Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wykonywanie badań psychiatrycznych i psychologicznych osób uzależnionych od alkoholu

Przemyśl dnia 18-01-2011 r.
SPO.I.8151/12/1/11

Ogłoszenie o przetargu
o szacunkowej wartości poniżej 14 000,00 euro

Gmina Miejska Przemyśl – Prezydent Miasta Przemyśla,
37-700 Przemyśl, ul. Rynek 1, woj. podkarpackie,
tel. (0- 16) 678-23-41, fax. 678-64-49
www.przemysl.pl, e-mail:

ogłasza przetarg na:

Wykonywanie badań psychiatrycznych i psychologicznych osób uzależnionych od alkoholu i wydawanie na ich podstawie opinii dla potrzeb Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Przemyślu.

Miejsce realizacji: Przemyśl.

Termin realizacji (wymagany): 1 marzec 2011 r. - 31 grudzień 2011 r.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena (koszt) – 100%

Specyfikacja zamówienia: dostępna na stronie internetowej http://www.przemysl.pl/bip/zamowienia oraz w Wydziale Spraw Społecznych ul. Ratuszowa 10A, pok.3.

Uprawnieni do kontaktów z Oferentami: Danuta Wiech - Naczelnik Wydziału Spraw Społecznych tel. 16 675 20 47 oraz Agnieszka Pacławska tel. (016) 678 40 10, ul. Ratuszowa 10 A, pok.3 w godz. 08:00 - 15:00

Miejsce składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Wydziału Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Przemyślu, ul. Ratuszowa 10A, pok.3 w zamkniętej kopercie zaadresowanej na zamawiającego oraz posiadającej oznaczenie: „Oferta na wykonywanie badań psychiatrycznych i psychologicznych osób uzależnionych od alkoholu i wydawanie na ich podstawie opinii dla potrzeb Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Przemyślu.

Termin składania ofert: upływa w dniu 14-02-2011 r. godzina 14.00

Otwarcie ofert: nastąpi 15-02-2011 r. o godzinie 14.30 w siedzibie zamawiającego -Przemyśl ul. Ratuszowa 10 A, pok.3





Specyfikacja istotnych warunków zamówienia



I. Zamawiający:
Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
tel. (0- 16) 678-23-41, fax. 678-64-49
http://www.przemysl.pl.

II. Przedmiot zamówienia:
Wykonywanie badań psychiatrycznych i psychologicznych osób uzależnionych od alkoholu i wydawanie na ich podstawie opinii dla potrzeb Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Przemyślu.

III. Informacje dostępne:
Wydział Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Przemyślu, ul. Ratuszowa 10A, pok. nr 3, tel. 016 678 40 10 oraz na stronie internetowej http://www.przemysl.pl/bip/zamowienia

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wykonywanie badań psychiatrycznych i psychologicznych osób uzależnionych od alkoholu i wydawanie na ich podstawie opinii dla potrzeb Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Przemyślu.
2. Osoby do badań kieruje Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Przemyślu.
3. Przetarg kierowany jest do psychiatrów i psychologów wpisanych na listę biegłych Sądu Okręgowego w Przemyślu, uprawnionych do wykonywania badań.

V. Termin wykonania zamówienia: od 01.03 2011 r. do 31.12.2011 r.

VI. Miejsce wykonania badania: Przemyśl

VII. Termin i miejsce składania ofert: 14-02-2011 r., do godz. 1500 miejsce: Wydział Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Przemyślu, ul. Ratuszowa 10 A, pok.3.

VIII. Warunki dotyczące zamówienia informacja na temat wadium: - nie dotyczy

IX. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się osoby spełniające warunki określone w ROZPORZĄDZENIU MINISTRA ZDROWIA z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie biegłych sądowych w przedmiocie uzależnienia od alkoholu (Dz.U. z 2007 r. Nr 250 poz. 1883 z póź. zm. ), które złożą kompletną, zgodnie ze specyfikacją ofertę.

X. Sposób przygotowania oferty:
1. Każdy Oferent składa tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert spowoduje wykluczenie Oferenta z postępowania.
2. Oferent poniesie wszelkie koszty, związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3. Oferta powinna być:
a) zgodna z wymogami specyfikacji zamówienia.
b) sporządzona w języku polskim,
c) napisana na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem,
d) podpisana przez Oferenta.
4. W przypadku użycia jako załącznika do oferty, kopii dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona przez organ wydający dokument, notariusza lub osobę podpisującą ofertę.
5. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane.


XI. Wybór najkorzystniejszej oferty
W zakresie kryterium oferta może uzyskać 100 pkt.
Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z podanym poniżej wzorem:
Cn x 100 pkt
C = ...................................................
Cb
gdzie: Cn = cena oferty najniższej (brutto),
Cb = cena oferty badanej (brutto)
Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

XII. Kryteria oceny ofert:
NAJNIŻSZA CENA

XIII. Unieważnienie postępowania.
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się gdy:
a) w postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta od biegłego jednej specjalizacji psychiatry /psychologa nie podlegająca odrzuceniu,
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie zamówienia.
2. O unieważnieniu postępowania Zamawiający poinformuje Oferentów biorących udział w postępowaniu.


XIV. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia - nie spełnia.

XV. Oferta powinna zawierać:
1. Imię i nazwisko składającego ofertę.
2. Adres zamieszkania.
3. Miejsce zatrudnienia.
4. Kontakt/numer telefonu.
5. Zakres specjalizacji
6. Adres miejsca w którym będą przeprowadzane badania.
7. Sposób odbioru i przekazywania dokumentów.
8. Termin wykonania opinii liczony od dnia przeprowadzenia badania
9. Krótki opis jakości proponowanej usługi.
10. Cenę jednostkową brutto za wykonanie badania i opinii w formie pisemnej.
11. Ewentualne wskazanie współdziałającego z Oferentem psychologa / psychiatrę, który również złożył ofertę zgodnie ze specyfikacją
12. Załączniki:
a) załącznik nr 1 aktualny dekret ustanawiający biegłym sądowym,
b) załącznik nr 2 oświadczenie zgodne z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z poźn. zm.).




Przemyśl, dnia ……………… ZATWIERDZAM

DOTSIWZ (48,00KB)

DOTTreść ogłoszenia o przetargu (88,00KB)

DOTWzór oświadczenia (20,50KB)