Dostawa 12 fabrycznie nowych autobusów niskopodlogowych, jednej marki, przeznaczonych do wykonywania przewozów w publicznej komunikacji miejskiej na terenie miasta Przemyśla.
PL-Przemyśl: Autobusy niskopodłogowe
2010/S 98-147857
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dostawy
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
Gmina Miejska - Prezydent Miasta Przemyśla
Rynek 1
Do wiadomości: Jerzy Buczkowski
37-700 Przemyśl
POLSKA
Tel. +48 166752038
E-mail: przetarg@um.przemysl.pl
Faks +48 166752038
Adresy internetowe
Ogólny adres instytucji zamawiającej www.przemysl.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Inne Transport
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
Dostawa 12 fabrycznie nowych autobusów niskopodłogowych, przeznaczonych do wykonywania przewozów w publicznej komunikacji miejskiej na terenie miasta Przemyśla.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług
Dostawy
Główne miejsce realizacji dostawy Przemyśl.
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
12 fabrycznie nowych autobusów niskopodłogowych, jednej marki, przeznaczonych do wykonywania przewozów w publicznej komunikacji miejskiej do miejsca wskazanego przez Zamawiającego – Miejski Zakład Komunikacji
Sp. z o.o. w Przemyślu ul. Lwowska 9.
Oferowane autobusy muszą:
1) posiadać (na dzień dostawy) aktualne, polskie świadectwo homologacji wydane przez ustawowo uprawniony organ w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24.10.2005 w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U. z 2005 r., Nr 238, poz. 2010 z późn. zmianami).
Wykonawca musi dodatkowo:
1) przeszkolić 12 pracowników jednostki organizacyjnej Zamawiającego - Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o. w Przemyślu w zakresie obsługi i napraw,
2) przeszkolić 24 kierowców w zakresie eksploatacji i użytkowania,
3) udzielić jednostce organizacyjnej Zamawiającego autoryzacji w zakresie umożliwiającym samodzielne wykonywanie przeglądów, obsług oraz napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
4) wyposażyć Zamawiającego w kompletną dokumentację techniczno-eksploatacyjną, schematy układów pneumatycznych i elektrycznych, instrukcje napraw wszystkich zespołów, urządzeń i układów stosowanych w autobusie oraz katalogi części zamiennych. Całość dokumentacji musi być opracowana w języku polskim i przekazana w dwóch kompletach w wersji papierowej oraz jednej elektronicznej,
5) dostarczyć dokumentację oprogramowania, instrukcje obsługi urządzeń montowanych w pojazdach,
6) dostarczyć dla stanowiska obsługi technicznej komplet urządzeń diagnostycznych i oprogramowań komputerowych (w języku polskim) umożliwiający pełną diagnostykę autobusów oraz zamontowanych zespołów (silnik, skrzynia biegów, układ sterowania drzwi, ukł. powietrza itp.).
Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji:
1) na całość autobusu – min 2 lata bez limitu kilometrów,
2) na występowanie korozji poszyć zewnętrznych oraz szkieletu nadwozia i podwozia bez konieczności wykonywania dodatkowych konserwacji w trakcie eksploatacji – 12 lat,
3) na powłoki lakiernicze – 5 lat,
4) na trwałość konstrukcji i poszycie tj. pękanie szkieletu, ramy, blach poszycia – 12 lat,
Wykonawca zapewni udzielenie albo udzieli licencji na oprogramowanie urządzeń wyposażenia wydanych wraz z przedmiotem dostawy.
2) spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdu i ich wyposażenia (Dz. U. Nr 32 z 2003 r., poz. 262 z późn. zmianami).
3) spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w opisie technicznym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Długość: od 8,5 m do 10 m,
Szerokość: od 2,35 m do 2,45 m,
Wysokość: max 3,2 m,
Liczba miejsc pasażerskich ogółem w autobusie minimum 60,
W tym:
— minimum 13+1 siedzących,
— minimum 40 stojących,
— Szkielet nadwozia: wykonany ze stali nierdzewnej lub ze stali konstrukcyjnej o zwiększonej wytrzymałości i zabezpieczonej dodatkowo przed korozją w procesie kataforezy zanurzeniowej, gwarantującej kilkunastoletnią odporność na korozję.
Poszycie zewnętrzne wykonane z materiałów odpornych na korozję, np. blachy stalowej specjalnego przeznaczenia, dwustronnie ocynkowanej galwanicznie o odporności na korozję porównywalnej do stali nierdzewnej, wzmocnionych tworzyw sztucznych, blach aluminiowych. Poszycia ścian klejone do konstrukcji szkieletu. Klapy serwisowe łatwe do demontażu lub otwarcia.
— Nadwozie lakierowane wg kolorystyki podanej przez Zamawiającego, (max 3 kolory), przy użyciu lakierów.
O podwyższonej odporności na ścieranie przy myciu.
