Opracowanie Strategii Rozwoju Turystyki dla miasta Przemyśla na lata 2007-2015
Rodzaj zamówienia: usługi.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
Nazwa: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśla
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Jerzy Buczkowski Marta Szarzyńska
Adres: Rynek 1
Kod pocztowy: 37-700
Miejscowość: Przemyśl
Województwo: Podkarpackie
Kraj: Polska
Telefon: 016 675 20 38
Faks: 016 675 20 38
Poczta elektroniczna (e-mail): przetarg@um.przemysl.pl
Adres internetowy (URL): www.przemysl.pl
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Nazwa: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Jerzy Buczkowski Marta Szarzyńska
Adres: ul. Ratuszowa 10A
Kod pocztowy: 37-700
Miejscowość: Przemyśl
Województwo: Podkarpackie
Kraj: Polska
Telefon: 016 675 20 38
Faks: 016 675 20 38
Poczta elektroniczna (e-mail): przetarg@um.przemysl.pl
Adres internetowy (URL): www.przemysl.pl
I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Taki jak w pkt. I.1
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Taki jak w pkt. I.1
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego: Opracowanie Strategii Rozwoju Turystyki dla miasta Przemyśla na lata 2007-2015
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres opracowania powinien zawierać: 1. Wstęp - Określenie celu opracowania 2. Metodologia - Określenie metodyki badań i opracowania 1) metodyki badań tj. sposobu poszukiwania materiałów niezbędnych do opracowania przedmiotu zamówienia w tym: zapoznanie się z odpowiednią literaturą fachową, odpowiednimi dokumentami, konsultacje społeczne z branżą turystyczną, organizacjami i stowarzyszeniami turystycznymi, mieszkańcami, przeprowadzeniem badań ankietowych, wywiadów itp. 2) metodyki opracowania ; dwa zasadnicze elementy: część audytowa część strategiczna 3. Część audytowa : określająca m. innymi: 1) obecne uwarunkowania rozwoju turystyki tzn. analiza obszaru pod względem atrakcyjności turystycznej, zagospodarowania w infrastrukturę techniczną i społeczną umożliwiającą poznanie potencjału miasta, możliwości rozwoju turystyki jak i barier, które mogą go ograniczać, analiza istniejących dokumentów dotyczących strategii i planów rozwoju miasta i regionu oraz ich związku z rozwojem turystyki, umożliwiająca; przygotowanie opracowania spójnego z istniejącymi opracowaniami, uwarunkowania zewnętrzne ( prawne, ekonomiczne, demograficzne itp.) i ich konsekwencje dla rozwoju turystyki, plany działań podmiotów prowadzących działalność w branży turystycznej lub w dziedzinach mających wpływ na rozwój turystyki na szczeblu regionalnym i lokalnym, warunki wynikające z położenia miasta i jego dostępności komunikacyjnej, współpracy z innymi miastami, członkostwa w stowarzyszeniach i organizacjach, infrastruktury turystycznej i społecznej, stanu środowiska naturalnego itp. 2) analizę SWOT (silne i słabe strony, szanse i zagrożenia). 4. Część strategiczna zawierająca m. innymi szczegółowy program (programy) rozwoju dziedzin mających wpływ na rozwój turystyki, określająca obszary priorytetowe i przyporządkowane im cele strategiczne oraz działania przyczyniające się do ich osiągnięcia w tym: 1) docelowa wizja rozwoju turystki w Przemyślu, 2) założenia i cele strategiczne, 3) zadania wynikające z celów strategicznych 4) programy operacyjne dla realizacji zadań (łącznie z harmonogramami realizacyjnymi) 5) Realizacja strategii ; obejmująca m. innymi harmonogramy działań i identyfikacji źródeł ich finansowania, strukturę alokacji środków dla realizacji programów operacyjnych, przewidywane skutki realizacji strategii, monitorowanie sposobu i efektów wdrażania strategii. 6) Katalog Identyfikacji Wizualnej ; jako element budowania wizerunku miasta na mapie turystycznej Polski i Europy.
