Zarządzenie Nr 118/2011 Prezydenta Miasta Przemyśla w sprawie przeprowadzania okresowej oceny pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Przemyślu.
Zarządzenie Nr 118/2011
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 5 maja 2011 r.
w sprawie przeprowadzania okresowej oceny pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Przemyślu.
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 5 maja 2011 r.
w sprawie przeprowadzania okresowej oceny pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Przemyślu.
Działając na podstawie art. 28 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
zarządza się co następuje:
§ 1
Wprowadza się w Urzędzie Miejskim w Przemyślu „Regulamin przeprowadzania okresowej oceny pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Przemyślu”, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Zobowiązuje się wszystkich pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Przemyślu do zapoznania się z w/w Regulaminem i do przestrzegania zawartych w nim zasad.
§ 3
Odpowiedzialnymi za prawidłową realizację postanowień zawartych w Regulaminie są bezpośredni przełożeni pracownika.
§ 4
Traci moc Zarządzenie Nr 36/09 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 11 marca 2009 r. w sprawie przeprowadzania okresowej oceny pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Przemyślu.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent
Miasta Przemyśla
Robert Choma
Miasta Przemyśla
Robert Choma
Regulamin przeprowadzania okresowej oceny pracownikó samorządowych (150,50KB)