Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zgłoszenie pobytu stałego - zameldowanie cudzoziemca

Nazwa usługi:
Zgłoszenie pobytu stałego - zameldowanie cudzoziemca
Kogo dotyczy:

Cudzoziemca ubiegającego się o zameldowanie na pobyt stały.

Uwagi:
-
Czas realizacji usługi:
Niezwłocznie w obecności strony.
Wymagane dokumenty:
  1. Zgłoszenie pobytu stałego – druk zgłoszenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej procedury.
  2. Paszport.
  3. Dokumenty potwierdzające status cudzoziemca (odpowiednio):
    • karta pobytu wydana w związku z udzieleniem zezwolenia na osiedlenie się, zezwolenia na pobyt rezydenta długoterminowego Wspólnot Europejskich, ochrony uzupełniającej, zgody na pobyt tolerowany lub nadaniem statusu uchodźcy w Rzeczypospolitej Polskiej,
    • zezwolenie na osiedlenie się,
    • zezwolenie na pobyt rezydenta długoterminowego Wspólnot Europejskich,
    • decyzja o nadaniu statusu uchodźcy w Rzeczypospolitej Polskiej,
    • decyzja o udzieleniu w Rzeczypospolitej Polskiej ochrony uzupełniającej lub zgody na pobyt tolerowany.
  4.  W przypadku obywateli państw członkowskich UE, EFTA lub Konfederacji Szwajcarskiej zamierzających zamieszkać na okres dłuższy niż 3 miesiące dokument podróży lub inny dokument stwierdzający tożsamość i obywatelstwo osoby meldującej się a członek rodziny obywatela państw wskazanych wyżej nie będący obywatelem UE, EFTA lub Konfederacji Szwajcarskiej przedstawia ważny dokument podróży oraz ważną kartę stałego pobytu członka rodziny obywatela UE lub ważną kartę pobytu członka rodziny obywatela UE, a gdy brak takiej możliwości –  inny dokument potwierdzający, że jest on członkiem rodziny obywatela UE.
  5. Tytuł prawny do lokalu (może nim być m.in.: akt notarialny, umowa najmu, wyciąg z ksiąg wieczystych, przydział mieszkania).

 

Opłaty:

Nie podlega opłacie

 

Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy
Podstawa prawna::
  1. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2018 r.  poz. 1382 z póź. zm.). 
  2. Rozporządzenie  Ministra  Spraw  Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2017r., poz. 2411)
  3. Ustawa z dnia 14 lipca 2006 r. o wjeździe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin  (Dz.U. z 2017 r. poz. 900 z póź. zm.)

 

Wydział realizujący usługę:
Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego
Adres Wydziału:
37-700 Przemyśl | Rynek 1 | pok. 27 II piętro
Telefon:

Tel.: +48166786820
Fax: +48166786449

e-mail: kancelaria@um.przemysl.pl
e-Puap: /1srwa0y68c/skrytka lub /1srwa0y68c/SkrytkaESP

Godziny pracy::

 

Poniedziałek: 7.30 – 15.30
Wtorek: 7.30 – 16.00
Środa: 7.30 – 15.30
Czwartek: 7.30 – 15.30
Piątek: 7.30 – 15.30

E-Usługa:
-

Pliki do pobrania:
PDFZałącznik 1.pdf (414,52KB)