Wykonanie przebudowy ul. Sucharskiego w Przemyślu Wydanie siwz drogą pocztową - opłata za siwz 97,60 zł. brutto
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulicy Sucharskiego w Przemyślu na odcinku HM 15+53,70 do HM 17+39,00 o długości 185,3 mb wraz z łącznikiem do istniejącej zabudowy o długości 88,0 mb W zakres robót wchodzi: 1) roboty rozbiórkowe nawierzchni z płyt drogowych, nawierzchni bitumicznej oraz schodów terenowych i ogrodzeń, 2) wycinka drzew, wywóz dłużyc i karpiny, 3) roboty ziemne – wykopy i nasypy, 4) wykonanie nowej konstrukcji jezdni w ulicy Sucharskiego oraz na łączniku do istniejącej zabudowy, 5) wykonanie chodnika z kostki betonowej wibroprasowanej w ulicy Sucharskiego i na łączniku do istniejącej zabudowy, 6) wykonanie zjazdów bramowych do istniejących nieruchomości, 7) wykonanie kanalizacji deszczowej dla odwodnienia ulicy i łącznika, 8) przebudowa ogrodzeń, 9) odtworzenie zieleni, uporządkowanie terenu,
Miejsce: miasto Przemyśl - ul. Sucharskiego.
Główny CPV: 45.23.32.25-0;
Wartość zamówienia: powyżej 60.000 euro
Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający ustala wadium w kwocie 5.000 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). Kwotę wadium można wnieść przelewem na konto depozytowe Urzędu Miejskiego w Przemyślu nr 24 1500 1634 1216 3004 6539 0000 lub wnieść w innych środkach określonych w art.
Czas trwania w dniach: 80
Informacje dotyczące wykonawcy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi. 2.Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 5.Wniosą wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda: 1) oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia, 2) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności Wymagane jest wskazanie osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z posiadaniem odpowiednich uprawnień branży drogowej wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa z terminem ważności na dzień składania ofert. 3) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( załączając kserokopie uprawnień oraz zaświadczenia potwierdzone za zgodność z oryginałem ). 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Wykonawca, który ubiega się o wykonanie zamówienia musi mieć na swoim koncie wykonanie przynajmniej jednej roboty budowlanej w branży drogowej, która odpowiada zakresem (wykonanie robót ziemnych, podbudowy, nawierzchni asfaltowej, chodników oraz kanalizacji deszczowej) i kosztem zadaniu będącym przedmiotem zamówienia. Dokumenty wymienione w punkcie 1, ppkt 1-2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a w przypadku potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w punkcie 2 ppkt 1-4 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie.
Data udosępnienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 2006.08.31
Cena SIWZ: 97.60
Termin składania ofert: 2006.08.31
Termin związania ofertą: 30
Tabela robót ziemnych Sucharskiego (28,50KB)
specyfikacja sucharskiego (250,50KB)
SSTWiORB - kanalizacja (269,29KB)
Tabela plantowania skarp Sucharskiego (26,00KB)
Tabela robót ziemnych łącznik (28,00KB)
Projekt cz. rysunkowa (1,48MB)
Proj. wyk. cz. drogowa rysunki (2,36MB)
Tabela plantowania skarp łącznik (26,00KB)
Projekt budowlany kanalizacja (110,94KB)
Projekt część drogowa (216,62KB)
Projekt bud. kanalizacja rysunki (2,17MB)
Projekt wykonawczy cz. drogowa (165,92KB)
zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej i unieważnieniu przetargu (28,00KB)