Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie Nr 12/2011 Prezydenta Miasta Przemyśla zmieniające zarządzenie w sprawie organizacji i zasad funkcjonowania kontroli zarządczej w Urzędzie Miejskim w Przemyślu i jednostkach organizacyjnych Miasta Przemyśla.

Zarządzenie Nr 12/2011
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 21 stycznia 2011 roku


zmieniające zarządzenie w sprawie organizacji i zasad funkcjonowania kontroli zarządczej w Urzędzie Miejskim w Przemyślu i jednostkach organizacyjnych Miasta Przemyśla.

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art. 35 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 1452, poz. 1592 z późn.zm) oraz art. 69 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240)

zarządzam, co następuje:

§ 1

w zarządzeniu Prezydenta Miasta Przemyśla Nr 218/10 z dnia 12 sierpnia 2010 r. w sprawie organizacji i zasad funkcjonowania kontroli zarządczej w Urzędzie Miejskim w Przemyślu i jednostkach organizacyjnych Miasta Przemyśla załącznik Nr 1 otrzymuje brzmienie jak załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2

Wykonanie zarządzenia powierza się Dyrektorowi Biura Kontroli oraz kierownikom wszystkich szczebli.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

PREZYDENT
MIASTA PRZEMYŚLA
Robert Choma

DOTWykaz dokumentów związanych z kontrolą zarządczą (200,00KB)

DOTWykaz dokumentów związanych z kontrolą zarządczą (200,00KB)

DOTZarządzenie Nr 12/2011 (25,50KB)