Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Przebudowa dróg powiatowych w Przemyślu – ulice: Armii Krajowej, I. Paderewskiego, S. Okrzei, J. Lelewela
Przemyśl: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Przebudowa dróg powiatowych w Przemyślu - ulice: Armii Krajowej, I. Paderewskiego, S. Okrzei, J. Lelewela
Numer ogłoszenia: 351620 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Przebudowa dróg powiatowych w Przemyślu - ulice: Armii Krajowej, I. Paderewskiego, S. Okrzei, J. Lelewela.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Przebudowa dróg powiatowych w Przemyślu - ulice: Armii Krajowej, I. Paderewskiego, S. Okrzei, J. Lelewela 1.1.Zakres robót budowlanych obejmuje : 1) remont nawierzchni jezdni (wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, ułożenie geokompozytu złożonego z geosiatki szklanej umieszczonej pomiędzy dwoma warstwami geowłókniny, ułożonej na emulsji asfaltowej), nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej wiążącej grub. 4 cm, warstwa ścieralna SMA grub. 4cm). 2) ułożenie chodników (kostka brukowa betonowa szara i kolorowa grub. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, oraz na podbudowie z kruszyw naturalnych grub. 15 cm, w uprzednio wykonanym korycie gł.15 cm i wywozem ziemi). 3) wykonanie zjazdów drogowych oraz miejsc postojowych (kostka brukowa betonowa szara i kolorowa grub. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, oraz na podbudowie z kruszyw naturalnych grub. 15 cm w uprzednio wykonanym korycie gł. 30 cm i wywozem ziemi. 4) wykonanie zatoki autobusowej (kostka brukowa betonowa szara i kolorowa grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, oraz na podbudowie z kruszyw naturalnych grub. 20 cm, i betonowej z bet. B-20 grub. 26 cm w uprzednio wykonanym korycie gł.40 cm i wywozem ziemi). 5) rozbiórka (elementów dróg i chodników, frezowanie i rozebranie nawierzchni bitumicznych, wycinka drzew). 6) regulacja urządzeń (regulacja pionowa studzienek, wymiana studzienek ściekowych ulicznych, wymiana przykanalików z rur PCV, wykonanie studzienek ściekowych betonowych o śr. 500 mm, wykonanie studni rewizyjnych o śr. 1000 mm). 7) elementy ulic (ułożenie nowych krawężników, obrzeży i ścieków z kostki brukowej grub. 6 cm) 8) roboty towarzyszące (utwardzenie poboczy - warstwą podbudowy z kruszyw łamanych i z kory asfaltowej z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni emulsją asfaltową, ręczne plantowanie poboczy, wykonanie barier energochłonnych, wyk. schodów terenowych z kostki brukowej i krawężników betonowych, przełożenie chodnika). 2. Orientacyjne ilości najważniejszych elementów robót są następujące: - jezdnia o nawierzchni bitumicznej - 31.777 m2 (warstwa ścieralna z mieszanki SMA i warstwa wiążąca z betonu asfaltowego) - chodniki z kostki betonowej - 10.795 m2 - zjazdy drogowe z kostki betonowej - 1.691 m2 - zatoki autobusowe z kostki betonowej - 670 m2 - łączna długość przebudowywanych ulic - 4320 mb 3. Szczegółowy opis i wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określone są w załączniku nr 1 (dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem oraz Specyfikacja Techniczna Wykonywania i Odbioru Robót) . 4. Sposób realizacji zamówienia : 4.1. Wymagany skład Zespołu Nadzoru ( zwany dalej Wykonawcą): Minimalny skład Zespołu Nadzoru musi być złożony z: - Kierownika Zespołu Nadzoru - Inspektor nadzoru robót drogowych - Inspektora nadzoru robót drogowych - Inspektora nadzoru robót sanitarnych (specjalność sieci sanitarne) Inspektorzy nadzoru muszą posiadać wymagane prawem uprawnienia budowlane oraz należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Nie dotyczy
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego, nad realizacją jednej roboty budowlanej zawierającej jednocześnie wykonawstwo robót drogowych z uzbrojeniem o wartości minimalnej (brutto) 4.000.000,00 PLN lub dwóch robót budowlanych o wartości minimalnej 2.000.000,00 zł. każde i zakresie jw. (pojęcie roboty drogowe z uzbrojeniem oznacza roboty związane z wykonywaniem , rozbudową, przebudową oraz remontem dróg wraz z wyposażeniem technicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 43 poz.430 z późn. zm.)
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Nie dotyczy.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami, które posiadają uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia ( oraz przynależą na dzień składania ofert do właściwej izby samorządu zawodowego) w następujących specjalnościach: 1) Inspektor nadzoru robót drogowych - min 2 osoby (w tym jedna osoba pełniąca funkcje kierownika zespołu) powinien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej a także doświadczenie zawodowe poprzez wykazanie pełnienia funkcji inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierownika robót specjalności drogowej na minimum 1 zadaniu polegającym na budowie , przebudowie lub remoncie dróg publicznych o wartości minimum 1 mln. zł.. 2) Inspektor nadzoru robót sanitarnych - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych wodociągowych i kanalizacyjnych , min 1 osoba , zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( tekst jedn. z 2006r. Dz. U. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa (Dz. U. z 2006r. Nr 83, poz. 578 z póź. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia równoznaczne według kraju ich uzyskania, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o których mowa w art. 26 b uPzp.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia OC na kwotę ubezpieczenia min. 100 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze. 3) pełnomocnictwo o którym mowa w pkt. 3.1.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wprowadzenie zmian do umowy może wynikać z następujących okoliczności: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, 2) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do wykonania określonych czynności, zmiana danych teleadresowych określonych niniejszą umową, 3) w razie uzyskania w przetargu na wykonanie robót budowlanych ceny innej niż wartość szacunkowa zamówienia na roboty budowlane (netto), wynagrodzenie należne wykonawcy ulegnie przeliczeniu i dostosowaniu do procentowej wartości robót budowlanych netto; 4) w przypadku niezawinionego przez Wykonawcę przesunięcia (wydłużenia) harmonogramu czasowego i ostatecznego zakończenia robót objętych usługą, wydłużeniu ulec może termin realizacji umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne usługi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Prioorytetowej 2 Infrastruktura Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Zał. Nr 1 Przedmiar 3 (4,85MB)
Zał. Nr 1 Przedmiar 1 (4,03MB)
Zał. Nr 1 Przedmiar 2 (4,17MB)
Zał. Nr 1 Proj. bud 1 (4,11MB)