Prowadzenie obsługi bankowej budżetu miasta Przemysla i podległych jednostek organizacyjnych.
PL- Przemyśl: Usługi bankowe
2010/S 247-377696
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1)NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
Gmina Miejska - Prezydent Miasta Przemyśla
Rynek 1
Kontaktowy: Wieloosobowe Stanowisko ds Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyslu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl
Do wiadomości: Jerzy Buczkowski
37-700 Przemyśl
POLSKA
Tel. +48 166752038
E-mail: przetarg@um.przemysl.pl
Faks +48 166752038
Adresy internetowe
Ogólny adres instytucji zamawiającej www.przemysl.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
I.2)RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Sprawy gospodarcze i finansowe
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)OPIS
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
Prowadzenie obsługi bankowej budżetu miasta Przemyśla i podległych jednostek organizacyjnych.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 6
Główne miejsce świadczenia usług Przemyśl.
II.1.3)Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu Miasta Przemyśla oraz podległych mu jednostek organizacyjnych (których wykaz stanowi załącznik nr 1 do SIWZ) polegającej na:
3.1. Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych:
a) rachunku bieżącego budżetu Miasta Przemyśla i rachunków bieżących poszczególnych miejskich jednostek organizacyjnych wymienionych w załączniku nr 1 do specyfikacji,
b) rachunków pomocniczych (w tym rachunków wyłączonych) Urzędu Miasta i poszczególnych jednostek organizacyjnych zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki,
c) rachunków walutowych,
3.1.1. Bank ma obowiązek otworzyć i prowadzić rachunki, o których mowa w ppkt.3.1 w liczbie wnioskowanej przez Zamawiającego (aktualny stan rachunków bankowych jak w pkt. 2 ppkt.2.) niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej.
3.1.2. Otwarcie rachunków bankowych (Urzędu Miasta i miejskich jednostek organizacyjnych) ma nastąpić w terminie umożliwiającym sprawne przekazanie środków z dotychczasowych rachunków zamawiającego (w tym miejskich jednostek organizacyjnych) na nowe rachunki wraz z zachowaniem płynności obsługi bankowej w dniach 28.2. i 1.3.2011 r.
3.1.3. Bank musi zapewnić możliwość automatycznej identyfikacji źródeł przychodów zamawiającego. Identyfikacja winna uwzględniać miejską jednostkę organizacyjną, nazwę płatnika, tytuł płatności, datę obciążenia rachunku płatnika bądź tez datę dokonania wpłaty przez płatnika za pośrednictwem poczty lub innych sposobów wpłaty, kwotę wpłaty lub inne parametry uzgodnione pomiędzy zamawiającym a wykonawcą (Bankiem). Zakres informacji nie będzie szerszy niż dostępny w systemie rozliczeń międzybankowych.
3.1.4. W przypadku dokonywania wypłat Bank zapewnia iż przekazanie środków z rachunku zamawiającego na rachunek kontrahenta nastąpi w dniu złożenia dyspozycji wypłaty.
3.1.5. Bank musi zapewnić po każdym dokonaniu płatności (każdego dnia roboczego) dostęp do danych o wypływie środków (informacje, jakie będą umieszczone na przelewie) niezbędnych do przeprowadzenia księgowań zrealizowanych wypłat.
3.1.6. Otwieranie rachunków bankowych będzie następowała w terminie uzgodnionym odrębnie przez strony, nie później jednak niż w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego.
3.1.7. Gotowość Banku do podjęcia czynności związanych z faktyczną obsługą bankową Zamawiającego musi nastąpić od dnia 1.3.2011r.
3.2. Realizacja zleceń płatniczych (przelewów)
3.2.1. Po zainstalowaniu systemu bankowości elektronicznej (poza sytuacjami awaryjnymi) Zamawiający nie przewiduje realizacji przelewów krajowych w formie papierowej.
3.2.2. Wykonawca zapewni bez pobierania dodatkowych opłat dokonywanie przelewów między miejskimi jednostkami organizacyjnymi posiadającymi rachunki w Banku wybranym do obsługi bankowej budżetu miasta Przemyśla jak również pokonywanie przelewów przez te jednostki do innych banków.
3.2.3. Przyjmowanie przelewów od obcych banków.
3.3. Przyjmowanie wpłat gotówkowych na wszystkie rachunki bankowe Zamawiającego we wszystkich placówkach (e) Banku, w którym dokonywaną będzie obsługa Zamawiającego oraz dokonywanie wypłat gotówkowych dla Zamawiającego i miejskich jednostek organizacyjnych.
3.3.1. Przyjmowanie wpłat gotówkowych (podatki i opłaty lokalne, czynsze za najem i dzierżawę, inne dochody) od osób trzecich na rachunki Zamawiającego w placówkach jw., bez pobierania opłat i prowizji.
