Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie Nr 399/2011 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie powołania zespołu do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o zawarcie umowy koncesji przedsięwzięcia pn. „Budowa zakładu odzysku odpadów komunalnych w

Zarządzenie Nr 399/2011
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 9 listopada 2011 r.

w sprawie powołania zespołu do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o zawarcie umowy koncesji przedsięwzięcia pn. „Budowa zakładu odzysku odpadów  komunalnych w Przemyślu”.

Na podstawie art. 30 ust. 1 i 2 pkt. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz uchwały Rady Miejskiej  Nr 234/2011  z dnia 29 września 2011 r. w sprawie upoważnienia Prezydenta Miasta Przemyśla do podjęcia działań zmierzających do realizacji regionalnej instalacji przetwarzania odpadów w oparciu o środki finansowe partnera prywatnego oraz majątek Zakładu Usług Komunalnych w Przemyślu przy ul. Piastowskiej 22

zarządzam co następuje:

1. Powołuję zespół do spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o zawarcie umowy koncesji dla sfinansowania i realizacji przedsięwzięcia, o którym mowa na wstępie (zwany dalej Zespołem) w następującym składzie:
Przewodniczący:       - Wojciech Błachowicz Zastępca Prezydenta Miasta Przemyśla

Członkowie:

- Zdzisław Marek - Kierownik Zakładu Usług Komunalnych w Przemyślu,
- Wiesław Jordan - p.o. Naczelnika Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Przemyślu,
- Andrzej Ziemniak  - Prezes Zarządu Przemyskiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Przemyślu,
- Jerzy Buczkowski - Pełnomocnik Prezydenta Miasta Przemyśla ds. Zamówień Publicznych,
- Maria Łańcucka - Skarbnik Miasta,
- Zbigniew Storek - Członek Zarządu Przemyskiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Przemyślu,
- Jerzy Łańcucki - Zastępca Kierownika Zakładu Usług Komunalnych w Przemyślu,
- Artur Bielec - Biuro Prawne Urzędu Miejskiego w Przemyślu.

2. W pracach Zespołu mogą uczestniczyć osoby występujące w roli eksperta, jeżeli dokonanie pewnych czynności w postępowaniu wymaga wiadomości specjalnych.
3. W przypadku opisanym w ust. 2 decyzję o powołaniu eksperta podejmuje Przewodniczący Zespołu.
4. Ekspert przedstawia opinię na piśmie w terminie określonym w umowie, a na zaproszenie Przewodniczącego Zespołu bierze udział w jej pracach z głosem doradczym i udziela dodatkowych wyjaśnień lub przygotowuje konieczne materiały.

§ 2


1. Powierzam Zespołowi przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o zawarcie umowy koncesji na roboty budowlane w formule partnerstwa publiczno – prawnego w zakresie sfinansowania i realizacji przedsięwzięcia pn. „Budowa Zakładu Odzysku, Odpadów Komunalnych w Przemyślu” zgodnie z trybem przepisu ustawy z dnia
9 stycznia 2009 r. o koncesji na roboty budowlane lub usługi (Dz. U. z 2009 r., Nr 19, poz. 100 z późn. zm.) z uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r.
o partnerstwie publiczno – prywatnym (Dz. U. z 2009 r., Nr 19, poz. 100 z późn. zm.).
2. Zakres czynności wykonywanych przez Zespół w toku prowadzonego postępowania, mając na uwadze zapewnienie sprawności jego działania oraz indywidualizacji odpowiedzialności jej członków za powierzone czynności obejmuje w szczególności:
1) przygotowanie opisu potrzeb i wymagań koncesjonodawcy związanych
z postępowaniem w tym opisu przedmiotu koncesji;
2) przygotowanie oraz opublikowanie ogłoszenia o koncesji;
3) dokonanie badania (oceny) wniosków o zawarcie umowy koncesji złożonych przez kandydatów;
4) wskazanie kandydatów, którzy złożyli wnioski w postępowaniu zawierające wymagane oświadczenia o zgłoszeniu udziału w postępowaniu oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
5) przygotowanie zaproszenia do udziału w negocjacjach kandydatów, o których mowa w pkt. 4;
6) przygotowanie materiałów do negocjacji obejmujących aspekty, o których mowa w art. 14 ust. 2 ustawy;
7) prowadzenie negocjacji z zaproszonymi kandydatami;
8) po przeprowadzeniu negocjacji sformułowanie opisu warunków koncesji oraz przygotowanie zaproszenia do złożenia przez nich oferty;
9) dokonanie badania (oceny) złożonych ofert przez oferentów pod kątem spełnienia wymogów zawartych w zaproszeniu;
10) zaproponowanie wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie wskazanych kryteriów oceny ofert lub odwołania postępowania;
11) przygotowanie informacji dla oferentów o wyborze oferty najkorzystniejszej lub
o dowołaniu postępowania;
12) przygotowanie projektu umowy o zawarcie umowy koncesji.
3. Regulamin pracy Komisji zawarty w rozdziale 3 Zarządzenia Nr 30/2009 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 2 marca 2009 r. (z późn. zm.) w sprawie regulaminu udzielenia zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Przemyślu poza wskazanymi w ust. 1 stosuje się odpowiednio.