Ponadto powinien charakteryzować się dużą odpornością na: działanie światła, oleje, czynniki chemiczne, podwyższonej temperatury, działanie udarowe oraz kleje folii reklamowych.
— Autobusy muszą zostać odpowiednio oznakowane przez Wykonawcę w napis o treści uzgodnionej z Zamawiającym, informującej o źródłach finansowania projektu np.:
„Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013”.
— Podłoga bez żadnych stopni pośrednich przy przejściach dla pasażerów stojących.
Podłoga wykonana z materiałów gwarantujących właściwą izolacje termiczną i wytłumienie, wykładzina podłogowa wykonana jako przeciwpoślizgowa i łatwa do utrzymania w czystości a miejsca łączeń wykonane w taki sposób, który zabezpiecza przed przedostaniem się wody lub błota pośniegowego pod wykładzinę i podłogę.
— Drzwi pasażerskie: otwierane do wnętrza autobusu.
W układzie minimum 1-2-0, lub w celu poprawy jakości świadczonej usługi przewozowej w układzie 2-2-0, sterowane pneumatycznie lub elektropneumatycznie ze stanowiska kierowcy. Zabezpieczenie przed zamknięciem drzwi po napotkaniu na przeszkodę. Wejście do środkowych drzwi wyposażone w pochylnię ułatwiającą wjazd do autobusu wózkiem.
— Poszycie wewnętrzne: niedopuszczalne jest użycie materiałów higroskopijnych, ściany boczne i sufit łatwo zmywalne,
— Ogrzewanie: wykorzystujące ciepło z układu chłodzenia silnika, nagrzewnice ( min 2 szt.) wspomagane niezależnym od pracy silnika agregatem grzewczym,
— Wentylacja przestrzeni pasażerskiej: naturalna przez wywietrzniki dachowe i okna boczne w górnej części otwierane ( uchylne lub przesuwne ).
Przedział dla pasażerów oraz stanowisko kierowcy wyposażony w klimatyzację.
— Siedzenia pasażerskie: wyposażone w tapicerkę w oparciu I siedzisku, odporne na zabrudzenia i zniszczenie wg wzoru i kolorystyki uzgodnionej z Zamawiającym ( dopuszczalne wkładki tapicerskie wyłącznie W uzgodnieniu z Zamawiającym ),
— Stanowisko pracy kierowcy:
— wydzielone w taki sposób, który umożliwi kontakt.
Z pasażerami w celu np. sprzedaży biletów ale.
Zabezpieczone przed dostępem pasażera do jakichkolwiek.
Urządzeń sterujących, przycisków itp.,
— fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym,
— lusterka zewnętrzne podgrzewane, łatwe do składania.
W celu przejazdu autobusu przez myjnię automatyczną,
— lusterka wewnętrzne umożliwiające obserwację drzwi.
Autobusu ( wysiadających i wsiadających pasażerów ).
Oraz wnętrze autobusu,
— rolety przeciwsłoneczne (min na przedniej szybie),
— czytelna i ergonomiczna tablica rozdzielcza,
— minimum nawiewy ciepłego powietrza na szybę przednią.
I boczną lewą ( ogrzewanie elektryczne szyby jako.
Dodatkowe ),
— kompletną instalację radiową z anteną,
— wyposażenie w schowek zamykany na zamek, gdzie.
Można schować bilety, utarg, dokumenty, wieszak na.
Ubranie zamontowany za siedzeniem kierowcy.
— Konstrukcja nośna wykonana ze spawanych z sobą profili zamkniętych o przekrojach prostokątnych, ceowych i wytłaczanych ze stali nierdzewnej lub ze stali konstrukcyjnej o zwiększonej wytrzymałości i zabezpieczonej dodatkowo przed korozją w procesie kataforezy zanurzeniowej gwarantującej kilkunastoletnią odporność na korozję.
Wszystkie profile, których przekroje nie zostaną zamknięte w ramach konstrukcji i są narażone na dostanie się wody lub.
Innych substancji powodujących korozję, oprócz dodatkowego zabezpieczenia preparatami ochronnymi.
Powinny być wyposażone dodatkowo w otwory ściekowe, które umożliwią ich odpływ.
Zewnętrzne powierzchnie profili powinny być dodatkowo zabezpieczone preparatami odpornymi na: uderzenia.
(np. kamieni), wodę, środki chemiczne stosowane do utrzymania dróg w okresie zimy.
— Zawieszenie pneumatyczne z elementami sprężynującymi w postaci miechów gumowych, wyposażone w układ.
Obniżania prawej strony pojazdu na przystankach przyklęk – w ramach systemu ECAS.
— Koła: opony całostalowe bezdętkowe, przeznaczone do eksploatacji w warunkach komunikacji miejskiej, montowane na felgach stalowych,
— Układ hamulcowy:
— roboczy, dwuobwodowy pneumatyczny, tarczowy ( z automatyczną regulacją luzu klocków ) lub bębnowy.
