Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 31.000.000,00 zł.

Dz.U./S S162 25/08/2011 267578-2011-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
1/7
25/08/2011S162
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
1/7
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:267578-2011:TEXT:PL:HTML
PL-Przemyśl: Usługi udzielania kredytu
2011/S 162-267578
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dostawy
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1)
NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
Gmina Miejska - Prezydent Miasta PrzemyślaRynek 1Do wiadomości: Jerzy Buczkowski37-700 PrzemyślPOLSKATel. +48 166752038E-mail: przetarg@um.przemysl.plFaks +48 166752038
Adresy internetowe
Ogólny adres instytucji zamawiającej www.przemysl.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnegooraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktukontaktowego
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podanowyżej dla punktu kontaktowego
I.2)
RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OPIS
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 31 000 000,00 PLN.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług
Dostawy
Główne miejsce realizacji dostawy Przemyśl.
II.1.3)
Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego wypłacanego w transzach do kwoty 31000 000,00 PLN z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętychzobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów - II część.
Dz.U./S S162
25/08/2011
267578-2011-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
2/7
25/08/2011S162
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2/7
2. Szczegółowe warunki zamówienia:
2.1. Warunki zamówienia.
a) okres kredytowania i data spłaty całości kredytu– od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r,
b) okres karencji przy spłacie kredytu – do 31.12.2011 r,
c) Zamawiający nie dopuszcza pobrania przez wykonawcę prowizji przygotowawczej ani żadnych innych opłatzwiązanych z realizacją umowy o udzielenie kredytu,
d) bazowa stopa oprocentowania oparta będzie na stawce WIBOR 1M ustalonej w ostatnim dniu roboczymprzed rozpoczęciem okresu odsetkowego powiększonej o marżę wykonawcy,
e) marża wykonawcy jest stała w okresie obowiązywania umowy,
f) realizacja dyspozycji Zamawiającego następować będzie w formie bezgotówkowej, bez odrębnego wnioskuna wskazany rachunek budżetu miasta Przemyśla w pięciu transzach w raz z datą postawienia każdej transzykredytu do dyspozycji Zamawiającego:
— pierwsza transza – 5 500 000,00 PLN – 20.9.2011 r,
— druga transza - 13 500 000,00 PLN – 31.10.2011 r,
— trzecia transza – 10 000 000,00 PLN – 30.11.2011 r,
— czwarta transza – 2 000 000,00 PLN – 20.12.2011 r.
Kwota nie wykorzystana w okresie postawienia do dyspozycji danej transzy może być wykorzystana przezZamawiającego w okresie postawienia do dyspozycji następnej transzy.
g) waluta kredytu – PLN;
h) spłata kredytu nastąpi:
1) spłata kredytu będzie następowała miesięcznie w 120 następujących po sobie równych ratach kapitałowych119 rat w kwocie 258 333,00 PLN i jedna ostatnia rata w kwocie 258 373,00 PLN w okresie od 31.1.2012 r. do31.12.2021 r,
2) odsetki płatne będą miesięczne od faktycznie wykorzystanych środków, do obliczenia kwoty odsetekprzyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku (płatność pierwszychodsetek od wykorzystanego kredytu 31.9.2011 r),
3) spłata odsetek będzie następowała w ostatnim dniu kalendarzowym każdego miesiąca, a jeżeli ostatni dzieńkalendarzowy przypada na dzień ustawowo wolny od pracy spłata odsetek będzie następowała w następnymdniu roboczym.
i) uruchomienie środków następować będzie sukcesywnie na podstawie dyspozycji płatniczych Zamawiającegow terminie 2 dni od daty dyspozycji przy czym ostania transza – 20.12.2011 r;
j) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania w części kredytu (w tym w transzach) bezponoszenia dodatkowych opłat, (Wykonawca nie będzie pobierał odsetek i innych opłat od niewykorzystanejczęści kredytu);
k) Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, jakrównież zmian podanych w ppkt.f terminów postawienia transz kredytu do dyspozycji Zamawiającego.
l) zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową do kwoty 31 000 000,00 PLN;
2.2. Wykonawca dołączy do oferty harmonogram spłaty zadłużenia zawierający następujące pozycje: nrraty, data spłaty, kwota raty, kapitał pozostający do spłaty w określonym w niniejszej specyfikacji okresiekredytowania, który jednocześnie będzie załącznikiem do umowy o udzielenie kredytu.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu spłat kredytu i wcześniejszą spłatę kredytu nawarunkach jak w pkt.2.1 lit.”j” niniejszej specyfikacji.
