Zarządzenie Nr 245/2011 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 26 lipca 2011 r. w sprawie ustalenia wewnętrznego regulaminu organizacyjnego – Kancelarii Rady Miejskiej i Współpracy z Zarządami Osiedli w Urzędzie Miejskim w Przemyślu.
Zarządzenie Nr 245/2011
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 26 lipca 2011 r.
w sprawie ustalenia wewnętrznego regulaminu organizacyjnego – Kancelarii Rady Miejskiej i Współpracy z Zarządami Osiedli w Urzędzie Miejskim w Przemyślu.
Na podstawie § 49 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Przemyślu nadanego Zarządzeniem Nr 274/10 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 14 października 2010 r. z późniejszymi zmianami
zarządzam co następuje:
§ 1
Ustalam wewnętrzny Regulamin Organizacyjny Kancelarii Rady Miejskiej i Współpracy
z Zarządami Osiedli w Urzędzie Miejskim w Przemyślu, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2
W terminie 14 dni od dnia wejścia niniejszego zarządzenia zobowiązuję Dyrektor Kancelarii Rady Miejskiej i Współpracy z Zarządami Osiedli do podjęcia działań mających na celu określenie dla poszczególnych pracowników w zakresach czynności szczegółowych zadań
i obowiązków.
§ 3
Traci moc Zarządzenie Nr 30/05 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 1 marca 2005 r.
w sprawie ustalenia wewnętrznego regulaminu organizacyjnego – Kancelarii Rady Miejskiej i Współpracy z Radami Osiedlowymi w Urzędzie Miejskim w Przemyślu.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Prezydent Miasta
Robert Choma