Realizacja usługi w zakresie utrzymania bieżącego cmentarzy zlokalizowanych na terenie miasta Przemyśla
ZP. 3410/ 100 /2010 Przemyśl 2010-12-15
Realizacja usługi w zakresie utrzymania bieżącego cmentarzy zlokalizowanych na terenie miasta Przemyśla
Numer ogłoszenia: 410644 - 2010; data zamieszczenia: 15.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usługi w zakresie utrzymania bieżącego cmentarzy zlokalizowanych na terenie miasta Przemyśla.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja usługi w zakresie utrzymania bieżącego cmentarzy zlokalizowanych na terenie miasta Przemyśla.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: dla części 1 - w wysokości 1000,00 zł. (jeden tysiąc), dla części 2 - w wysokości 500,00 zł. (pięćset) dla pozostałych części Zamawiający odstępuje od żądania wadium
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (lub wykonuje) co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, której wartość usługi wynosi minimum 50 000,00 zł. Przez usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia należy rozumieć również prace związane z utrzymaniem czystości i porządku. Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane (lub są wykonywane) z należycie. Spełnienie warunku dotyczy zadań częściowych nr 1 i nr 2.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej następującym sprzętem: kosiarka spalinowa, listwa spalinowa do cięcia żywopłotu, pług do śniegu, małogabarytowy pojazd do usuwania urobku po terenie cmentarza o masie do 2,5 t., zamiatarkę małogabarytową, Spełnienie warunku dotyczy zadań częściowych nr 1 i nr 2.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie min. średnie techniczne o kierunku ogrodniczym i uprawnienia w zakresie organizacji terenów zielonych (gospodarz terenów zielonych)- wymagany staż min. 3 lata. Spełnienie warunku dotyczy zadań częściowych nr 1 i nr 2.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i posiada na dzień składania ofert opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie, na kwotę ubezpieczenia min. 50 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
w zakresie wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP Usługi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 CMENTARZ GŁÓWNY przy ulicy Słowackiego w Przemyślu.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CMENTARZ GŁÓWNY przy ulicy Słowackiego w Przemyślu, wraz z grobownictwem wojennym, przyległymi chodnikami, skarpą od strony ulicy Przemysława, parkingami przy ul. Słowackiego i ul. Przemysława, schodami przy parkingu i chodnikiem przylegającym do parkingu od ulicy Przemysława..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 CMENTARZ ZASAŃSKI PRZY UL. B.ŚMIAŁEGO.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CMENTARZ ZASAŃSKI PRZY UL. B.ŚMIAŁEGO wraz z cmentarnictwem wojennym, obejmujący przyległy chodnik do cmentarza i skarpy od strony ogródków działkowych, parking przy cmentarzu oraz nowa część cmentarza o pow 1,20 ha w tym teren z nasadzeniami drzew przy kwaterze 12 i 13, z wyłączeniem części niezagospodarowanej cmentarza i terenu podmokłego..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CMENTARZ WOJSKOWY PRZY Ul. PRZEMYSŁAWA wraz z obiektami grobownictwa wojennego.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CMENTARZ WOJSKOWY PRZY Ul. PRZEMYSŁAWA wraz z obiektami grobownictwa wojennego : Cmentarz Wojskowy.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 CMENTARZ STRZELCÓW SICZOWYCH PRZY UL. KASZTANOWEJ oraz CMENTARZ JEŃCÓW ROSYJSKO-WŁOSKICH W NEHRYBCE.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CMENTARZ STRZELCÓW SICZOWYCH PRZY UL. KASZTANOWEJ oraz CMENTARZ JEŃCÓW ROSYJSKO-WŁOSKICH W NEHRYBCE.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: OBIEKTY GROBOWNICTWA WOJENNEGO NA TERENIE CMENTARZA ŻYDOWSKIEGO PRZY UL. SŁOWACKIEGO.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OBIEKTY GROBOWNICTWA WOJENNEGO NA TERENIE CMENTARZA ŻYDOWSKIEGO PRZY UL. SŁOWACKIEGO.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 POZOSTAŁE CMENTARZE.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6.1.CMENTARZ PRZY UL.SIELECKIEJ /nieczynny /wraz z terenem Gminy Miejskiej Przemyśl przyległym do cmentarza 6.2.CMENTARZ PRZY UL.ZŁOTEJ /nieczynny / o pow. 27 arów i teren przyległy do cmentarza o pow. 35 arów Zakres prac : -
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.