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Przemyśl
II.1.5) Nomenklatura:
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień: 73.00.00.00-2
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy): poniżej 60000 euro
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
data zakończenia: 2007-07-30;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium
0,00
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: spełniają wymogi określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity z 2006r. Dz.U. Nr 164 poz.1163 z późn. zm.) a w szczególności : 1) dysponują ( co najmniej trzema osobami) zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym jedną osobą posiadającą wyższe wykształcenie z dziedziny turystyki. Wskazane osoby winny posiadać doświadczenie w wykonywaniu ( były współautorami) w okresie ostatnich 3 lat co najmniej dwóch opracowań odpowiadających rodzajowo przedmiotowi niniejszego zamówienia ( opracowania typu strategia) 2) posiadają doświadczenie w wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat od terminu wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej trzech opracowań strategii rozwoju turystyki dla miasta, miejscowości, regionu. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie z postępowania.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia Przetarg nieograniczony
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy):
IV.2) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień:
Dostępne do 2007-04-16
Cena 0,00
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 2007-04-16 10:00
IV.3.3) Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert;
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 2007-04-16 11:00 miejsce: Urząd Miejski w Przemyślu Rynek 1 sala 19
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków ue? Nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
Nazwa: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśla
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Jerzy Buczkowski Marta Szarzyńska
Adres: Rynek 1
Kod pocztowy: 37-700
Miejscowość: Przemyśl
Województwo: Podkarpackie
Kraj: Polska
Telefon: 016 675 20 38
Faks: 016 675 20 38
Poczta elektroniczna (e-mail): przetarg@um.przemysl.pl
Adres internetowy (URL): www.przemysl.pl
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Nazwa: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Jerzy Buczkowski Marta Szarzyńska
Adres: ul. Ratuszowa 10A
Kod pocztowy: 37-700
Miejscowość: Przemyśl
Województwo: Podkarpackie
Kraj: Polska
Telefon: 016 675 20 38
Faks: 016 675 20 38
Poczta elektroniczna (e-mail): przetarg@um.przemysl.pl
Adres internetowy (URL): www.przemysl.pl
I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia Taki jak w pkt. I.1
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Taki jak w pkt. I.1
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego: Opracowanie Strategii Rozwoju Turystyki dla miasta Przemyśla na lata 2007-2015
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres opracowania powinien zawierać: 1. Wstęp - Określenie celu opracowania 2. Metodologia - Określenie metodyki badań i opracowania 1) metodyki badań tj. sposobu poszukiwania materiałów niezbędnych do opracowania przedmiotu zamówienia w tym: zapoznanie się z odpowiednią literaturą fachową, odpowiednimi dokumentami, konsultacje społeczne z branżą turystyczną, organizacjami i stowarzyszeniami turystycznymi, mieszkańcami, przeprowadzeniem badań ankietowych, wywiadów itp. 2) metodyki opracowania ; dwa zasadnicze elementy: część audytowa część strategiczna 3. Część audytowa : określająca m. innymi: 1) obecne uwarunkowania rozwoju turystyki tzn. analiza obszaru pod względem atrakcyjności turystycznej, zagospodarowania w infrastrukturę techniczną i społeczną umożliwiającą poznanie potencjału miasta, możliwości rozwoju turystyki jak i barier, które mogą go ograniczać, analiza istniejących dokumentów dotyczących strategii i planów rozwoju miasta i regionu oraz ich związku z rozwojem turystyki, umożliwiająca; przygotowanie opracowania spójnego z istniejącymi opracowaniami, uwarunkowania zewnętrzne ( prawne, ekonomiczne, demograficzne itp.) i ich konsekwencje dla rozwoju turystyki, plany działań podmiotów prowadzących działalność w branży turystycznej lub w dziedzinach mających wpływ na rozwój turystyki na szczeblu regionalnym i lokalnym, warunki wynikające z położenia miasta i jego dostępności komunikacyjnej, współpracy z innymi miastami, członkostwa w stowarzyszeniach i organizacjach, infrastruktury turystycznej i społecznej, stanu środowiska naturalnego itp. 2) analizę SWOT (silne i słabe strony, szanse i zagrożenia). 4. Część strategiczna zawierająca m. innymi szczegółowy program (programy) rozwoju dziedzin mających wpływ na rozwój turystyki, określająca obszary priorytetowe i przyporządkowane im cele strategiczne oraz działania przyczyniające się do ich osiągnięcia w tym: 1) docelowa wizja rozwoju turystki w Przemyślu, 2) założenia i cele strategiczne, 3) zadania wynikające z celów strategicznych 4) programy operacyjne dla realizacji zadań (łącznie z harmonogramami realizacyjnymi) 5) Realizacja strategii ; obejmująca m. innymi harmonogramy działań i identyfikacji źródeł ich finansowania, strukturę alokacji środków dla realizacji programów operacyjnych, przewidywane skutki realizacji strategii, monitorowanie sposobu i efektów wdrażania strategii. 6) Katalog Identyfikacji Wizualnej ; jako element budowania wizerunku miasta na mapie turystycznej Polski i Europy.
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Przemyśl
II.1.5) Nomenklatura:
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień: 73.00.00.00-2
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy): poniżej 60000 euro
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
data zakończenia: 2007-07-30;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium
0,00
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: spełniają wymogi określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity z 2006r. Dz.U. Nr 164 poz.1163 z późn. zm.) a w szczególności : 1) dysponują ( co najmniej trzema osobami) zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym jedną osobą posiadającą wyższe wykształcenie z dziedziny turystyki. Wskazane osoby winny posiadać doświadczenie w wykonywaniu ( były współautorami) w okresie ostatnich 3 lat co najmniej dwóch opracowań odpowiadających rodzajowo przedmiotowi niniejszego zamówienia ( opracowania typu strategia) 2) posiadają doświadczenie w wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat od terminu wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej trzech opracowań strategii rozwoju turystyki dla miasta, miejscowości, regionu. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie z postępowania.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia Przetarg nieograniczony
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy):
IV.2) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień:
Dostępne do 2007-04-16
Cena 0,00
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 2007-04-16 10:00
IV.3.3) Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert;
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 2007-04-16 11:00 miejsce: Urząd Miejski w Przemyślu Rynek 1 sala 19
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków ue? Nie