Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Świadczenie usługi polegajacej na prowadzeniu komunikacji miejskiej na terenie miasta Przemyśla.

Rodzaj zamówienia: usługi.

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu komunikacji miejskiej na terenie miasta Przemyśla w terminie od 1 marca 2007r. do 29 lutego 2008r. na określonych przez Zamawiającego trasach (stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ) według czasowych rozkładów jazdy na dni robocze oraz dni wolne od pracy ( soboty, niedziele i święta) taborem autobusowym spełniającym wymagania komunikacji miejskiej.

Miejsce: Przemyśl.

Główny CPV: 60112200;

Wartość zamówienia: powyżej 211000 euro

Wymagane wadia i gwarancje: 14000 PLN

Czas trwania (realizacja zamówienia):
Od 2007.03.01 01:00:00 do 2008.02.29

Informacje dotyczące wykonawcy: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, przedłożą aktualną licencję na wykonywanie zarobkowego przewozu osób w krajowym transporcie drogowym (Dz. U. z 2001r. nr 125, poz.1371 z późniejszymi zmianami). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedłożą informację o: a) posiadaniu zaplecza technicznego do obsługi taboru samochodowego. b) dysponowaniu odpowiednim taborem samochodowym: - ilość pojazdów niezbędna do realizacji usług przewozowych uwzględniając obowiązujący rozkład jazdy, remonty oraz awaryjność taboru wynosi minimum 50 szt. wraz z rezerwą a w tym min 41 szt. do bezpośredniej obsługi linii, pojemność autobusów min. 50 osób, ilość drzwi minimum 2 automatycznie otwieranych, kasowniki minimum dwa sprawne kasowniki na autobus, 1) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności potwierdzą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności w tym obejmującej przedmiot zamówienia. 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem . 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 Pzp, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1) wykazu niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. wzór wykazu pojazdów stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ, wzór informacji dotyczącej zaplecza technicznego stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ . 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 1) Polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawca zgodnie z treścią dokumentu ubezpieczeniowego do oferty dołączy ewentualne integralne części polisy ( np. aneksy).

Data udosępnienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 2007.02.20

Cena SIWZ: 0,00

Termin składania ofert: 2007.02.20

Termin związania ofertą: 60

DOTZałącznik 1A do SIWZ (63,50KB)

DOTZałącznik Nr 6 do SIWZ projekt umowy (77,00KB)

DOTZałącznik Nr 5 do SIWZ (25,00KB)

DOTZałącznik Nr 4 do SIWZ (24,50KB)

DOTSpecyfikacja (122,50KB)

DOTZałącznik Nr 3 do SIWZ (22,00KB)

DOTZałącznik Nr2 (28,50KB)

DOTzawiadomienie o wyborze oferty (21,00KB)

DOTZałącznik 1B do SIWZ (28,00KB)