Remont sali gimnastycznej w Gimnazjum Nr 5 w Przemyślu przy ul. Grunwaldzkiej Nr 17 – I etap
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sali gimnastycznej w Gimnazjum Nr 5 w Przemyślu przy ul. Grunwaldzkiej Nr 17 – I etap obejmujący swoim zakresem: wymianę pokrycia dachowego wraz z wymianą zniszczonych elementów więźby dachowej, naprawę kominów, murków ogniowych, obróbek blacharskich rynien i rur spustowych, wykonanie nowej instalacji odgromowej, wymianę stolarki drzwiowej wraz z wykonaniem dodatkowego wyjścia ewakuacyjnego z Sali, wymianę stolarki okiennej z okien skrzydłowych na okna PCV. Przedmiot zamówienia określają: a) Projekt budowlany, b) Przedmiar robót, c) Szczegółowa specyfikacja techniczna, Stanowiący załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Miejsce: Miasto Przemyśl ul. Grunwaldzka.
Główny CPV: 45.45.00.00-7;
Wartość zamówienia: poniżej 60.000,00 euro
Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Czas trwania w dniach: 60
Informacje dotyczące wykonawcy: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy a w szczególności: 1) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonania w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie dotyczące wykonania robót remontowych na obiektach obejmujących zakres objęty przedmiotem zamówienia, tj. remontu dachu, wymianę stolarki o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł. brutto. W/w roboty muszą być wykonane z należytą starannością, 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi n/w kwalifikacje: a) kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w zakresie: konstrukcyjno – budowlanej, b) kierownikiem robót branży elektrycznej posiadający uprawnienia budowlane w zakresie sieci i instalacji elektrycznych c) w/w osoby mają być członkami właściwej izby samorządu zawodowego, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności potwierdzą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie wykonywanej czynności w tym obejmującej co najmniej przedmiot zamówienia z sumą gwarancyjną w wysokości min. 50 000 zł.. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na zasadzie „spełnia – nie spełnia”. Brak spełnienia któregokolwiek z w/w warunków będzie skutkować brakiem zaproszenia do składania ofert. Jeżeli liczba wykonawców, którzy złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu, spełniających warunki określone powyżej będzie większa niż Zamawiający określił w ogłoszeniu, to zamawiający oceni tych wykonawców w oparciu o wykaz wykonanych zamówień przyznając za każde kolejne wykonane zamówienie ( ponad jedno wymagane) dodatkowo 10 punktów. Do wykazu tych zamówień muszą być dołączone dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. Wykonawcy są zobowiązani dostarczyć n/w oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć wwykonywaniu zamówienia potwierdzający posiadanie przez nich wymaganych uprawnień ( wraz z załączeniem przez nich kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem oraz kserokopii zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego ( potwierdzonej za zgodność z oryginalem) 5) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Termin składania ofert: 2006.09.12
Termin związania ofertą: 30
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sali gimnastycznej w Gimnazjum Nr 5 w Przemyślu przy ul. Grunwaldzkiej Nr 17 – I etap obejmujący swoim zakresem: wymianę pokrycia dachowego wraz z wymianą zniszczonych elementów więźby dachowej, naprawę kominów, murków ogniowych, obróbek blacharskich rynien i rur spustowych, wykonanie nowej instalacji odgromowej, wymianę stolarki drzwiowej wraz z wykonaniem dodatkowego wyjścia ewakuacyjnego z Sali, wymianę stolarki okiennej z okien skrzydłowych na okna PCV. Przedmiot zamówienia określają: a) Projekt budowlany, b) Przedmiar robót, c) Szczegółowa specyfikacja techniczna, Stanowiący załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Miejsce: Miasto Przemyśl ul. Grunwaldzka.
Główny CPV: 45.45.00.00-7;
Wartość zamówienia: poniżej 60.000,00 euro
Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Czas trwania w dniach: 60
Informacje dotyczące wykonawcy: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy a w szczególności: 1) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonania w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie dotyczące wykonania robót remontowych na obiektach obejmujących zakres objęty przedmiotem zamówienia, tj. remontu dachu, wymianę stolarki o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł. brutto. W/w roboty muszą być wykonane z należytą starannością, 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi n/w kwalifikacje: a) kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w zakresie: konstrukcyjno – budowlanej, b) kierownikiem robót branży elektrycznej posiadający uprawnienia budowlane w zakresie sieci i instalacji elektrycznych c) w/w osoby mają być członkami właściwej izby samorządu zawodowego, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności potwierdzą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie wykonywanej czynności w tym obejmującej co najmniej przedmiot zamówienia z sumą gwarancyjną w wysokości min. 50 000 zł.. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na zasadzie „spełnia – nie spełnia”. Brak spełnienia któregokolwiek z w/w warunków będzie skutkować brakiem zaproszenia do składania ofert. Jeżeli liczba wykonawców, którzy złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu, spełniających warunki określone powyżej będzie większa niż Zamawiający określił w ogłoszeniu, to zamawiający oceni tych wykonawców w oparciu o wykaz wykonanych zamówień przyznając za każde kolejne wykonane zamówienie ( ponad jedno wymagane) dodatkowo 10 punktów. Do wykazu tych zamówień muszą być dołączone dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. Wykonawcy są zobowiązani dostarczyć n/w oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć wwykonywaniu zamówienia potwierdzający posiadanie przez nich wymaganych uprawnień ( wraz z załączeniem przez nich kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem oraz kserokopii zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego ( potwierdzonej za zgodność z oryginalem) 5) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Termin składania ofert: 2006.09.12
Termin związania ofertą: 30