Przetarg nieograniczony na wykonanie usługi - Ochrona obiektów ZUK w roku 2007.
Z A M A W I A J Ą C Y Przemyśl, dnia 29.11.2006 r.
Zakład Usług Komunalnych
w Przemyślu
ul. Piastowska 22
37-700 Przemyśl
tel/fax: 016/672-07-63
email: zuk.przemysl@op.pl
oznaczenie sprawy: P/05/2006
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
do przeprowadzenia postępowania przetargowego o udzieleniu zamówienia publicznego na
wykonanie usługi „Ochrona obiektów ZUK w Przemyślu w 2007 r.”
Ogłoszona na stronie internetowej: www.przemysl.pl
Z A T W I E R D Z I Ł:
………………………………….
CPV 74610000-8
oznaczenie sprawy: P/05/2006
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
I. Zamawiający
Zakład Usług Komunalnych w Przemyślu
37-700 Przemyśl, ul. Piastowska 22, tel. (016) 672-07-63
II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony obiektów i pozostałego majątku Zakładu Usług Komunalnych w Przemyślu przy ul. Piastowskiej 22 – przez okres 12 miesięcy – po zawarciu umowy wg projektu umowy stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej w dalszej części siwz.
2. Termin realizacji zamówienia od 1 stycznia 2007 do 31 grudnia 2007 roku.
3.Ochrona obejmuje dokonywanie przez jednego pracownika ochrony: obserwacji, obchodów, dbanie o należyte zabezpieczenie budynków, budowli i wszystkich urządzeń, sprzętu ciężkiego i samochodowego, parkingów i bram wjazdowych oraz terenów zielonych.
Do obowiązków dozorujących będzie również należało utrzymywanie czystości wokół terenu Wagi, bramy wjazdowej i budynku administracyjnego, w tym w okresie zimowym usuwanie śniegu, posypywanie materiałem uszorstniającym i solą, ( sprzęt ręczny i materiały zabezpieczy Zamawiający).
Granice terenu podlegającego ochronie wyznaczone są betonowym ogrodzeniem ZUK
4.Do wykonania zadań Wykonawcy przekazane zostanie nieodpłatnie pomieszczenie
Wagi przy bramie wjazdowej wraz z szafką ubraniową dla pracowników dozoru.
Wykonawca ma prawo do nieodpłatnego korzystania ze wszystkich mediów w tym pomieszczeniu w tym również dostęp do urządzeń sanitarnych.
5. Dozorowanie odbywać się będzie w okresie pełnych 12 miesięcy od 1 stycznia 2007 godz. 700 do 1 stycznia 2008 godz. 700, z wyłączeniem normalnego czasu pracy Zakładu Usług Komunalnych obejmującego dni robocze: od poniedziałku do piątku od 700 do 1900 i w soboty od 700 do 1400 tj. dozorowanie w roku 2007 wynosić będzie łącznie 5 372 godziny. Bilans godzin dozorowania w skali roku stanowi podstawę do obliczenia wartości zamówienia.
III. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności zgodnie z wymogami ustawowymi.
2. Posiadają udokumentowaną, niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zm.).
5. Spełniają pozostałe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych ani nie przewiduje ofert uzupełniających oraz nie przewiduje możliwości podzlecania przez wykonawcę zamówienia innym podmiotom.
7. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w punktach 1-5 wykonawcy
przedstawią dokumenty wymienione w dz. IV pkt. 2 niniejszej specyfikacji istotnych
warunków zamówienia.
IV. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Wymagania podstawowe.
1.1 Ofertę należy składać w jednym egzemplarzu.
1.2 Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej zgodnie z treścią art. 82 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1.3 Oferta winna zawierać wartość brutto wykonania zamówienia(tj. zawierającą wszystkie koszty wykonania zamówienia wraz z podatkiem VAT ) i cenę netto oraz wysokość podatku VAT.
