Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wykonanie podziału nieruchomości stanowiących własność Gminy

 

 

OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA, 37-700 Przemyśl, Rynek 1,tel./fax (016) 675-20-38,

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziału nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Przemyśl oraz osób fizycznych, położonych w Przemyślu na Oś. „Chrobrego”

Zakres zamówienia obejmuje:

1. Wykonanie wstępnych projektów podziału oraz sporządzenie operatów technicznych i ostatecznych  

     projektów podziałów nieruchomości oznaczonych jako działki:

            1) nr 2916 obr. 202 na ok. 35 nowych działek,

            2) nr 2917 obr. 202 na ok. 9 nowych działek,

            3) nr 2920 obr. 202 na ok. 27 nowych działek,

            4) nr 2918 obr. 202 na ok. 9 nowych działek,

            5) nr 2919 obr. 202 na ok. 8 nowych działek,

            6) nr 462 obr. 202 na ok. 5 nowych działek,

            7) nr 444 obr. 202 na ok. 3 nowe działki,

            8) nr 441 obr. 202 na ok. 2 nowe działki,

            9) nr 437 obr. 202 na ok. 3 nowe działki,

            10) nr 435 obr. 202 na ok. 2 nowe działki,

            11) nr 1244 obr. 202 na ok. 2 nowe działki,

     - zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego „Osiedle Chrobrego I/04”

2. Wyznaczenie w terenie nowych granic i stabilizacja znaków granicznymi wszystkich

    nowopowstałych działek (po uprawomocnieniu się decyzji potwierdzających podział).

3. Sporządzenie dokumentacji z wykonanych poszczególnych prac w pięciu egzemplarzach i  

    przekazanie dla zamawiającego.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w formie elektronicznej,  zamieszczona jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu - www.przemysl.pl – Biuletyn Informacji Publicznej „Zamówienia publiczne” Na wniosek wykonawcy dostępna w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych i nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Wymagany termin realizacji zamówienia:  Termin wykonania zamówienia w podziale na dwa etapy:
Etap pierwszy - termin wykonania wstępnych projektów podziałów działek 14 dni od daty  podpisania umowy,

Etap drugi – podziały działek (obejmujące niezbędną dokumentację) w terminie 40 dni od daty  uprawomocnienia się postanowienia pozytywnie opiniującego wstępne projekty

podziałów działek.

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w siwz, tj:

 

 

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:

1.    Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.

2.    Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunek podmioty te mogą spełniać łącznie.

3.     Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4.    Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

5.    Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty w sposób spełnia / nie spełnia.

Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty następujących dokumentów i oświadczeń:

1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia:

    1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1   

         ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2  Prawa zamówień publicznych  załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.

    2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę 

     niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami

     zdolnymi do wykonania zamówienia żąda:

     1) wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia – wg załącznika nr 4 do siwz      

     2) dokumentów stwierdzających, że osoby wskazana w załączniku nr 4, które będą uczestniczyć w  wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( załączając kserokopie uprawnień potwierdzone za  zgodność z oryginałem ).

       Dokumenty wymienione w punkcie 1 ppkt 1-2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a w przypadku potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w punkcie 2 ppkt 1 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie.

3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.       

     W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

     zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

 

4. Dowód wpłacenia wadium  nie dotyczy.

Zamawiający ustala jedno kryterium oceny i wyboru ofert – najniższa cena – 100%.

Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205

Termin składania ofert upływa dnia 10 maja 2007 rok o godz. 900

Termin związania ofertą -  30 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert.

Nie przewiduje się zamiaru  zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

 

DOTNULL (201,50KB)