Zarządzenie Nr 14/2011 Prezydenta Miasta Przemyśla w sprawie powołania komisji ds. zamówień publicznych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na obsługę budżetu Miasta Przemyśla i podległych jednostek organizacyjnych
ZARZĄDZENIE NR 14 /2011
PREZYDENTA MIASTA PRZEMYŚLA
z dnia 26 stycznia 2010r.
w sprawie powołania komisji ds. zamówień publicznych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na obsługę budżetu Miasta Przemyśla i podległych jednostek organizacyjnych.
Na podstawie art.19 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w związku z § 11 ust.4, 5 i 6 Zarządzenia Nr 30/2009 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 2 marca 2009 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Przemyślu oraz Zarządzenia Nr 49/2010 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 12 kwietnia 2010r. zmieniające zarządzenie o którym mowa powyżej.
zarządzam co następuje:
1. Powołuję komisję ds. zamówień publicznych (zwaną dalej „Komisją”) do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w następującym składzie:
1) Przewodniczący Komisji – Jerzy Buczkowski- Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych,
2) Sekretarz Komisji – Marta Szarzyńska – Inspektor - Wieloosobowe Stanowisko
ds. Zamówień Publicznych
3) Członek Komisji – Maria Łańcucka – Skarbnik Miasta
2. Zakres czynności i odpowiedzialności członków komisji oraz tryb pracy komisji określa rozdz. 3 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, o którym mowa na wstępie.
3. Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania – rzetelnie, obiektywnie i bezstronnie wykonując powierzone jej czynności,
Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
dr Grzegorz Hayder
Zastępca Prezydenta