1.4 Cena powinna być podana cyfrowo i słownie.
1.5 Każdy wykonawca może w niniejszym przetargu złożyć tylko jedną ofertę. W Pr W przetargu będą brane pod uwagę tylko oferty na wykonanie całości zamówienia.
1.6 Formularz ofertowy, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do
niniejszej specyfikacji, musi być podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu wykonawcy, przy czym podpis lub podpisy muszą być czytelne i opieczętowane pieczątkami imiennymi. Załączniki do formularza ofertowego, będące częścią oferty, muszą być podpisane przez w/w osoby, bądź przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy.
W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w danej procedurze zamówienia publicznego, posiadające zakres udzielonego pełnomocnictwa, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną, fizyczną, jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Przy załączeniu do oferty pełnomocnictwa w formie kserokopii, kserokopia musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa.
1.7 Wszystkie strony oferty winny być kolejno ponumerowane.
Niespełnienie tego warunku nie będzie skutkować odrzuceniem oferty.
1.8 Dokumenty i załączniki tworzące ofertę muszą być opracowane ściśle według warunków i postanowień zawartych w niniejszej specyfikacji, bez dokonywania w niej zmian przez Wykonawcę.
- Oferta winna być złożona w nieprzejrzystej i zaklejonej kopercie, opisanej nazwą i siedzibą Zamawiającego hasłem:
„Przetarg – „ Ochrona obiektów ZUK w Przemyślu”
i napisem:
„Nie otwierać przed dniem 12.12.2006 godz 1100”
2. Dokumenty wymagane w ofercie
Przystępujący do udziału w postępowaniu składa oświadczenie i świadectwa wiarygodności potwierdzające spełnienie warunków określonych w dz. IV niniejszej specyfikacji i załącza następujące dokumenty:
2.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.3 Gwarancję bankową albo polisę ubezpieczeniową stanowiącą zabezpieczenie ewentualnych roszczeń ( w wysokości wartości ceny ofertowej brutto ) obejmującą nieprzerwanie cały okres obowiązywania przyszłej umowy,
2.4 Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia,
2.5 Minimum 4 referencje w zakresie usług tożsamych.
V. Ocena ofert
1. Oceny złożonych ofert dokona komisja przetargowa Zamawiającego.
1.1 Komisja dopuści do oceny tylko oferty kompletne, opracowane zgodnie z niniejszą specyfikacją i zaopatrzone we wszystkie wymagane dokumenty (opisane w dz. IV.,
pkt 2)
2. Oferty zostaną ocenione zgodnie z kryterium opisanym w pkt VI.
VI. Opis kryteriów oceny oferty wraz z podaniem ich znaczenia
Cena – 100%
Komisja przetargowa powołana przez Zamawiającego dokona oceny ofert.
Maksymalną ilość punktów 100 otrzymuje oferowana najniższa cena wykonania całości zamówienia.
Punktację pozostałych ofert cenowych oblicza się według wzoru:
Cof = Cmin/Cx100
gdzie:
Cof – ilość punktów uzyskanych za cenę (brutto),
Cmin – najniższa oferowana cena (brutto),
C – cena oferty badanej (brutto),
100 – waga kryterium.
VII. Istotne dla Zamawiającego postanowienia
1. Ogólne warunki umowy będą zgodne z przepisami Prawa zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego.
2. Zamawiający nie przewiduje zmiany wartości zamówienia w trakcie jego realizacji.
3. Projekt warunków umowy stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
VIII. Tryb udzielania wyjaśnień
1. Każdy Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie przewidzianym odpowiednimi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Pytania do Zamawiającego oraz odpowiedzi Zamawiającego muszą być sformułowane na piśmie.
3. Zamawiający udzieli zainteresowanemu Wykonawcy odpowiedzi niezwłocznie po otrzymaniu zapytania. O terminie udzielenia odpowiedzi decyduje data wpływu do Zakładu Usług Komunalnych w Przemyślu, ul. Piastowska 22.
4. Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - analogiczna odpowiedź bez ujawnienia źródła zapytania zostanie przesłana wszystkim wykonawcom, którzy pobrali niniejszą specyfikację.
