Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie Dyrektora Przedszkola Miejskiego Nr 16 i Dyrektora Przedszkola Miejskiego Nr 12 o naborze kandydatów na stanowisko

Ogłoszenie o naborze Dyrektora Przedszkola Miejskiego Nr 16 i Dyrektora Przedszkola Miejskiego Nr 12 w Przemyślu kandydatów na stanowisko: specjalista ds. płac w Przedszkolu Miejskim Nr 16 i Przedszkolu Miejskim Nr 12 w Przemyślu Wymiar czasu pracy: 1 etat 1. Do konkursu może przystąpić osoba , która spełnia następujące wymagania: Wymagania niezbędne : • Osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych . • Nie była prawomocnie skazana za przestępstwa : przeciwko mieniu , przeciwko obrotowi gospodarczemu , przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe. • Ukończyła jednolite studia magisterskie, wyższe studia zawodowe o kierunku Ekonomia lub Administracja, albo Studium Ekonomiczne lub Liceum Ekonomiczne. Wymagania dodatkowe : •Obsługa komputera , znajomość obsługi programów komputerowych /Program Płacowy, Program Płatnik / Ponadto kandydata powinna cechować : • kreatywność i umiejętności organizacyjne, • wiedza w zakresie funkcjonowania administracji publicznej, • znajomość zagadnień z zakresu Prawa Pracy / Kodeks Pracy i Karta Nauczyciela/, 1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku objętym konkursem: Podstawowe zadania i obowiązki wynikające z zakresu obowiązków na stanowisku specjalisty ds. płac 2. Wymagane dokumenty dla stanowiska objętego konkursem, które powinna zawierać oferta: • List motywacyjny. • Życiorys / CV / uwzględniający zwłaszcza szczegółowy przebieg pracy zawodowej . • Kwestionariusz osobowy uwzględniający m.in. dane osobowe , miejsce zamieszkania i posiadane obywatelstwo. • Uzasadnienie ubiegania się o stanowisko. • Odpisy lub kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i zdobyte kwalifikacje oraz dokumentów potwierdzających staż pracy. • Oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych . • Poświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne. • Oświadczenie o nie karaniu karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi , o której mowa w art. 31 ust 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny budżetowej / Dz.U. z 2005 nr 14 poz. 1145 /. 3. Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Oferta na stanowisko specjalisty ds. płac w Przedszkolu Miejskim Nr 16 i Przedszkolu Miejskim Nr 12 w Przemyślu ” w terminie od dnia 01.08.2006 do dnia 14.08.2006 na adres Przedszkole Miejskie Nr 16 w Przemyślu ul. Prądzyńskiego 47 . Oferty przyjmowane będą w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. Oferty złożone po upływie tego terminu nie będą rozpatrywane. 4. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz informacja o wyniku naboru po jego zakończeniu będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /przemyśl.bip-gov.pl/ . Zakres zadań wykonywanych na stanowisku specjalisty ds. płac w Przedszkolu Miejskim Nr 12 i Przedszkolu Miejskimi Nr 16 w Przemyślu : • bieżące prowadzenie zbiorów przepisów prawnych , pism jednostek nadrzędnych dot. interpretacji przepisów oraz innych wyjaśnień w sprawach dotyczących powierzonego stanowiska pracy , • niezwłoczne podejmowanie czynności związanych z wdrożeniem obowiązujących przepisów w zakresie spraw powierzonych, • sporządzanie list płac i prowadzenie kartotek wynagrodzeń, • wystawianie zaświadczeń pracownikom o dochodach, • obliczanie zasiłków chorobowych macierzyńskich zgodnie z obowiązującymi przepisami, • prowadzenie ewidencji zasiłków chorobowych ,macierzyńskich, • sporządzanie zestawień podstaw i składek ubezpieczeniowych, • sporządzanie deklaracji ZUS / zgłoszeniowych, rozliczeniowych/, • przekazywanie dokumentów ubezpieczeniowych drogą elektroniczną,. • przygotowywanie wniosków emerytalnych , sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu RP – 7, • sporządzanie deklaracji podatkowych i informacji podatkowych, • sporządzanie sprawozdań statystycznych Z-03, Z-O6, Z-12. • prowadzenie archiwum / kartoteki płacowe, listy płac /.
Autor: Marta Szczawińska