserokopie uprawnień oraz

         zaświadczenia o których mowa powyżej  potwierdzone za zgodność z oryginałem).

    3) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem   

         wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności

         jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom

         budowlanym stanowiącym  przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i

         miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te

         zostały wykonane należycie

       Dokumenty wymienione w punkcie 1, ppkt 1-2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o

       udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a w przypadku potwierdzenia spełnienia

       warunku wymienionego w punkcie 2 ppkt 1-3 załączone dokumenty będą rozpatrywane

       łącznie.

3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  

 zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:

    1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony

        od  odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.       

Wadium  -  nie dotyczy

Zamawiający ustala jedno kryterium oceny i wyboru ofert – najniższa cena – 100%.

Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205

Termin składania ofert upływa dnia 22 maja 2007 rok o godz. 900

Termin związania ofertą -  30 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert.

Nie przewiduje się zamiaru  zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

DOTNULL (20,50KB)

DOTNULL (20,50KB)

DOTNULL (231,50KB)

ZIPZAŁĄCZNIK NR 1 (44,67MB)