Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Usługi przy drzewostanie na terenach Gminy Miejskiej Przemyśl

ZP. 3410/ 72 /2010                                                              Przemyśl 2010-10-12

Usługi przy drzewostanie na terenach Gminy Miejskiej Przemyśl
Numer ogłoszenia w BZP: 329402 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449. Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usługi przy drzewostanie na terenach Gminy Miejskiej Przemyśl II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja usługi przy drzewostanie na terenach Gminy Miejskiej Przemyśl II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6 II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 10.12.2010 rok. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: - nie dotyczy III.2) WARUNKI UDZIAŁU Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności dotyczące:
1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: 1) aktualne zezwolenia w zakresie transportu odpadów komunalnych) wydanego zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 39, poz. 251 z późn. zm.).
2) aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych na terenie miasta Przemyśla wydane zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. 2005 Dz. U. Nr 236 poz. 2008 z późn. zm. ),
Warunek ten dotyczy zadania nr 1 oraz nr 2.
1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku dla zadania nr 1:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę obejmującą pielęgnację lub konserwację drzew na terenach wpisanych do rejestru zabytków o wartości minimum 50 tyś. złotych brutto z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku dla zadania nr 1:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem:
1) jednym podnośnikiem hydraulicznym o wysięgu co najmniej 19 m,
2) minimum pięć pilarek spalinowych,
3) minimum jeden samochód do wywozu urobku.
4) minimum jeden samochód dostawczy do 2,5 tony z samowyładowczą skrzynią – 1 szt.
5) minimum jednym rębakiem z możliwością rozdrabniania gałęzi i konarów o średnicy min. 15 cm
6) minimum jedną frezarką do pni o średnicy minimum 2,80 m
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku dla zadania nr 2:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem:
1) jednym podnośnikiem hydraulicznym o wysięgu co najmniej 19 m,
2) minimum trzy pilarek spalinowych,
3) minimum jeden samochód do wywozu urobku.
4) minimum jeden samochód dostawczy do 2,5 tony z samowyładowczą skrzynią – 1 szt.
5) minimum jednym rębakiem z możliwością rozdrabniania gałęzi i konarów o średnicy min. 15 cm

1.4 dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku dla zadania nr 1
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami:
1) cztery osoby posiadające uprawnienia do obsługi pił mechanicznych, do ścinki drzew z minimum 2
letnim doświadczeniem w zakresie pielęgnacji drzew ozdobnych,
2) jedna osoba posiadająca uprawnienia do prac na wysokości,
3) jedna osoba posiadająca wyższe wykształcenie architektura krajobrazu lub ogrodnicze,
4) jedna osoba pełniąca funkcję kierownika robót z uprawnieniami do wykonywania prac konserwacyjnych
na obiektach wpisanych do rejestru zabytków w zakresie zieleni, wydane na podstawie § 19
rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz § 17-19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994r. o zasadach i trybie udzielenia zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U.. Nr 16, poz. 55) oraz uprawnienia III stopnia z zakresu pielęgnacji drzew,
5) jedna osoba przeznaczona do wykonania prac technicznych z uprawnieniami do wykonania prac w zorganizowanej zieleni zabytkowej posiadająca wykształcenie i praktykę zawodową wymagana w § 8 ust. 3 w/w rozporządzenia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku dla zadania nr 2
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami:
1) trzy osoby posiadające uprawnienia do obsługi pił mechanicznych, do ścinki drzew,
2) jedna osoba posiadająca uprawnienia do prac na wysokości,
3) jedna osoba przeznaczona do wykonania prac technicznych z uprawnieniami do wykonania
prac w zorganizowanej zieleni zabytkowej posiadająca wykształcenie i praktykę zawodową
wymagana w § 8 ust. 3 w/w rozporządzenia.
1.5 sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i posiada na dzień składania ofert opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia OC na kwotę ubezpieczenia min. 50 000,00 zł.
Warunek dotyczy zadań nr 1 i nr 2. 1.6 Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając, w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli z treści dokumentów o których mowa w rozdz. 3 pkt 2 będzie wynikać brak podstaw do wykluczenia wykonawcy.
3. Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy w których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Oświadczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1.W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, należy złożyć wraz z ofertą:
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik
nr 2A lub 2B do SIWZ,
2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 3 do SIWZ,
3) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wg załączonego wzoru – załącznik nr 4 do siwz.
4) wykaz posiadanego lub będącego w dyspozycji wykonawcy sprzętu wg załączonego wzoru – załącznik nr 5 do siwz.
5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 6 do SIWZ.
5) opłaconą polisę (z załączeniem dokumentu potwierdzającego opłacenie składki ubezpieczeniowej, jeżeli nie wynika to z treści polisy), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, aktualnej na dzień składania ofert. Zamawiający żąda aby wykonawca którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza posiadał aktualny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności na okres nie krótszy niż czas realizacji przedmiotu zamówienia
2. W celu potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć:
1) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 7A do SIWZ, albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik Nr 7 B do SIWZ,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wyka-zania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp., wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp – załącznik nr 7C. 3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2 niniejszego rozdziału. Wykonawcy którzy składają oferty na kilka części zamówienia, przedkładają jeden komplet dokumentów i oświadczeń podmiotowych
4. Inne dokumenty :
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ
2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.
5. Składanie ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno zostać złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają:
a) każdy z osobna dokument wymieniony w punkcie 2 ppkt 2,
b) oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia – wg załącznika nr 3B do SIWZ
3) dokumenty wykazane w pkt 1 ppkt 2 i 5 składają ci z wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek na potwierdzenie którego wymagany jest dany
dokument.
4) w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, należy najpóźniej przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne
przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia.
5) zaleca się aby umowa konsorcjum regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia w szczególności zawierała postanowienia wynikające z charakteru
konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl - Zamówienia publiczne-Usługi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20 październik 2010r. godzina 09:00, miejsce: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

DOTSIWZ wycinka i pielęgnacja drzew (4,40MB)