Wyposażony w wskaźnik zużycia okładzin oraz, wyposażony minimum w układ ABS,
— postojowy, działający na oś napędową, sterowany z kabiny kierowcy,
— przystankowy, uruchamiany automatycznie po otwarciu drzwi,
— Układ kierowniczy ze wspomaganiem,
— Układ pneumatyczny wyposażony w:
— sprężarkę o wydatku powietrza dostosowanym do pracy autobusu w warunkach komunikacji miejskiej,
— wykonanie instalacji wyposażonej w przewody w pełni odpornych na korozję,
— podgrzewany osuszacz powietrza oraz automatyczny separator kondensatu,
— szybkozłączka umiejscowiona z przodu umożliwiająca podłączenie autobusu do źródła zewnętrznego,
— mechaniczne lub automatyczne odwadnianie zbiorników powietrza,
— Układ elektryczny o napięciu 24 V:
— alternator o wydajności dostosowanej do zabezpieczenia zapotrzebowania na energię elektryczną z uwzględnieniem.
Ciężkich warunków atmosferycznych,
— akumulatory 2 szt., min 200 Ah,
— wiązki przewodów ułożone w taki sposób aby nie były Narażone na działanie wilgoci i uszkodzenia mechaniczne,
— bezpieczniki, przekaźniki, sterowniki i włączniki powinny być umieszczone w szczelnych schowkach.
Zabezpieczających w/w przed działaniem wilgoci,
— wyposażony w gniazdo do diagnostyki poszczególnych układów autobusu w tym silnika,
— Układ chłodzenia:
— przewody układu wykonane z materiałów odpornych na korozję, (metali kolorowych, tworzyw sztucznych).
Izolowane w otulinie eliminującej straty cieplne w okresie zimy, połączone łączami silikonowymi.
— zbiornik wykonany z materiału odpornego na korozję,
— sygnalizacja temperatury i poziomu płynu chłodzącego,
— Zbiornik paliwa:
— wykonany z materiałów odpornych na korozję np. tworzywa sztucznego (polietylen) o pojemności min 175 dcm3,
— zamykany na klucz wlew paliwa (klapka, korek).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
34121400
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
II.1.8) Podział na części
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
12 fabrycznie nowych autobusów niskopodłogowych, jednej marki, przeznaczonych do wykonywania przewozów w publicznej komunikacji miejskiej do miejsca wskazanego przez Zamawiającego – Miejski Zakład Komunikacji
Sp. z o.o. w Przemyślu ul. Lwowska 9.
II.2.2) Opcje
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Rozpoczęcie 30.6.2010. Zakończenie 25.10.2010
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje
Wadium 50 000,00 PLN.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących
Zgodnie z umową.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
Zgodnie z SIWZ.
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia
Nie
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp w szczególności:
1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia.
1.W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, należy złożyć wraz z ofertą:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 3 (A lub B odpowiednio) .
2) Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, potwierdzający posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, w tym co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie co najmniej 10 fabrycznie nowych niskopodłogowych autobusów miejskich jednoczłonowych , wraz z dokumentem potwierdzającymi, że dostawy te zastały należycie wykonane - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art.26 ust. 2b ustawy Pzp do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – zał. Nr 5 do SIWZ ( jeżeli dotyczy)
2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3A do SIWZ, albo Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( załącznik Nr 3B do SIWZ).
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy.
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, wymienionych wyżej, wykonawca składa dokumenty i oświadczenia zgodnie z § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane tj. zamiast dokumentów:
— o których mowa w pkt 2-4 i pkt. 6 z części dotyczącej braku podstaw do wykluczenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
— o których mowa w pkt. 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym oraz organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli z treści dokumentów o których mowa w rozdz. 3 pkt 2 będzie wynikać brak podstaw do wykluczenia wykonawcy.
3. Zamawiający wykluczy Wykonawcę również w przypadku, kiedy w trakcie postępowania wystąpią przesłanki zawarte w art.24 ust. 2 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy w których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę w ilości co najmniej 10 fabrycznie nowych niskopodłogowych autobusów miejskich, udokumentowaną, że została wykonana z należytą starannością , w określonym terminie.
1.3.Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając, w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu, podmiot ten musi być podwykonawcą w realizacji zamówienia w takiej części zamówienia dla której wykonawca polega na jego wiedzy i doświadczeniu.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Nie dotyczy.
III.2.3) Zdolność techniczna
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Nie dotyczy.
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone
Nie
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. cena. Waga 55
2. warunki techniczno-eksloatacyjne. Waga 45
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Wstępne ogłoszenie informacyjne
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2010/S 23-032607 z dnia 3.2.2010
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów 9.6.2010
Dokumenty odpłatne Nie
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
11.6.2010 - 10:00
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert
Data: 11.6.2010 - 11:30
Miejsce
Urzą Miejski w Przemyślu 37-700 Przemyśl Rynek 1 sala 19.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ
Nie
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH
Tak
odniesienie do projektów i/lub programów: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 Rozwój systemu komunikacji publicznej w Przemyślu.