3.3.2. Zapewnienie usługi (w przypadku wystąpienia takiej konieczności) polegającej na realizowaniu przez placówkę Banku wypłaty gotówkowej na rzecz osoby fizycznej wskazanej w przesłanej drogą elektroniczną zlecenia wypłaty gotówkowej. Usługą tą mogą być objęte w szczególności wypłaty zasiłków i świadczeń społecznych, świadczeń rodzinnych, dodatków mieszkaniowych, stypendiów oraz inne wypłaty na zlecenie Zamawiającego (w tym jednostek organizacyjnych). Przedmiot zamówienia nie obejmuje wypłaty zasiłków dla bezrobotnych z Funduszu Pracy.
3.4. Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych:
3.4.1. Bank zapewni oprocentowanie środków na rachunkach bankowych Zamawiającego (bieżących i pomocniczych) płatnych na każde żądanie. Oprocentowanie będzie obliczone w oparciu o stawkę procentową WIBID O/N ustalaną codziennie) przemnożoną przez oferowany przez Bank w ofercie współczynnik.
3.4.2. Bank zobowiązuje się umieszczać na lokatach overnight i na lokatach weekendowych środki pieniężne pozostające na rachunkach bankowych o których mowa w pkt. 3.4.3 i 3.4.4. na koniec dnia roboczego.
3.4.3. Lokowaniu podlegają środki pozostające na rachunku bieżącym budżetu Zamawiającego w każdym dniu roboczym w formie lokaty O/N w Banku prowadzącym obsługę bankową.
3.4.4. W przypadku w którym na rachunkach innych niż wymienione w ppkt. 3.4.3. (pomocniczych) na koniec dnia znajdują się środki (salda dodatnie) lokowaniu podlegają wszystkie salda rachunków Zamawiającego.
3.4.5. Lokowane środki oprocentowane są w oparciu o stopę WIBID O/N i zgodnie z zasadą opisaną w pkt.3.4.1., przy czym stawka oprocentowania może ulec podwyższeniu w wyniku negocjacji prowadzonych pomiędzy Zamawiającym a Bankiem do chwili przekazania środków na lokatę O/N.
3.4.6. Środki z lokaty O/N dostępne są na rachunku bieżącym Zamawiającego i na odpowiednich wskazanych rachunkach wyłączonych od godz.730 następnego dnia roboczego.
3.4.7. Przyjmowanie środków pieniężnych na dłuższe terminy lokat będzie każdorazowo negocjowane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą (lub innymi bankami) wykonawca gwarantuje, że oprocentowanie dla lokat na dłuższe terminy niż O/N będzie dla Zamawiającego korzystniejsze.
3.4.8. Lokaty O/N będą tworzone z salda środków pozostających na rachunkach Zamawiającego (wskazanych) o oprocentowaniu ustalonym zgodnie z powyżej określonym przez Zamawiającego warunkami.
3.4.9. Odsetki od ww. środków nie stanowią dochodów budżetu Miasta i dopisywane są codziennie do rachunków.
3.4.10. Przyjmuje się następującą metodologię naliczania odsetek:: przy naliczaniu odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w okresie odsetkowym, przy czym uznaje się, że rok ma 365 dni.
3.5. udostępnieniu kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu miasta
3.5.1. Bank zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu miasta.
3.5.2 Kredyt krótko terminowy będzie miał charakter odnawialny w każdym roku i będzie wynikał ze stosownej uchwały Rady Miejskiej i będzie każdorazowo uruchamiany po przekazaniu do Banku w ww. uchwały oraz podpisanie aneksu do umowy o kredyt krótkoterminowy.
3.5.3. W pierwszym roku obowiązywania umowy Bank zobowiązany jest udzielić kredytu krótkoterminowego do wysokości 2 500 000 PLN, w kolejnych latach wysokość kredytu wynikać będzie z określonego w uchwale budżetowej przez radę Miejską upoważnienia do zaciągania kredytów na pokrycie występującego w ciągu danego roku przejściowego deficytu budżetu miasta.
3.5.4. Kredyt krótkoterminowy udzielony zostanie bez ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek prowizji i opłat a jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki za rzeczywiście wykorzystany kredyt i będzie on spłacony maksymalnie do ostatniego dnia roboczego danego roku w ostatnim roku obowiązywania umowy (2014r) kredyt nie będzie udzielany.
3.5.5. Pułap kredytu krótkoterminowego będzie w dyspozycji Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy (z zastrzeżeniem jak w poz.3.5.4.) faktycznie kredyt będzie uruchamiany w dowolnej wysokości bez wcześniejszej konieczności zawiadamiania o zamiarze jego uruchomienia.
