1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 11.700.000,00 zł .
Rodzaj zamówienia: usługi.
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 11.700.000,00 zł z przeznaczeniem na wydatki bieżące szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez miasto Przemyśl w wys. 9.000.000,00 zł, oraz na sfinansowanie zadań inwestycyjnych: - Remont ul. Słowackiego od Placu na Bramie do skrzyżowania z ul. Leszczyńskiego – 500.000,00 zł - Remont ul. Grunwaldzkiej – 600.000,00 zł - Modernizacja ul. Węgierskiej – 800.000,00 zł. - Rewitalizacja Starówki – 800.000,00 zł. Spłata rat w latach 2007 - 2011
Miejsce: Przemyśl.
Główny CPV: 66130000;
Wartość zamówienia: powyżej 60000 euro
Wymagane wadia i gwarancje: 10.000,00
Czas trwania w miesiącach: 60
Informacje dotyczące wykonawcy: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności zamawiający wymaga: 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 Pzp, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Data udosępnienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 2006.11.14
Cena SIWZ: 0,00
Termin składania ofert: 2006.11.15
Termin związania ofertą: 60
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 11.700.000,00 zł z przeznaczeniem na wydatki bieżące szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez miasto Przemyśl w wys. 9.000.000,00 zł, oraz na sfinansowanie zadań inwestycyjnych: - Remont ul. Słowackiego od Placu na Bramie do skrzyżowania z ul. Leszczyńskiego – 500.000,00 zł - Remont ul. Grunwaldzkiej – 600.000,00 zł - Modernizacja ul. Węgierskiej – 800.000,00 zł. - Rewitalizacja Starówki – 800.000,00 zł. Spłata rat w latach 2007 - 2011
Miejsce: Przemyśl.
Główny CPV: 66130000;
Wartość zamówienia: powyżej 60000 euro
Wymagane wadia i gwarancje: 10.000,00
Czas trwania w miesiącach: 60
Informacje dotyczące wykonawcy: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności zamawiający wymaga: 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 Pzp, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Data udosępnienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 2006.11.14
Cena SIWZ: 0,00
Termin składania ofert: 2006.11.15
Termin związania ofertą: 60
Odpowiedz na zapytanie (31,00KB)
Odpowiedz na zapytanie 3 (21,00KB)
Odpowiedz na zapytanie 1 (23,00KB)
załączniki do Zarządzenia Nr 2 (55,00KB)