2.3. Informacja dotycząca sytuacji finansowej miasta dostępna jest na stronie internetowej www.przemysl.pl wzakładce BIP – Finanse i majątek (budżet, sprawozdania finansowe) a uchwały Rady Miejskiej w zakładce BIPPrawo uchwały VI kadencja 2011.
Dz.U./S S162
25/08/2011
267578-2011-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
3/7
25/08/2011S162
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3/7
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
66113000
II.1.7)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Nie
II.1.8)
Podział na części
Nie
II.1.9)
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
Nie
II.2)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres
9 016 182,00 PLN
II.2.2)
Opcje
Nie
II.3)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Rozpoczęcie 20.9.2011. Zakończenie 31.12.2021
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje
30 000,00 PLN
III.1.2)
Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących
a) okres kredytowania i data spłaty całości kredytu – od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r,
b) okres karencji przy spłacie kredytu – do 31.12.2011 r,
c) Zamawiający nie dopuszcza pobrania przez wykonawcę prowizji przygotowawczej ani żadnych innych opłatzwiązanych z realizacją umowy o udzielenie kredytu,
d) bazowa stopa oprocentowania oparta będzie na stawce WIBOR 1M ustalonej w ostatnim dniu roboczymprzed rozpoczęciem okresu odsetkowego powiększonej o marżę wykonawcy,
e) marża wykonawcy jest stała w okresie obowiązywania umowy,
f) realizacja dyspozycji Zamawiającego następować będzie w formie bezgotówkowej, bez odrębnego wnioskuna wskazany rachunek budżetu miasta Przemyśla w pięciu transzach w raz z datą postawienia każdej transzykredytu do dyspozycji Zamawiającego:
— pierwsza transza – 5 500 000,00 PLN. – 20 wrzesień 2011 r,
— druga transza - 13 500 000,00 PLN – 31.10.2011 r,
— trzecia transza – 10 000 000,00 PLN – 30.11.2011 r,
— czwarta transza – 2 000 000,00 PLN – 20.12.2011 r.
Kwota nie wykorzystana w okresie postawienia do dyspozycji danej transzy może być wykorzystana przezZamawiającego w okresie postawienia do dyspozycji następnej transzy.
g) waluta kredytu – PLN;
h) spłata kredytu nastąpi:
1) spłata kredytu będzie następowała miesięcznie w 120 następujących po sobie równych ratach kapitałowych119 rat w kwocie 258 333,00 PLN i jedna ostatnia rata w kwocie 258 373,00 PLN w okresie od 31.1.2012 r. do31.12.2021 r;
Dz.U./S S162
25/08/2011
267578-2011-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
4/7
25/08/2011S162
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4/7
2) odsetki płatne będą miesięczne od faktycznie wykorzystanych środków, do obliczenia kwoty odsetekprzyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku (płatność pierwszychodsetek od wykorzystanego kredytu 31.9.2011 r.);
3) spłata odsetek będzie następowała w ostatnim dniu kalendarzowym każdego miesiąca, a jeżeli ostatni dzieńkalendarzowy przypada na dzień ustawowo wolny od pracy spłata odsetek będzie następowała w następnymdniu roboczym;
i) uruchomienie środków następować będzie sukcesywnie na podstawie dyspozycji płatniczych Zamawiającegow terminie 2 dni od daty dyspozycji przy czym ostania transza – 20.12.2011 r;
j) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania w części kredytu (w tym w transzach) bezponoszenia dodatkowych opłat, (Wykonawca nie będzie pobierał odsetek i innych opłat od niewykorzystanejczęści kredytu);
k) Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, jakrównież zmian podanych w ppkt.f terminów postawienia transz kredytu do dyspozycji Zamawiającego.
l) zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową do kwoty 31 000 000,00 PLN.
