Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie Nr 245/2011 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 26 lipca 2011 r. w sprawie ustalenia wewnętrznego regulaminu organizacyjnego – Kancelarii Rady Miejskiej i Współpracy z Zarządami Osiedli w Urzędzie Miejskim w Przemyślu.

Zarządzenie Nr 245/2011
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 26 lipca 2011 r.

 

w sprawie ustalenia wewnętrznego regulaminu organizacyjnego – Kancelarii Rady Miejskiej i Współpracy z Zarządami Osiedli w Urzędzie Miejskim w Przemyślu.

 

Na podstawie § 49 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Przemyślu nadanego Zarządzeniem Nr 274/10 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 14 października 2010 r. z późniejszymi zmianami


zarządzam co następuje:


§ 1

Ustalam wewnętrzny Regulamin Organizacyjny Kancelarii Rady Miejskiej i Współpracy
z Zarządami Osiedli w Urzędzie Miejskim w Przemyślu, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.


§ 2

W terminie 14 dni od dnia wejścia niniejszego zarządzenia zobowiązuję Dyrektor Kancelarii Rady Miejskiej i Współpracy z Zarządami Osiedli do podjęcia działań mających na celu określenie dla poszczególnych pracowników w zakresach czynności szczegółowych zadań
i obowiązków.

§ 3

Traci moc Zarządzenie Nr 30/05 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 1 marca 2005 r.
w sprawie ustalenia wewnętrznego regulaminu organizacyjnego – Kancelarii Rady Miejskiej i Współpracy z Radami Osiedlowymi w Urzędzie Miejskim w Przemyślu.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Prezydent Miasta

Robert Choma

 

DOTZarządzenie Nr 245/2011 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 26 lipca 2011 r. w sprawie ustalenia wewnętrznego regulaminu organizacyjnego – Kancelarii Rady Miejskiej i Współpracy z Zarządami Osiedli w Urzędzie Miejskim w Przemyślu. (104,00KB)