Zaproszenie do złożenia ofert na pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi zadania inwestycyjnego p.n. „Budowa kompleksu boisk sportowych przy ZS Usługowo Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu.
OGŁOSZENIE
Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent miasta Przemyśla zaprasza do złożenia ofert na pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego p.n. „Budowa kompleksu boisk sportowych przy ZS Usługowo Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu w ramach realizacji programu Moje boisko – Orlik 2012”.
Przedsięwzięcie realizowane na terenie ogrodzonej nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miejskiej Przemyśl i przekazanej w trwały zarząd dyrektorowi Zespołu Szkół Usługowo – Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu przy ul. Bakończyckiej 11.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach Programu „Moje Boisko-Orlik 2012”. Wykonawca będzie zobowiązany do wyznaczenia jednego spośród inspektorów nadzoru jako koordynatora ich czynności na budowie. Inspektor nadzoru- koordynator ponosi pełną odpowiedzialność za działania pozostałych inspektorów nadzoru poszczególnych branży.
Zamawiający: Gmina Miejska Przemyśl
Termin złożenia oferty ustala się na dzień: 06 lipiec 2011 r.
Termin wykonania zamówienia : 23 grudnia 2011 r.
Kryterium oceny ofert: cena najniższa brutto
Wynagrodzenie: ryczałt
Oferty oznaczone: „Przetarg Orlik 2012 nie otwierać przed 06.07.2011r.”
należy składać:
Urząd Miejski w Przemyślu
Wydział Inwestycji
ul. Ratuszowa 10 a, 37 – 700 Przemyśl
Szczegółowy zakres robót budowlanych obejmujących sprawowanie nadzoru został umieszczony na stronie internetowej pod adresem: http://www.przemysl.pl/bip/zamowienia_publiczne/roboty_budowlane/17308.html
w szczególności:
1. Dokumentacja projektowa
2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
3. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
4. Przedmiar robót
W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należeć będzie:
1. reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
2. realizacja obowiązków wynikających z postanowienia art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych,
3. udział w przekazaniu przez Zamawiającego placu i terenu budowy Wykonawcy robót,
4. dbanie o interesy Zamawiającego przez podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonanie prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
5. nadzór nad terminowością realizacji prac w szczególności w zakresie dotrzymania terminu zakończenia prac i uzyskania przez Wykonawcę robót wszelkich dokumentów koniecznych dla odbioru przedmiotu umowy i przekazania do użytkowania,
6. sprawdzenie prawidłowości wykonania robót zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę, przepisami prawa, normami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej,
7. organizowanie i udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót,
8. potwierdzanie wykonania robót w protokołach częściowych (końcowych) odbioru robót do fakturowania (kontrola faktycznie wykonanych prac),
9. udział w czynnościach związanych z ujawnieniem i usunięciem wad w okresie rękojmi oraz przeglądach gwarancyjnych organizowanych przez Zamawiającego,
10. żądanie od Kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z obowiązującymi normami i przepisami,
11. pobyt na terenie realizowanej inwestycji w zależności od rzeczywistych potrzeb oraz na każde żądanie Wykonawcy
i Zamawiającego, udział w odbiorach przejściowych, częściowych i końcowych,
12. sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, potwierdzony wpisem w dzienniku budowy
i protokołach odbioru,
13. uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział
w czynnościach odbioru obiektu budowlanego,
14. sprawdzanie, jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
15. potwierdzenie usunięcia wad wpisem w dzienniku budowy,
16. kontrolowanie zgodności robót w zakresie terminowości ich wykonania,
17. potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót, jako podstawy do fakturowania częściowego,
18. zajęcie stanowiska w sprawie możliwości wprowadzenia rozwiązań dodatkowych, nieprzewidzianych, zamiennych,
w stosunku do pierwotnie przyjętych, wnioskowanych przez Wykonawcę,
19. sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na wykonanie robót oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
20. spisywanie protokołów konieczności,
21. weryfikacja dokumentacji powykonawczej wraz ze złożeniem pisemnego oświadczenia o kompletności dokumentacji powykonawczej,
22. kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolach wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót,
23. sprawdzenie i dostarczenie Zamawiającemu trzy dni przed odbiorem końcowym kompletu atestów, certyfikatów zastosowanych materiałów oraz protokołów z pomiarów, prób i sprawdzeń wykonywanych w trakcie trwania robót.
24. dyspozycyjność, w tym poprzez kontakt telefonii komórkowej (w dni powszednie),
25. współpraca z pozostałymi uczestnikami procesu budowlanego,
26. dojazd na budowę we własnym zakresie,
27. biuro na terenie miasta Przemyśl,
28. skompletowanie i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego,
29. wszystkie inne pośrednie zadania niezbędne do prawidłowego prowadzenia inwestycji.
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) sprawdzenie pod względem prawidłowości i kompletności oraz podpisanie dokumentacji odbiorowej, w tym: atestów, deklaracji zgodności, certyfikatów itp. oraz dokumentacji powykonawczej,
b) nadzór nad uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego.