Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie Nr 197/2011 Prezydenta Miasta Przemyśla zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia Regulaminu podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracowników Urzędu Miejskiego w Przemyślu.

Zarządzenie Nr 197/2011
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 11 lipca 2011 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia Regulaminu podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracowników Urzędu Miejskiego w Przemyślu.


Na podstawie 33 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), w związku z art. 24 ust. 2 pkt 7 i art. 29 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz art. 1031 – 1036 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) -

 
zarządza się, co następuje :


 
§ 1

W Regulaminie podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracowników Urzędu Miejskiego w Przemyślu, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 8/11 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 14 stycznia 2011 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracowników Urzędu Miejskiego w Przemyślu - wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 2 ust. 4 otrzymuje brzmienie:
„4. Pracownicy uczestniczący w szkoleniach zobowiązani są do:
1) przekazywania, pozostałym pracownikom urzędu, informacji oraz udostępniania materiałów z odbytych szkoleń,
2) dokonywania oceny szkoleń na ankietach oceniających szkolenie według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do regulaminu,
3) niezwłocznego przekazywania wypełnionych ankiet oceniających szkolenie do Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego Urzędu Miejskiego
w Przemyślu.

2) § 14 otrzymuje brzmienie:
„§ 14
Wydział Organizacyjno Administracyjny Urzędu Miejskiego w Przemyślu:
1) egzekwuje od pracowników i dołącza do dokumentacji tworzącej akta sprawy, ankiety oceniające szkolenia,
2) prowadzi, odrębnie na każdy rok kalendarzowy, wykaz pracowników skierowanych na szkolenie oraz pracowników, z którymi pracodawca podpisał umowę
o podnoszenie kwalifikacji zawodowych, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do regulaminu,

3) Do Regulaminu podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracowników Urzędu Miejskiego w Przemyślu dodaje się załącznik Nr 1 w brzmieniu określonym
w załączniku Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

4) Załącznikowi do Regulaminu podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracowników Urzędu Miejskiego w Przemyślu nadaje się Nr 2 i brzmienie określone w załączniku Nr 2 do niniejszego zarządzenia.

 
§ 2

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta Przemyśla.
 
§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
wz. Prezydenta Miasta
dr Grzegorz Hayder
Zastępca Prezydenta

DOTWzór wykazu pracowników skierowanych na szkolenie (32,00KB)

DOTZarządzenie Nr 197/2011 (49,50KB)

DOTWzór ankiety oceniającej szkolenie (33,00KB)