5. Zamawiający nie przewiduje zwoływania zebrania wykonawców.
6. Pracownik Zamawiającego uprawniony do bezpośredniego kontaktowania się w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: mgr inż. Zdzisław Marek tel. 0-16/ 672-07-63 , tel. kom. 607 048 351
IX. Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert. Oferta wybrana w wyniku postępowania przetargowego zachowuje ważność do dnia podpisania umowy jednak przez okres nie dłuższy niż 30 dni.
Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o przedłużenie terminu związania ofertą zgodnie z art. 85 Prawa zamówień publicznych.
X. Termin i miejsce składania ofert.
1. Oferty w zapieczętowanych kopertach należy składać u Kierownika Zakładu Usług Komunalnych w Przemyślu ul. Piastowska 22 do dnia 12.12.2006 roku do godz. 1045.
2. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone oferentom bez otwierania.
3. Na życzenie oferenta Zamawiający będzie wydawał pokwitowania złożonych ofert.
4. Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do udziału w postępowaniu przetargowym pod warunkiem dostarczenia ich w terminie.
XI. Termin i miejsce otwarcia ofert
Otwarcie złożonych ofert nastąpi 12.12.2006 roku o godz. 1100 w siedzibie Zamawiającego, 37-700 Przemyśl ul. Piastowska 22.
Przy otwarciu ofert mogą być obecni upoważnieni przedstawiciele wykonawców.
XII. Sposób postępowania z oferentami
1. Zamawiający przed otwarciem ofert poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2. W części jawnej, na której mogą być obecni wykonawcy lub ich przedstawiciele, komisja zbada prawidłowość złożenia ofert pod względem ich terminowości złożenia i zabezpieczenia oraz po ich otwarciu poda do wiadomości zebranych: nazwę oferenta, jego siedzibę, cenę, termin wykonania zamówienia oraz osobę podpisującą ofertę.
3. W części niejawnej komisja przeprowadzi wnikliwe badanie ważności ofert pod względem spełnienia warunków podmiotowych, poziomu oferowanych cen, wiarygodności i kwalifikacji oferentów na podstawie przedłożonych dokumentów.
XIII. Ogłoszenie wyników przetargu
Zamawiający niezwłocznie powiadomi o wynikach przetargu pisemnie wszystkich wykonawców którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
XIV. Zawarcie umowy
Po dokonaniu wyboru oferty, Zamawiający określi termin zawarcia umowy z wybranym wykonawcą w zawiadomieniu o wyborze oferty. Umowa ta winna być zawarta nie wcześniej niż po siedmiu dniach od daty ogłoszenia wyników przetargu nie później jednak niż przed upływem terminu związania z ofertą.
XV. Protesty i odwołania
Wykonawcom, których interes prawny doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego określonych zasad udzielania zamówień, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI , art. 179 -198 ustawy Prawo zamówień publicznych.
XVI. Postanowienia końcowe
1. Niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest bezpłatna,
2. W sprawach nie uregulowanych niniejszą specyfikacją, mają zastosowanie przepisy określone w ustawie Prawo zamówień publicznych.
Przemyśl, 29.11.2006
Zatwierdzam:
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 - formularz oferty,
2. Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnieniu wymogów
art. 22 ust. 1, pkt 1 – 4, Prawo zamówień publicznych,
3. Załącznik nr 3 - projekt umowy
Załącznik nr 1 do SIWZ
............................................
( pieczęć oferenta )
oznaczenie sprawy: P/05/2006
OFERTA
Na wykonanie usługi „Ochrona obiektów ZUK"
1. Zlecający: Zakład Usług Komunalnych w Przemyślu, ul. Piastowska 22:
Lp. Nazwa Ilość godzinOchronyw roku 2007 Stawka zajedną godzinę/netto/ Wartość netto Stawka VAT w % Wartość brutto
1. Ochrona obiektówZUK w Przemyślu- całokształt wg siwz 5372
Wartość netto zł słownie ............................................................
