Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie Nr 118/2011 Prezydenta Miasta Przemyśla w sprawie przeprowadzania okresowej oceny pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Przemyślu.

Zarządzenie Nr 118/2011
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 5 maja 2011 r.

w sprawie przeprowadzania okresowej oceny pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Przemyślu.


Działając na podstawie art. 28 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)


zarządza się co następuje:

§ 1

Wprowadza się w Urzędzie Miejskim w Przemyślu „Regulamin przeprowadzania okresowej oceny pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Przemyślu”, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2

Zobowiązuje się wszystkich pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Przemyślu do zapoznania się z w/w Regulaminem i do przestrzegania zawartych w nim zasad.

§ 3

Odpowiedzialnymi za prawidłową realizację postanowień zawartych w Regulaminie są bezpośredni przełożeni pracownika.

§ 4

Traci moc Zarządzenie Nr 36/09 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 11 marca 2009 r. w sprawie przeprowadzania okresowej oceny pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Przemyślu.

§ 5


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Prezydent
Miasta Przemyśla
Robert Choma

 

DOTRegulamin przeprowadzania okresowej oceny pracownikó samorządowych (150,50KB)

DOTZarządzenie Nr 118/2011 (41,50KB)