Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie Nr 4/2011 Prezydenta Miasta Przemyśla w sprawie zmiany zarządzenia Prezydenta Miasta Przemyśla Nr 267/09 z dnia 28 września 2009r. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Organizacyjnego Biura Rozwoju Miasta Przemyśla

ZARZĄDZENIE NR 4/11
PREZYDENTA MIASTA PRZEMYŚLA
z dnia 12 stycznia 2011 r.

w sprawie zmiany zarządzenia Prezydenta Miasta Przemyśla Nr 267/09 z dnia 28 września 2009r. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Organizacyjnego Biura Rozwoju Miasta Przemyśla


Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późniejszymi zmianami) oraz § 10 Statutu Biura Rozwoju Miasta Przemyśla stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 116/2003 Rady Miejskiej w Przemyślu z dnia 23 października 2003 r. z późniejszymi zmianami

zarządzam co następuje:

 

§1

W załączniku Nr 1 do zarządzenia Nr 267/09 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia
28 września 2009r., stanowiącym Regulamin Organizacyjny Biura Rozwoju Miasta Przemyśla dokonuje się następujących zmian:
1. § 8 otrzymuje następujące brzmienie:
1. Główny księgowy odpowiada za całokształt obsługi finansowo-księgowej
i przestrzeganie obowiązujących w tym zakresie przepisów.
2. Do zakresu działania i obowiązków głównego księgowego należy:
a) Prowadzenie rachunkowości jednostki, a w szczególności;
 opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika Biura, dotyczących prowadzenia rachunkowości, a zwłaszcza dokumentacji opisującej przyjęte przez jednostkę zasady rachunkowości oraz instrukcji: kasowej, magazynowej, obiegu i kontroli dokumentów księgowych, ewidencji i kontroli druków ścisłego zarachowania, przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji,
 prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki,
 opracowywanie harmonogramów inwentaryzacji mienia jednostki z uwzględnieniem obowiązującej częstotliwości i terminów inwentaryzacji poszczególnych składników aktywów i pasywów,
 opracowywanie projektów zarządzeń kierownika Biura w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji oraz rozliczanie przeprowadzonych inwentaryzacji mienia jednostki,
 dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego Biura,
 sporządzanie sprawozdań finansowych i innych z zakresu działania jednostki, a związanych z gospodarką finansową,
 zorganizowanie gromadzenia i przechowywania dokumentacji księgowej,
 nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości, wykonywanych przez poszczególne komórki organizacyjne jednostki.
b) W zakresie gospodarki finansowej jednostki:
 opracowywanie projektów planów finansowych Biura i ich zmian,
 dokonywanie bieżącej analizy wykonywania planów finansowych i bieżące informowanie kierownika Biura o stopniu realizacji dochodów i wydatków oraz o prawidłowości wykorzystania środków otrzymanych na wydatki od jednostki samorządu terytorialnego,
 zapewnienie prawidłowego i terminowego ustalania i pobierania należności z tytułu dochodów budżetowych,
 wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad dokonywania wydatków publicznych,
 czuwanie nad prawidłowością umów zawieranych przez jednostkę pod względem finansowym,
 zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych,
 zapewnienie ochrony mienia będącego w posiadaniu jednostki,
 wykonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych
i finansowych z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności
i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych Biura,
 sporządzanie sprawozdań budżetowych oraz innych związanych z realizacją zadań jednostki.
2. W § 9 ust. 2, w pkt 2 po lit. f) dodaje się lit. g), h), i), j) oraz k) w następującym brzmieniu:
g) sporządzanie list płac,
h) rozliczanie delegacji, zaliczek pracowników i prowadzenie kasy jednostki,
i) sporządzanie deklaracji podatkowych i dokonywanie rozliczeń podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym,
j) sporządzanie deklaracji rozliczeniowych opłacanych składek z ubezpieczenia społecznego i rozliczanie tych składek z ZUS,
k) sporządzanie raportów imiennych dla podatników i płatników składek.
3. § 14 ust. 5 otrzymuje nowe brzmienie:
5. Projekty uchwał w sprawach planowania przestrzennego przygotowuje kierownik Biura i kieruje na podpis Prezydenta Miasta Przemyśla po zaparafowaniu przez Architekta Miejskiego oraz Radcę Prawnego.

§2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania, z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2011r.

PREZYDENT
MIASTA PRZEMYŚLA
Robert Choma

 

DOTZarządzenie Nr 4/2011 (42,50KB)