Zarządzenie Nr 382/2011 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 26 października 2011 roku zmieniające Zarządzenie Nr 295A/10 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 16 listopada 2010r. w sprawie ustalenia przepisów wewnętrznych dotyczących przyjętych zasad
Zarządzenie Nr 382/2011
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 26 października 2011 roku
zmieniające Zarządzenie Nr 295A/10 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 16 listopada 2010r. w sprawie ustalenia przepisów wewnętrznych dotyczących przyjętych zasad (polityki) rachunkowości dla Urzędu Miasta Przemyśla w zakresie współfinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013
Na podstawie art.4 i art.10 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( tekst jedn. Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223 ze zm.), oraz zgodnie z art. 40 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 5 lipca 2010r. w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 128 poz. 861 ze zm.) oraz w związku z realizacją umowy nr POPW.04.01.00-18-003/09-00 z dnia 21 kwietnia 2010 r. o dofinansowanie Projektu „Budowa wschodniej drogi obwodowej miasta Przemyśla łączącej drogę krajową nr 77 z drogą krajową nr 28”, nr POPW 4.1-11, zawartą pomiędzy Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie, ul. Pańska 81/83 jako Instytucją Pośredniczącą
zarządzam co następuje:
§ 1
W zarządzeniu Nr 295A/10 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 16 listopada 2010 roku w sprawie ustalenia przepisów wewnętrznych dotyczących przyjętych zasad (polityki) rachunkowości dla Urzędu Miasta Przemyśla w zakresie współfinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 – 2013 wprowadza się następujące zmiany:
w § 3 punkt 10 dodaje się zapis w następującym brzmieniu:
„Wypłaty odszkodowań za czasowe zajęcie nieruchomości dokonuje się na podstawie decyzji Prezydenta Miasta Przemyśla ustalającej wysokość odszkodowania. Ww. decyzję otrzymują: osoba na rzecz której zostało przyznane odszkodowanie, wydział Urzędu zajmujący się mieniem komunalnym, Zarząd Dróg Miejskich w Przemyślu.
Podstawą dokonania wydatku jest zatwierdzona do zapłaty decyzja odszkodowawcza /wg. wzoru z załącznika nr 7 / wraz z dołączonym operatem szacunkowym oraz oświadczeniem osoby o posiadanym rachunku bankowym dla celów wypłaty. Kontroli merytorycznej oraz kwalifikacji do wydatku strukturalnego dokonuje Kierownik Projektu. Następnie opisane dowody za pismem przewodnim wskazującym sposób i formę zapłaty Pełnomocnik ds. Projektu przekazuje do Wydziału Finansowo-Księgowego. W zakresie zatwierdzania do wypłaty odszkodowań za czasowe zajęcie nieruchomości mają zastosowanie pozostałe zapisy dotyczące obiegu dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i ma zastosowanie do wszystkich zdarzeń dotyczących odszkodowań za czasowe zajęcie nieruchomości z tytułu szkód na części nieruchomości.
Prezydent Miasta
Robert Choma