Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Przebudowa dróg powiatowych w Przemyślu - ulice Armii Krajowej, I. Paderewskiego, S. Okrzei, J. Lelewela.





Przemyśl: Przebudowa dróg powiatowych w Przemyślu- ulice Armii Krajowej, I. Paderewskiego, S. Okrzei, J. Lelewela
Numer ogłoszenia: 338946 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowę dróg powiatowych w Przemyślu- ulice Armii Krajowej, I. Paderewskiego, S. Okrzei, J. Lelewela.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg powiatowych w Przemyślu - ulice: Armii Krajowej, I. Paderewskiego, S. Okrzei, J. Lelewela: 1) remont nawierzchni jezdni (wyrównanie istn. podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, ułożenie geokompozytu złożonego z geosiatki szklanej umieszczonej pomiędzy dwoma warstwami geowłókniny, ułożonej na emulsji asfaltowej, nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej wiążącej grub. 4 cm, warstwa ścieralna SMA grub. 4cm). 2) ułożenie chodników (kostka brukowa betonowa szara i kolorowa grub. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, oraz na podbudowie z kruszyw naturalnych grub. 15 cm, w uprzednio wykonanym korycie gł.15 cm i wywozem ziemi). 3) wykonanie zjazdów drogowych oraz miejsc postojowych (kostka brukowa betonowa szara i kolorowa grub. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, oraz na podbudowie z kruszyw naturalnych grub. 15 cm w uprzednio wykonanym korycie gł. 30 cm i wywozem ziemi. 4) wykonanie zatoki autobusowej (kostka brukowa betonowa szara i kolorowa grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, oraz na podbudowie z kruszyw naturalnych grub. 20 cm, i betonowej z bet. B-20 grub. 26 cm w uprzednio wykonanym korycie gł.40 cm i wywozem ziemi). 5) rozbiórka (elementów dróg i chodników, frezowanie i rozebranie nawierzchni bitumicznych, wycinka drzew). 6) regulacja urządzeń (regulacja pionowa studzienek, wymiana studzienek ściekowych ulicznych, wymiana przykanalików z rur PCV, wykonanie studzienek ściekowych betonowych o śr. 500 mm, wykonanie studni rewizyjnych o śr. 1000 mm). 7) elementy ulic (ułożenie nowych krawężników, obrzeży i ścieków z kostki brukowej grub. 6 cm). roboty towarzyszące (utwardzenie poboczy - warstwą podbudowy z kruszyw łamanych i z kory asfaltowej z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni emulsją asfaltową, ręczne plantowanie poboczy, wykonanie barier energochłonnych, wyk. schodów terenowych z kostki brukowej i krawężników betonowych 2. Orientacyjne ilości najważniejszych elementów robót są następujące: - jezdnia o nawierzchni bitumicznej - 31.777 m2 (warstwa ścieralna z mieszanki SMA i warstwa wiążąca z betonu asfaltowego) - chodniki z kostki betonowej - 10.795 m2 - zjazdy drogowe z kostki betonowej - 1.691 m2 - zatoki autobusowe z kostki betonowej - 670 m2 - łączna długość przebudowywanych ulic - 4320 mb.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 50000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
•    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    nie dotyczy
•    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zadania (zamówienia) na roboty w zakresie budowy, przebudowy , remontu ulic (dróg) odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimalnej 2 000 000 zł. brutto każde, realizacja których została potwierdzona dokumentami (np. referencjami) wystawionymi przez zamawiających , że zostały one należycie wykonane. Przez zadanie odpowiadające wymaganemu rodzajowi Zamawiający rozumie wykonanie w ramach zadania robót w zakresie ułożenia nawierzchni z masy bitumicznej oraz nawierzchni chodników wraz z infrastrukturą techniczną. udokumentowane, że zostało wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej (z należytą starannością).
•    III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Nie dotyczy
•    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają uprawnienia niezbędne do wykonanie przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane - tj. uprawnienia budowlane wg. rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz.U. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : 1) drogowej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych , 3) instalacyjnej w zakresie wykonawstwa sieci, instalacji , urządzeń elektrycznych i energetycznych oraz przynależą ( aktualnie) do właściwej izby samorządu zawodowego ( ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o których mowa w art. 26 b ustawy Pzp.
•    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: 1) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na min. 1.000.000 zł. 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia minimum 1 000 000 zł Wykonawca może wykazać spełnienie warunku o którym mowa w pkt. 1.4.1. polegając na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
•    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
•    wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
•    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
•    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
•    informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
•    Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
•    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
•    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
•    wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
•    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze. 3)pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.6 ppkt.1 4) kosztorys ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Z zastrzeżeniem ust.1 zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy na personel o kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu nie niższym niż wskazany w ofercie Wykonawcy, b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w tym : ustawowej zmiany stawki podatku VAT, c) zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu robót objętego umową, d) wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej, skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień , jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia, e) przesunięcia terminu realizacji ze względu wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków pogodowych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z warunkami technicznymi, f) konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego, którego wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie przedmiotu umowy, g) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi albo okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy- zmianie może ulec termin realizacji umowy, h) wprowadzenia zmian w stosunku do rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej na wykonanie robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego lub Projektanta przy możliwej zmianie wynagrodzenia Wykonawcy w sytuacji koniecznego zwiększenia bezpieczeństwa, realizacji robót, usprawnienia procesu budowy, usunięcia wad ukrytych w dokumentacji projektowej, i) zmiany podwykonawcy robót ( wskazanego w ofercie) pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego na taką zmianę oraz wprowadzenia podwykonawcy na zadanie w przypadku gdy Wykonawca w ofercie przewidywał, że wykona roboty siłami własnymi , 3. W celu dokonania zmian zapisów wnioskowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, zobowiązani są oni pisemnie wystąpić z propozycja zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne roboty budowlane
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl pok. 205.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl pok. 205.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 Infrastruktura techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak