Wykonanie prac przy drzewostanie na terenie zabytkowego Parku Miejskiego przy ulicy Reja w Przemyślu oraz wykonanie prac przy drzewostanie na części zabytkowego Cmentarza Zasańskiego przy ul. Bolesława Śmiałego w Przemyślu.
Rodzaj zamówienia: usługi.
Przedmiot zamówienia:
Wykonanie prac przy drzewostanie na terenie zabytkowego Parku Miejskiego przy ulicy Reja w Przemyślu oraz wykonanie prac przy drzewostanie na części zabytkowego Cmentarza Zasańskiego przy ul. Bolesława Śmiałego w Przemyślu wg wykazu drzew - załączniki nr 1 i 2 do siwz
Miejsce: miasto Przemyśl.
Główny CPV: 77.31.30.00-7;
Wartość zamówienia: poniżej 60 000 euro
Wymagane wadia i gwarancje: 2.000,00 zł. ( słownie: dwa tysiące złotych )
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej.
Czas trwania (realizacja zamówienia):
Od daty udzielenia zamówienia do 2006.12.15
Informacje dotyczące wykonawcy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi. 2.Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności wykonawca winien dysponować co najmniej następującym sprzętem: podnośnik hydrauliczny o wysięgu 21 m, samochód skrzyniowy małogabarytowy o ładowności 2 tony, 3 szt. pilarek spalinowych, rębak do gałęzi o średnicy 4 do 18 cm, sprzęt alpinistyczny ( liny i uprzęże ) dwa zestawy oraz osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 3.Zrealizowali w ostatnich 3 latach dwa zamówienia na usługi o podobnym zakresie i wartości jak niniejsze zamówienie z załączeniem dokumentów, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 6.Wniosą wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) na całe zadanie, a w przypadku ofert częściowych po 1 000 zł. odrębnie dla każdego zadania. 7.Są ubezpieczeni od OC w zakresie objętym przedmiotem zamówienia w wysokości min. 10 tys. zł. 8.Posiadać zezwolenie na transport odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. Nr 62 poz. 628) lub dysponować podmiotem mogącym wykonać tę cześć zamówienia mającym stosowne wymagane zezwolenie. Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 4 do siwz 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia – treść oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz. 4) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do siwz. 5) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( załączając kserokopie uprawnień potwierdzone za zgodność z oryginałem ). Wymagane jest zezwolenie na wykonywanie prac objętych przedmiotem zamówienia – wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr 150 z 2004 r. poz. 1579) – należy załączyć kserokopię odpowiedniego dokumentu. 6. Wykaz zamówień z okresu ostatnich trzech lat wg załącznika nr 8 do siwz.
Data udosępnienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 2006.07.07
Cena SIWZ: 0,00
Termin składania ofert: 2006.07.07
Termin związania ofertą: 30
Przedmiot zamówienia:
Wykonanie prac przy drzewostanie na terenie zabytkowego Parku Miejskiego przy ulicy Reja w Przemyślu oraz wykonanie prac przy drzewostanie na części zabytkowego Cmentarza Zasańskiego przy ul. Bolesława Śmiałego w Przemyślu wg wykazu drzew - załączniki nr 1 i 2 do siwz
Miejsce: miasto Przemyśl.
Główny CPV: 77.31.30.00-7;
Wartość zamówienia: poniżej 60 000 euro
Wymagane wadia i gwarancje: 2.000,00 zł. ( słownie: dwa tysiące złotych )
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej.
Czas trwania (realizacja zamówienia):
Od daty udzielenia zamówienia do 2006.12.15
Informacje dotyczące wykonawcy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi. 2.Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności wykonawca winien dysponować co najmniej następującym sprzętem: podnośnik hydrauliczny o wysięgu 21 m, samochód skrzyniowy małogabarytowy o ładowności 2 tony, 3 szt. pilarek spalinowych, rębak do gałęzi o średnicy 4 do 18 cm, sprzęt alpinistyczny ( liny i uprzęże ) dwa zestawy oraz osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 3.Zrealizowali w ostatnich 3 latach dwa zamówienia na usługi o podobnym zakresie i wartości jak niniejsze zamówienie z załączeniem dokumentów, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 6.Wniosą wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) na całe zadanie, a w przypadku ofert częściowych po 1 000 zł. odrębnie dla każdego zadania. 7.Są ubezpieczeni od OC w zakresie objętym przedmiotem zamówienia w wysokości min. 10 tys. zł. 8.Posiadać zezwolenie na transport odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. Nr 62 poz. 628) lub dysponować podmiotem mogącym wykonać tę cześć zamówienia mającym stosowne wymagane zezwolenie. Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 4 do siwz 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia – treść oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz. 4) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do siwz. 5) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( załączając kserokopie uprawnień potwierdzone za zgodność z oryginałem ). Wymagane jest zezwolenie na wykonywanie prac objętych przedmiotem zamówienia – wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr 150 z 2004 r. poz. 1579) – należy załączyć kserokopię odpowiedniego dokumentu. 6. Wykaz zamówień z okresu ostatnich trzech lat wg załącznika nr 8 do siwz.
Data udosępnienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 2006.07.07
Cena SIWZ: 0,00
Termin składania ofert: 2006.07.07
Termin związania ofertą: 30