§ 3


1. Zespół rozpoczyna działalność z dniem powołania, rzetelnie, obiektywnie, bezstronnie wykonując powierzone obowiązki i kierując się wyłącznie przepisami obowiązującego prawa, wiedzą i posiadanym doświadczeniem.
2. Pracą Zespołu kieruje jego Przewodniczący lub osoba wyznaczona przez Przewodniczącego.
3. Miejsca i termin posiedzenia Zespołu wyznacza Przewodniczący.
4. Dla skuteczności podejmowanych na posiedzeniu Zespołu decyzji wymagany jest skład co najmniej pięciu członków Zespołu w tym Przewodniczącego lub osoby mającej pełnić obowiązki Przewodniczącego wyznaczonej przez Przewodniczącego.
5. W sprawach spornych Zespół dokonuje rozstrzygnięć w glosowaniu zwykłą większością Gosów. Powyższy zapis nie dotyczy oceny złożonych w postępowaniu wniosków i ofert gdzie decyzja podejmowana jest na podstawie indywidualnych ocen członków zespołu.
6. Członek zespołu może zgłosić odmienny pogląd od pozostałych członków Zespołu
i złożyć swoje pisemne stanowisko zawierające uzasadnienie merytoryczne
do protokołu z bieżącego posiedzenia Zespołu.
7. Jeżeli w trakcie głosowania decyzja nie może być podjęta, ze względu na równą liczbę głosów rozstrzyga głos Przewodniczącego.
8. Zespół kończy swoją pracę z dniem podpisania umowy o koncesję, która była przedmiotem postępowania lub z chwilą odwołania postępowania.

§ 4


1. Materiały merytoryczne do przygotowania przeprowadzenia postępowania o zawarcie umowy koncesji, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt. 1, 6 i 8 przygotowuje i przedkłada Zespołowi Kierownik Zakładu Usług Komunalnych w Przemyślu, w tym szacuje wartość koncesji będącej przedmiotem postępowania jak również wykonuje inne czynności wynikające z prowadzonego postępowania i obowiązujących przepisów ustawy o koncesji na roboty budowlane lub usługi.
2. Czynności proceduralne związane z zamieszczeniem ogłoszenia o koncesji na roboty budowlane jak również inne dotyczące przestrzegania w toku postępowania zasad określonych w rozdz. 2 cyt. ustawy wykonuje Pełnomocnik Prezydenta Miasta ds. Zamówień Publicznych.
3. Zobowiązuję Naczelnika Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Przemyślu do ścisłego współdziałania z Kierownikiem Zakładu Usług Komunalnych w Przemyślu i Pełnomocnikiem Prezydenta Miasta ds. Zamówień Publicznych w zakresie dotyczącym przedmiotowego postępowania.
4. Przewodniczący oraz członkowie Zespołu w trakcie wykonywania swoich obowiązków korzystają z pomocy organizacyjno - administracyjnej Wieloosobowego Stanowiska ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Przemyślu.

§ 5


Wykonanie Zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Zespołu, Pełnomocnikowi Prezydenta ds. Zamówień Publicznych, Kierownikowi Zakładu Usług Komunalnych w Przemyślu oraz Naczelnikowi Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Przemyślu.

§ 6


Zarządzenie wchodzi z życie z dniem podpisania.

 

Prezydent Miasta
Robert Choma


 

DOTZarządzenie Nr 399/2011 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie powołania zespołu do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o zawarcie umowy koncesji przedsięwzięcia pn. „Budowa zakładu odzysku odpadów komunalnych w Przemyślu”. (46,50KB)