Wartość brutto zł słownie………………………………………
2. Warunki płatności:
Realizacja faktur po każdym miesiącu wg godzin przepracowanych przy ochronie..
3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz zdobyliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty.
4. Oświadczamy, że pozostajemy związani niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
W razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w dokumentacji, w miejscu i terminie określonym przez zamawiającego oraz do wypełnienia wszelkich wymagań wynikających ze siwz.
Ofertę składamy na ................. kolejno ponumerowanych stronach.
……………………, dnia ..........................
...................................................
( podpis oferenta )
………………………. Załącznik nr 2 do SIWZ
(pieczęć oferenta)
O Ś W I A D C Z E N I E
Dot; zamówienia na wykonanie usługi „Ochrona obiektów ZUK w Przemyślu w roku 2007”.
oznaczenie sprawy: P/05/2006.
Nazwa firmy: .......................................................... .................. .................... ............
............................................................................................................
Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity Dz. U. z 9 lutego 2004r. Nr 19 poz. 177), oświadczamy niniejszym, że:
1) posiadamy uprawnienia do wykonania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujemy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
......................... ...., dnia ........... .......
...........................................................................
(podpis upełnomocnionego (-ych) przedstawiciela (-li) oferenta )
Załącznik nr 3 do SIWZ
oznaczenie sprawy: P/05/2006
Umowa nr ……………..
na ochronę obiektów ZUK w Przemyślu
Zawarta w dniu ............... w Przemyślu pomiędzy:
Zakładem Usług Komunalnych w Przemyślu ul. Piastowska 22
reprezentowanym przez:
mgr inż. Zdzisława Marka - kierownika Zakładu
zwanym w dalszej treści Zamawiającym, a
.......................................................................................................................................................reprezentowanym przez:
.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
zwaną w dalszej treści umowy „Wykonawcą”
§ 1
W wyniku rozstrzygnięcia przetargu w trybie nieograniczonym zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę ochrony obiektów ZUK w Przemyślu przez jednego pracownika ochrony zgodnie z postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej Umowy.
§ 2
Wykonawca oświadcza, że jest uprawniony do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, Koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji nr
…………………………………………………………………………………………
§ 3
- Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy zgodnie z przedmiotem zamówienia ustalonym w punkcie II specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do
niniejszej Umowy.
- Strony ustalają niemożność zlecania całości przedmiotu zamówienia innym wykonawcom.
§ 4
Ustala się czasookres realizacji przedmiotu umowy - przez 12 miesięcy, począwszy od 01.01.2007 godz. 700 do 1.01.2008 godz. 700.
§ 5
2. Wartość Umowy wynosi ……………….zł netto (słownie:………………………..
………………….), tj. ………………zł brutto (słownie:…………………………….
……………………..) za cały okres obowiązywania Umowy.
3. Strony ustalają, że rozliczenie za wykonane badania nastąpi comiesięcznie przelewem, w terminie 14 dni od otrzymania faktury, po zakończeniu każdego miesiąca,
i przedstawieniu przez Wykonawcę rozliczenia przepracowanych faktycznie godzin.
§ 6
Za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego - kara umowna wynosi 30 % wartości przedmiotu umowy.
§ 7
W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od poinformowania o tych okolicznościach Wykonawcy. W tym przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
§ 8
Wykonawca składa, jako załącznik do Nin. Umowy gwarancję bankową (lub polisę ubezpieczeniową) ważną nieprzerwanie cały okres obowiązywania umowy, zabezpieczającą skutki finansowe nieprzewidzianych zdarzeń i wszelkich roszczeń cywilno-prawnych w okresie realizacji przedmiotu umowy.
§ 9
Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem jej nieważności.
§ 10
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego i Ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 11
Ewentualne spory mogące wyniknąć w trakcie realizacji niniejszej umowy podlegają orzeczeniu właściwego rzeczowo sądu dla siedziby Zamawiającego.
§ 12
Umowa niniejsza sporządzona została w dwu jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
Autor: Zdzisław Marek
Autor: Zdzisław Marek