3.5.6. Podstawą do oprocentowania kredytu krótkoterminowego będzie stopa WIBOR O/N przemnożona przez oferowany przez Bank współczynnik (marżę) w ofercie.
3.5.7. Odsetki od wykorzystanego kredytu krótkoterminowego będą płatne każdego 10-go dnia kalendarzowego kolejnego miesiąca a w przypadku gdy jest to dzień wolny od pracy w następnym dniu roboczym i pobierane przez Bank ze wskazanego przez zamawiającego rachunku, po uprzednim przesłaniu Zamawiającemu zawiadomienia o wysokości odsetek.
3.5.8. Do naliczania odsetek założono, że miesiąc ma rzeczywista liczbę dni, a rok 365 dni.
4. Ponadto w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia wykonawca zapewni bez pobierania dodatkowych opłat:
4.1. Wdrożenie funkcjonalnego systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych wraz z odpowiednim oprogramowaniem, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących, w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności:
a) uzyskanie wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym oraz na rachunkach pomocniczych,
b) system musi spełniać wymogi systemu wielostanowiskowego tj. umożliwiać jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie oraz zapewnić współdziałanie z systemami finasowo-księgowymi funkcjonującymi u Zamawiającego w tym podległych jednostkach organizacyjnych,
c) wszystkie operacje/dyspozycje będą wprowadzone i przesyłane do Banku w godzinach pracy Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie w wyjątkowych sytuacjach możliwość dokonywania obciążeń i uznań rachunków Zamawiającego po ww. godzinach,
d) Bank ma obowiązek informowania poprzez system bankowości elektronicznej wszystkich użytkowników o istotnych sprawach związanych z systemem bankowości elektronicznej (awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez Bank itp.).
e) Bank zapewni jednostce organizacyjnej Urzędu Miejskiego, która prowadzi obsługę rachunku budżetu miasta(upoważnionym pracownikom) dostęp do sald rachunków bankowych podległych budżetowych jednostek organizacyjnych poprzez system,
f) system bankowości elektronicznej, do którego wprowadzane są zbiory przelewów musi zapewnić użytkownikom możliwość usuwania, przeglądania i modyfikacji przelewów przed ich wysłaniem. System powinien posiadać możliwość oddzielenia przelewów płacowych od pozostałych przelewów oraz generowanie odrębnych wyciągów bankowych dla tych operacji.
g) Komunikacja z Bankiem poprzez system bankowości elektronicznej musi spełniać wysoki poziom bezpieczeństwa,
h) Bank zobowiązany jest do umieszczenia na oddzielnych nośnikach elektronicznych wyciągów zawierających przelewy płacowe i oddzielenie ich od pozostałych przelewów,
i) Bank umożliwi pełne zastosowanie podpisu elektronicznego.
j) Bank zobowiązuje się na własny koszt zainstalować i konserwować w okresie objętym umową dodatkowe urządzenia takie jak np.: karty podpisu elektronicznego, czytniki kart czy inne wyposażenie komputerowe potrzebne do pracy systemu.
4.2. Szkolenie pracowników Zamawiającego (w tym podległych jednostek organizacyjnych z zakresu obsługi systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych.
4.3. Wydawanie na wniosek Zamawiającego kart płatniczych i ich obsługa przez okres obowiązywania umowy
a) dla osób dokonujących wydatków służbowych w szczególności podczas delegacji służbowych krajowych lub zagranicznych),
b) dla osób otrzymujących stałe zaliczki
Szacowana liczba kart wynosi ok. 5 szt, jednak może ona zostać zmieniona w zależności od potrzeb Zamawiającego.
4.4. Wyznaczenie przez Wykonawcę osoby (bądź osób), która będzie odpowiedzialna za bieżące kontakty operacyjne z Urzędem Miejskim w Przemyślu i miejskimi jednostkami organizacyjnymi, będzie zajmować się wyjaśnianiem niezgodności oraz zastrzeżeń zgłaszanych do danych przekazywanych przez Wykonawcę.
4.5. Wyznaczenie przez Wykonawcę osoby (lub osób) która będzie odpowiedzialna za wsparcie techniczne w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej i inne kontakty techniczne z Zamawiającym.
4.6. Wydawanie opinii bankowych związanych z obsługą Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych.
5. Wykonawca zrealizuje zamówienie siłami własnymi bez udziału podwykonawców.
6. Wykonawca zapewni jednakowe warunki prowadzenia rachunków bankowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych.
6.1. Zapłata za obsługę bankową objętą przedmiotem zamówienia i umową(ryczałtowa opłata miesięczna) pokrywana będzie przez Urząd Miejski w Przemyślu.