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
III.1.4)
Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia
Nie
III.2)
WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lubhandlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. O udzielenie zamówieniamogą ubiegać się wykonawcy, banki (instytucje kredytowe) działające zgodnie z wymogami ustawy z dnia29.8.1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz.U. z 2002r. nr 72 poz.665 z późn. zm.) którzy spełniająwarunki art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 25.6.2010r. Dz. U. Nr 113 poz. 759)dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładająobowiązek ich posiadania;
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku.
Wykonawca na potwierdzenie tego warunku przedłoży dokumenty o których mowa w rozdz. 3 pkt. 1,2 SIWZ.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentówzałączonych do oferty.
2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania napodstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku przedkładając oświadczenie i dokumenty o których mowa wrozdz.3 pkt.2 pkt. 1 do 6 a z treści których wynikać będzie, brak podstaw do wykluczenia wykonawcy.
3. Zamawiający wykluczy Wykonawcę również w przypadku, kiedy w trakcie postępowania wystąpią przesłankizawarte w art.24 ust. 2 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy w którychponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Rozdział 3.
Dz.U./S S162
25/08/2011
267578-2011-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
5/7
25/08/2011S162
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5/7
Oświadczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunkówudziału w postępowaniu.
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lubczynności oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiającyżąda złożenia:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ustawie Prawo zamówieńpublicznych – załącznik nr 2 (A lub B odpowiednio).
2) Zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w ar. 36ustawy Prawo bankowe lub dokumenty równoważne.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp wykonawca składanastępujące dokumenty:
1) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 3A doSIWZ, albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia - załącznik Nr 3 B do SIWZ;
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionegonie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznychoświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy;
3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego, że wykonawcanie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenielub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek naubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwegoorganu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawyPrawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 cyt.powyżej ustawy dotyczącej odpowiedzialności podmiotu zbiorowego zgodnie z przepisami o odpowiedzialnościpodmiotów zbiorowych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej.
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którymmowa w:
a) punkcie 2.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawione niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) punkcie 2. 3 i 2.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek za ubezpieczeniespołeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ratyzaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniejniż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Dz.U./S S162
25/08/2011
267578-2011-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
6/7
25/08/2011S162
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
6/7
c) punkcie 2.5 składa zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzeniaalbo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie ustalonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 uPzp,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d) punkcie 2.6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawionenie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przednotariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lubgospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania – wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w ppkt. 1 lit. a, b, c, d.
4. Inne dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty wedługwzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ;
2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertęo ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jakoupoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze;
3) pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.5;
4) dowód wpłaty wadium;
5) harmonogram spłaty kredytu (koszty kredytu).
5. W przypadku składania oferty, przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówieniawykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia alboreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie, z wymogami ustawowymi w oryginale, ma byćpodpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców a w przypadku złożenia kopiipełnomocnictwa ma być ona potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem. Wymagane oświadczeniejak w pkt. 1.1 w imieniu wykonawców składa pełnomocnik, o którym mowa powyżej, natomiast pozostałedokumenty – pkt. 2.2 do 2.6 wykonawcy składają odrębnie.
Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2.1 wykonawcy składają oddzielnie lub w ich imieniu składa pełnomocnik.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarnąodpowiedzialność za wykonanie umowy.
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Nie dotyczy.
III.2.3)
Zdolność techniczna
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Nie dotyczy.
III.2.4)
Zamówienia zastrzeżone
Nie
III.3)
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1)
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
III.3.2)
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych zawykonanie usługi
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
RODZAJ PROCEDURY
Dz.U./S S162
25/08/2011
267578-2011-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
7/7
25/08/2011S162
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
7/7
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Wstępne ogłoszenie informacyjne
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2011/S 040-065540 z dnia 26.2.2011
IV.3.3)
Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów 13.9.2011
Dokumenty odpłatne Nie
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
14.9.2011 - 10:00
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 14.9.2011 - 11:30
Miejsce
Urząd Miejski w Przemyślu Rynek 1 sala 19, POLSKA.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1)
JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ
Nie
VI.2)
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓWWSPÓLNOTOWYCH
VI.3)
INFORMACJE DODATKOWE
VI.4)
PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
VI.4.2)
Składanie odwołań
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)
DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
19.8.2011