Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie Nr 142/2011 Prezydenta Miasta Przemyśla zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Przemyślu

Zarządzenie Nr 142/2011
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 23 maja 2011 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego
Urzędu Miejskiego w Przemyślu


Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) -

 
zarządza się co następuje:
 
§ 1

W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Przemyślu, nadanym zarządzeniem Nr 274/10 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 14 października 2010 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Przemyślu z późn. zm. - wprowadza się następujące zmiany:

1) § 2 pkt 8 otrzymuje brzmienie:
„8) kierowniku jednostki organizacyjnej urzędu – należy przez to rozumieć naczelnika wydziału, dyrektora kancelarii, Pełnomocnika Prezydenta ds. Ochrony Informacji Niejawnych, dyrektora biura, kierownika i zastępcę kierownika Urzędu Stanu Cywilnego oraz kierujących samodzielnymi wieloosobowymi stanowiskami pracy, a także zajmujących samodzielne jednoosobowe stanowiska pracy,”,

2) w § 23 ust. 1 pkt 3 wyraz: „nadzorowanych” zastępuje się wyrazem: „podległych”,

3) § 31 ust. 2 wprowadza się następujące zmiany:
a) pkt 1 otrzymuje następujące brzmienie:
„1) planowanie i organizowanie pracy w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy, jak również osiąganie przez pracowników, przy wykorzystaniu ich uzdolnień i kwalifikacji, wysokiej wydajności i należytej jakości pracy,”,
b) po pkt 1 dodaje się p-ty od 1a do 1h:
„1a) przydzielanie i zaznajamianie pracowników ze szczegółowym zakresem ich obowiązków i sposobem wykonywania pracy na wyznaczonych stanowiskach,”,
„1b) analizowanie i składanie propozycji w zakresie zapewnienia odpowiednich warunków pracy i płacy,”,
„1c) analizowanie i zgłaszanie potrzeb personalnych,”,
„1d) składanie wniosków o wszczęcie naboru oraz określanie wymaganych kompetencji kandydatów do pracy,”,
„1e) zapewnienie przestrzegania dyscypliny pracy,”,
„1f) stałe monitorowanie potrzeb w zakresie rozwoju i doskonalenia,”,
„1g) praktyczne wprowadzanie bodźców motywacyjnych (nagradzanie i karanie),”,
„1h) przestrzeganie ustalonych procedur w zakresie oceniania,”,

4) w § 40a wprowadza się następujące zmiany:
a) w punkcie 34 kropkę zastępuje się przecinkiem,
b) po punkcie 34 dodaje się p-ty 35, 36 i 37 w brzmieniu:
„35) planowanie rozwoju transportu,”,
„36) organizowanie publicznego transportu zbiorowego,”,
„37) zarządzanie publicznym transportem zbiorowym.”,
5) § 42a pkt 1 otrzymuje brzmienie:
„1) podejmowanie czynności mających na celu zapewnienie sprawnego funkcjonowania urzędu oraz systematyczne wdrażanie optymalnych zasad organizacji i stosowania nowoczesnych technik pracy,”,

6) w § 45 wprowadza się następujące zmiany:
a) w pkt 1 po wyrazach: „prowadzenie ewidencji ludności miasta” dodaje się wyrazy: „w systemie teleinformatycznym”,
b) w pkt 2 wyrazy: „lokalnej bazie danych” zastępuje się wyrazami: „systemie teleinformatycznym”,
c) w pkt 3 wyrazy: „zgłoszeń meldunkowych” zastępuje się wyrazami: „ewidencji ludności”,
d) skreśla się pkt 4,
e) w pkt 5 po wyrazie: „prowadzenie” dodaje się wyrazy: „w formie teleinformatycznej”,
f) w pkt 13 wyrazy: „WBD i CEL,” zastępuje się wyrazami: „Terenowej Bazy Danych i Centralnej Ewidencji Ludności,”,
g) skreśla się pkt 14,
h) w pkt 34 skreśla się wyrazy: „i wypłacanie”,

7) w § 49 wyrazy: „Współpracy z Radami Osiedlowymi” zastępuje się wyrazami „Współpracy z Zarządami Osiedli”,

8) użyte wyrazy: „Współpracy z Radami Osiedlowymi” zastępuje się wyrazami „Współpracy z Zarządami Osiedli”,

9) użyte w różnych przypadkach określenie: „rad osiedlowych” zastępuje się użytym w różnych przypadkach określeniem: „zarządów osiedli”,

10) w załączniku Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Przemyślu, w części 1 pod tytułem „1) Jednostki organizacyjne miasta” pkt 40 otrzymuje następujące brzmienie:

 

40.

 

GIMNAZJUM Nr 2

im. Świętej Królowej Jadwigi

 

uchwała Nr 52/99 Rady Miejskiej w Przemyślu z dnia 29 marca 1999 r. w sprawie utworzenia publicznego Gimnazjum Nr 2 w Przemyślu.

 

 

 

 

Ratuszowa 1,

37-700 Przemyśl

 

 

 

Wydział Edukacji

 

 
§ 2

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta Przemyśla.

 
§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
PREZYDENT
MIASTA PRZEMYŚLA
Robert Choma

DOTZarządzenie Nr 142/2011 (46,50KB)