Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie Nr 50/2011 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 3 marca 2011 r. w sprawie wykonywania niektórych czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Przemyślu

Zarządzenie Nr 50/2011
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 3 marca 2011 r.

w sprawie wykonywania niektórych czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Przemyślu

 

Na podstawie § 4 ust. 1 i 2 pkt 1 oraz 9 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67) oraz § 1 ust. 3, § 2 ust. 2 i 3 oraz § 42 ust. 3 Instrukcji Kancelaryjnej, ustalonej powołanym wyżej rozporządzeniem - zarządzam co następuje:

 

§ 1

 

1. Wyznaczam oraz ustalam do stosowania - w ramach rozbudowy w formie wykazu - klasy jednolitego rzeczowego wykazu akt organów gminy i związków międzygminnych oraz urzędów obsługujących te organy i związki, stanowiącego załącznik nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67), w celu klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji powstającej i wpływającej do Urzędu Miejskiego w Przemyślu.
2. Wykaz, o którym mowa w ust. 1, zwany dalej wykazem akt stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

 

§ 2

 

1. Podstawowym sposobem wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Przemyślu jest system tradycyjny, w którym dokumentowanie przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw wykonuje się w postaci nieelektronicznej.
2. Wyznaczam koordynatora czynności kancelaryjnych w celu zapewnienia bieżącego nadzoru nad prawidłowością ich wykonywania, zwłaszcza w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw .
3. Koordynatorem, o którym mowa w ust. 2, jest Kierownik Archiwum.

 

§ 3

 

1. Określam listę rodzajów przesyłek wpływających do Urzędu Miejskiego w Przemyślu, które nie są otwierane przez Kancelarię Ogólną i punkty kancelaryjne.
2. Listę, o której mowa w ust. 1, stanowią:
1) przesyłki imienne, które przekazuje się adresatom,
2) przesyłki wartościowe, które przekazuje się właściwej osobie lub jednostce organizacyjnej urzędu za pokwitowaniem,
3) przesyłki zawierające nadaną - zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych - określoną klauzulę tajności, które przekazuje się do Kancelarii Tajnej.

 

§ 4

 

Kierownicy jednostek organizacyjnych urzędu zapewnią w szczególności odpowiedni instruktaż podległych pracowników w zakresie stosowania wykazu akt oraz dostosowanie ich zakresów czynności do uregulowań ustalonych niniejszym zarządzeniem w terminie do dwóch miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego zarządzenia.

 

§ 5

 

Wykonanie zarządzenia powierza się Naczelnikowi Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego Urzędu Miejskiego w Przemyślu.

 

§ 6

 

Przepis § 1 ma zastosowanie do dokumentacji powstającej i wpływającej do Urzędu Miejskiego w Przemyślu od dnia 1 stycznia 2011 r.

 

§ 7


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

DOTZarządzenie Nr 50/2011 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 3 marca 2011 r. w sprawie wykonywania niektórych czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Przemyślu (30,50KB)

DOTZałączni do Zarządzenia Nr 50/2011 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 3 marca 2011 r. w sprawie wykonywania niektórych czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Przemyślu (2,66MB)

 

Zarządzenie uchylające :