6.2. Wykonawca pokryje wszystkie udokumentowane przez Zamawiającego ewentualne straty wynikłe z braku możliwości prowadzenia operacji bankowych z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7. Termin wykonania zamówienia.
a) Realizacja przedmiotu zamówienia winna rozpocząć się (faktyczna obsługa bankowa) od dnia 1.3.2011 r. a zakończyć się 28.2.2014 roku.
b) Wykonywanie zamówienia następować będzie w siedzibie zamawiającego oraz wszystkich miejskich jednostkach organizacyjnych.
c) Realizacja przedmiotu umowy w zakresie instalacji systemu elektronicznej obsługi rachunków we wskazanych jednostkach organizacyjnych miasta odbywać się będzie na sprzęcie komputerowym jednostek organizacyjnych a Wykonawca (Bank) zainstaluje oprogramowanie nie później niż do dnia 1.3.2011 r.
d) Wykonawca przeszkoli wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie użytkowania systemu bankowości elektronicznej nie później niż do 28.2.2011 r.
e) Wykonawca otworzy do 182 rachunki bankowe w terminie umożliwiającym przekazanie środków z dotychczasowych rachunków Zamawiającego w tym jednostek organizacyjnych na nowe rachunki w wybranym banku z terminem wykonania do 28.2.2011 r. przy zachowaniu płynności obsługi bankowej w dniu 28.2. i 1.3.2011 r.
f) Wszystkie sprawy dotyczące bankowej obsługi miejskich jednostek organizacyjnych załatwiane będą przez dyrektorów ww. jednostek lub przez osoby przez nich upoważnione.
g) Zwiększenie lub zmniejszenie liczby prowadzonych rachunków bankowych nie wpłynie na wysokość miesięcznej opłaty ryczałtowej.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
66110000
II.1.7)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Nie
II.1.8)Podział na części
Nie
II.1.9)Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
Nie
II.2)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres
II.2.2)Opcje
Nie
II.3)CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Rozpoczęcie 1.3.2011. Zakończenie 28.2.2014
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje
20 000,00 PLN
III.1.2)Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
1)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie, z wymogami ustawowymi w oryginale, ma być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców a w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa ma być ona potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem. (treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania).
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (rozdz. 3 pkt1 ppkt.1 oraz 2 ppkt.1, oświadczenie dot. osób fizycznych o którym mowa w pkt.2 ppkt.2) składa Pełnomocnik Wykonawców w ich imieniu, bądź każdy z Wykonawców oddzielnie.
b) każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w pkt.1 ppkt.2, pkt. 2 ppkt.2, 3,4,5,6.
3) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie obowiązywała wszystkich współpartnerów,
4) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem),
5) wypełniając formularz oferty jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” w miejscu nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów,
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
III.1.4)Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia
Nie
III.2)WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 25.6.2010 r. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) dotyczące:
— posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada status banku w rozumieniu ustawy z dnia 29.8.1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz.U. z 2002r. nr 72 poz.665 z późn. zm.).
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku przedkładając oświadczenie i dokumenty o których mowa w rozdz.3 pkt.2 pkt. 1 do 6 a z treści których wynikać będzie, brak podstaw do wykluczenia wykonawcy.
2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę również w przypadku, kiedy w trakcie postępowania wystąpią przesłanki zawarte w art.24 ust. 2 ustawy Pzp.
3. Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy w których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Rozdział 3.
Oświadczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda złożenia:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 2 (A lub B odpowiednio).
2) Zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w ar. 36 ustawy Prawo bankowe lub dokumenty równoważne.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp wykonawca składa następujące dokumenty:
1) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 3A do SIWZ, albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik Nr 3 B do SIWZ,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy – załącznik Nr 4 do SIWZ
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 cyt. powyżej ustawy dotyczącej odpowiedzialności podmiotu zbiorowego zgodnie z przepisami o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w:
a) punkcie 2.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) punkcie 2. 3 i 2.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek za ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) punkcie 2.5 składa zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie ustalonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 uPzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d) punkcie 2.6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w ppkt. 1 lit. a, b, c, d.
4. Inne dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ
2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze.
3) pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.5
4) dowód wpłaty wadium
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
III.2.3)Zdolność techniczna
III.2.4)Zamówienia zastrzeżone
Nie
III.3)SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1)Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
Nie
III.3.2)Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi
Nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. opłata miesięczna za prowadzenie obsługi bankowej. Waga 60
2. oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach. Waga 30
3. koszt kredytu w rachunku bieżącym. Waga 10
IV.2.2)Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Nie
IV.3.3)Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Dokumenty odpłatne Nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
28.1.2011 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 28.1.2011 - 11:30
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1)JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ
Nie
VI.2)ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH
Nie
VI.3)INFORMACJE DODATKOWE
VI.4)PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
VI.4.2)Składanie odwołań
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
17.12.2010