Zarządzenie Nr 50/2011 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 3 marca 2011 r. w sprawie wykonywania niektórych czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Przemyślu
Zarządzenie Nr 50/2011
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 3 marca 2011 r.
w sprawie wykonywania niektórych czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Przemyślu
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 3 marca 2011 r.
w sprawie wykonywania niektórych czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Przemyślu
Na podstawie § 4 ust. 1 i 2 pkt 1 oraz 9 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67) oraz § 1 ust. 3, § 2 ust. 2 i 3 oraz § 42 ust. 3 Instrukcji Kancelaryjnej, ustalonej powołanym wyżej rozporządzeniem - zarządzam co następuje:
§ 1
1. Wyznaczam oraz ustalam do stosowania - w ramach rozbudowy w formie wykazu - klasy jednolitego rzeczowego wykazu akt organów gminy i związków międzygminnych oraz urzędów obsługujących te organy i związki, stanowiącego załącznik nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67), w celu klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji powstającej i wpływającej do Urzędu Miejskiego w Przemyślu.
2. Wykaz, o którym mowa w ust. 1, zwany dalej wykazem akt stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
2. Wykaz, o którym mowa w ust. 1, zwany dalej wykazem akt stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2
1. Podstawowym sposobem wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Przemyślu jest system tradycyjny, w którym dokumentowanie przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw wykonuje się w postaci nieelektronicznej.
2. Wyznaczam koordynatora czynności kancelaryjnych w celu zapewnienia bieżącego nadzoru nad prawidłowością ich wykonywania, zwłaszcza w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw .
3. Koordynatorem, o którym mowa w ust. 2, jest Kierownik Archiwum.
2. Wyznaczam koordynatora czynności kancelaryjnych w celu zapewnienia bieżącego nadzoru nad prawidłowością ich wykonywania, zwłaszcza w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw .
3. Koordynatorem, o którym mowa w ust. 2, jest Kierownik Archiwum.
§ 3
1. Określam listę rodzajów przesyłek wpływających do Urzędu Miejskiego w Przemyślu, które nie są otwierane przez Kancelarię Ogólną i punkty kancelaryjne.
2. Listę, o której mowa w ust. 1, stanowią:
1) przesyłki imienne, które przekazuje się adresatom,
2) przesyłki wartościowe, które przekazuje się właściwej osobie lub jednostce organizacyjnej urzędu za pokwitowaniem,
3) przesyłki zawierające nadaną - zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych - określoną klauzulę tajności, które przekazuje się do Kancelarii Tajnej.
2. Listę, o której mowa w ust. 1, stanowią:
1) przesyłki imienne, które przekazuje się adresatom,
2) przesyłki wartościowe, które przekazuje się właściwej osobie lub jednostce organizacyjnej urzędu za pokwitowaniem,
3) przesyłki zawierające nadaną - zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych - określoną klauzulę tajności, które przekazuje się do Kancelarii Tajnej.
§ 4
Kierownicy jednostek organizacyjnych urzędu zapewnią w szczególności odpowiedni instruktaż podległych pracowników w zakresie stosowania wykazu akt oraz dostosowanie ich zakresów czynności do uregulowań ustalonych niniejszym zarządzeniem w terminie do dwóch miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego zarządzenia.
§ 5
Wykonanie zarządzenia powierza się Naczelnikowi Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego Urzędu Miejskiego w Przemyślu.
§ 6
Przepis § 1 ma zastosowanie do dokumentacji powstającej i wpływającej do Urzędu Miejskiego w Przemyślu od dnia 1 stycznia 2011 r.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Zarządzenie uchylające :