Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Dostawa i montaż oraz uruchomienie składanego lodowiska sezonowego o wymiarach 18 m x 30 m p.n. Biały Orlik przy ul. Dworskiego w Przemyślu

 

ZP. 3410/ 92/10                                                  Przemyśl 2010-11-29


Dostawa i montaż oraz uruchomienie składanego lodowiska sezonowego o wymiarach 18 m x 30 m p.n. Biały Orlik          przy    ul. Dworskiego w Przemyślu
Numer ogłoszenia w BZP: 387740 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Dostawy

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY                                                                                                                     
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700
Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.                                    
Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl                                                                   
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.                                                   
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA                                                                                           
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA                                                                                
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż oraz uruchomienie składanego lodowiska sezonowego przy ul. Dworskiego w Przemyślu
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy                                                                                                             
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:                                                      
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż oraz uruchomienie składanego lodowiska sezonowego o wymiarach 18 m x 30 m p.n. Biały Orlik na boisku o nawierzchni poliuretanowej w kompleksie sportowym „Moje boisko- Orlik 2012” przy ul. Dworskiego w Przemyślu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.00.00-5                                                                   
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie                                                                            
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.                                                                       
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.                                                         
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:  do 20.12.2010 rok.                                                                                                                
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM       
I TECHNICZNYM                                                                                                                                          
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA                                                                              
Informacja na temat wadium:    5 000,00 zł.                                                                                             
III.2) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w  art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:
1.1  posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
       prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
1.2  posiadania wiedzy i doświadczenia.     
            Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia obejmującą dostawę i montaż składanego sztucznego lodowiska sezonowego o minimalnej powierzchni 400 m2. Wymagane jest udokumentowanie, że dostawa i montaż została wykonana z należytą starannością.                                                                                                                                                        
1.3  dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
1.4  sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzia-lności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i posiada na dzień składania ofert opłaconą polisę, (z załączeniem dokumentu potwierdzającego opłacenie składki ubezpieczeniowej, jeżeli nie wynika to z treści polisy), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia min. 300 000,00  zł. Zamawiający żąda aby wykonawca którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza posiadał aktualny dokument potwierdzający zawarcie  umowy ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności na okres nie krótszy niż czas realizacji przedmiotu zamówienia.                                                                                                                                                    
1.5  zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu,
 potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach    
finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając, w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca polega    na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu, podmiot ten musi być podwykonawcą w realizacji zamówienia w takiej części zamówienia dla której wykonawca polega na jego wiedzy i doświadczeniu.
2.  Nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli z treści dokumentów o których mowa w rozdz. 3 pkt 2  będzie wynikać brak podstaw do wykluczenia wykonawcy.
3. Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy w których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Oświadczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1.W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, należy złożyć wraz z ofertą:
1)  oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków  udziału w postępowaniu  zgodnie z art. 22 ust. 1– załącznik nr 3A lub 3B  do SIWZ,
2) wykaz zrealizowanych dostaw - załącznik nr 4  do SIWZ
3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy),
4) opłaconą polisę (z załączeniem dokumentu potwierdzającego opłacenie składki ubezpieczeniowej, jeżeli nie wynika to z treści polisy), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający żąda aby wykonawca którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza posiadał aktualny dokument potwierdzający zawarcie  umowy ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności na okres nie krótszy niż czas realizacji przedmiotu zamówienia.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp wykonawca składa następujące dokumenty:
 1) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik  nr 6A lub 6B do SIWZ.
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp - załącznik Nr 6 C do SIWZ
3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2 niniejszego rozdziału.
4. Inne dokumenty :
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ
2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze.
5. W przypadku składania oferty, przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie, z wymogami ustawowymi w oryginale, ma być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców a w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa ma być ona potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem. Wymagane oświadczenie jak w pkt. 1.1 w imieniu wykonawców składa pełnomocnik, o którym mowa powyżej, natomiast dokument jak w pkt. 1.2 może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców.
Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1 i 2 wykonawcy składają oddzielnie, a dokument o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 4 ma złożyć każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wykonawcy składający ofertę wspólną muszą wykazać się ubezpieczeniem łącznie w wyżej wymaganej wysokości.
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2 składa dokumenty zgodne z § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr226, poz. 1817).
SEKCJA IV: PROCEDURA                                                                                                                        

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA                                                                                         

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.                                                                

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT                                                                                                      

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.                                                                                          

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.                                                                         

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE                                                                           

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl - Zamówienia publiczne-Dostawy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205.                                                                                                                                   

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:                     do 07 grudnia 2010 godzina 09:00,  miejsce: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A -pok205.                                                                                       I

V.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).             IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.