OGŁOSZENIE O NABORZE PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA ogłasza nabór kandydatów na stanowisko d/s wydzierżawiania i użyczania nieruchomości w Wydziale Mienia Komunalnego Urzędu Miejskiego w Przemyślu
PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA
ogłasza nabór kandydatów
na stanowisko d/s wydzierżawiania i użyczania nieruchomości
w Wydziale Mienia Komunalnego Urzędu Miejskiego w Przemyślu
1. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku: geodezja i kartografia lub prawo,
2) doświadczenie zawodowe (staż pracy): co najmniej roczne doświadczenie zawodowe związane z nabytym wykształceniem,
3) obywatelstwo polskie,
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów:
a) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2004 r., nr 261, poz. 2603 ze zm.),
b) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964 r., nr 16, poz. 93 ze zm.),
2) umiejętność posługiwania się komputerem w środowisku Windows,
3) cechy charakteru: operatywność, komunikatywność, kreatywność, samodzielność, wysoka kultura osobista.
2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku objętym naborem:
1) przygotowywanie wykazów nieruchomości przeznaczonych do wydzierżawiania,
2) organizowanie i ogłaszanie przetargów na dzierżawę nieruchomości,
3) przygotowywanie zawiadomień o warunkach dzierżawienia lub użyczania nieruchomości oraz niezbędnej dokumentacji do zawierania umów,
4) prowadzenie bazy informatycznej w zakresie czynności przypisanych do stanowiska,
5) prowadzenie i aktualizowanie map przeglądowych działek oddanych w dzierżawę lub użyczenie,
6) przeprowadzanie terenowych kontroli w zakresie zgodności zagospodarowania nieruchomości przez dzierżawców i użyczających działki z przeznaczeniem określonym w umowie,
7) podejmowanie postępowań dotyczących ochrony własności (art. 222 k.c.),
8) wydawanie zezwoleń na zajęcie nieruchomości,
9) przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Przemyśla oraz projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawach z zakresu czynności przypisanych do stanowiska,
10) sporządzanie sprawozdań dotyczących stosowania pomocy publicznej w zakresie czynności przypisanych do stanowiska.
3. Wymagane dokumenty dla stanowiska objętego konkursem, które powinna zawierać oferta:
1) list motywacyjny,
2) życiorys zawodowy (CV),
3) kwestionariusz osobowy, uwzględniający m.in. dane osobowe, miejsce zamieszkania i posiadane obywatelstwo,
4) kserokopia dowodu osobistego,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje oraz staż pracy (doświadczenie zawodowe),
6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
W liście motywacyjnym należy zawrzeć klauzulę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)”.
4. Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym i dopiskiem: „Oferta na stanowisko ds. wydzierżawiania i użyczania nieruchomości”, w terminie do dnia 5 lipca 2010 r., na adres: Urząd Miejski w Przemyślu - Wydział Organizacyjno – Administracyjny, Rynek 1, I piętro, pokój nr 11.
Oferty przyjmowane będą w dniach i godzinach pracy Urzędu Miejskiego, tj. we wtorki od godz. 8.00 do godz. 16.00, a w pozostałe dni pracy od godz. 7.30 do godz. 15.30. Oferty, które zostaną złożone lub wpłyną za pośrednictwem urzędu pocztowego po upływie terminu do ich złożenia określonego w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
5. Wykaz kandydatów spełniających wymagania określone w ogłoszeniu o naborze oraz informacja o wyniku naboru po jago zakończeniu będą opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej (przemysl.bip-gov.pl) oraz umieszczone na tablicy informacyjnej w budynku głównym Urzędu Miejskiego w Przemyślu, Rynek 1 (I piętro).
6. Kandydaci, którzy spełnią wymagania określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni o terminie następnego etapu naboru.
Przemyśl, dnia 22 czerwca 2010 r.