Przedmiotem zamówienia jest określenie wartości rynkowej 120 lokali mieszkalnych położonych na terenie miasta Przemyśla, stanowiących własność Gminy Miejskiej Przemyśl oraz gruntów niezbędnych do obsługi budynków, stanowiących wydzielone podwórka j
Rodzaj zamówienia: usługi.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest określenie wartości rynkowej 120 lokali mieszkalnych położonych na terenie miasta Przemyśla, stanowiących własność Gminy Miejskiej Przemyśl oraz gruntów niezbędnych do obsługi budynków, stanowiących wydzielone podwórka jako odrębne działki ewidencyjne, celem ich sprzedaży na rzecz najemców.
Miejsce: Przemyśl.
Wartość zamówienia: poniżej 60.000 euro
Wymagane wadia i gwarancje: nie dotyczy
Czas trwania (realizacja zamówienia):
Od daty udzielenia zamówienia do 2007.12.31
Informacje dotyczące wykonawcy: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi. 2.Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 5.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty w sposób spełnia / nie spełnia. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda: 1) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( załączając kserokopie uprawnień potwierdzone za zgodność z oryginałem ). Dokumenty wymienione w punkcie 1 ppkt 1-2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a w przypadku potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w punkcie 2 ppkt 1 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie.
Data udosępnienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 2007.02.28
Cena SIWZ: 0.00
Termin składania ofert: 2007.02.28
Termin związania ofertą: 30
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest określenie wartości rynkowej 120 lokali mieszkalnych położonych na terenie miasta Przemyśla, stanowiących własność Gminy Miejskiej Przemyśl oraz gruntów niezbędnych do obsługi budynków, stanowiących wydzielone podwórka jako odrębne działki ewidencyjne, celem ich sprzedaży na rzecz najemców.
Miejsce: Przemyśl.
Wartość zamówienia: poniżej 60.000 euro
Wymagane wadia i gwarancje: nie dotyczy
Czas trwania (realizacja zamówienia):
Od daty udzielenia zamówienia do 2007.12.31
Informacje dotyczące wykonawcy: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi. 2.Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 5.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty w sposób spełnia / nie spełnia. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda: 1) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( załączając kserokopie uprawnień potwierdzone za zgodność z oryginałem ). Dokumenty wymienione w punkcie 1 ppkt 1-2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a w przypadku potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w punkcie 2 ppkt 1 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie.
Data udosępnienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 2007.02.28
Cena SIWZ: 0.00
Termin składania ofert: 2007.02.28
Termin związania ofertą: 30