Zastępstwo Inwestorskie przy realizacji zadania pn.: „Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego wraz z rewitalizacją Parku Miejskiego w Przemyślu”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Przemyśl: Zastępstwo Inwestorskie przy realizacji zadania pn.: Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego wraz z rewitalizacją Parku Miejskiego w Przemyślu .
Numer ogłoszenia: 118752 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zastępstwo Inwestorskie przy realizacji zadania pn.: Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego wraz z rewitalizacją Parku Miejskiego w Przemyślu ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją Projektu: Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego wraz z rewitalizacją Parku Miejskiego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 - Os priorytetowa VI Turystyka i kultura .: Zakres robót budowlanych przewidzianych w Projekcie obejmuje: A) Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego (ETAP I), w tym: 1. Remont Sali Teatru Fredreum, zaplecza oraz sanitariatów wraz z wymianą/wykonaniem instalacji wewnętrznych: - inst. wod.- kan. - inst. c.o. - inst. c.t. - inst. chłodnicza freonowa - inst. wody lodowej - instalacja kotłowni - inst. wentylacji - inst. elektryczna 2. Remont murów i baszt ( postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzi Gmina Miejska w Przemyślu- termin zakończenia postępowania lipiec 2010r.) 3. Remont Sali kominkowej 4. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 5. Renowacja dziedzińca zamkowego z wykonaniem sieci elektrycznych i oświetlenia terenu 6. Rewaloryzacja wzgórza zamkowego B) Rewitalizacja Parku Miejskiego, w tym: 1. Modernizacja oświetlenia parkowego 2. Modernizacja alejek parkowych 3. Rewaloryzacja ekosystemu stawowego 4. Budowa i uzupełnienie elementów małej architektury II. Zakres usługi obejmuje: A. Działania architektoniczno - projektowe. B. Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania na wybór Wykonawcy zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) C. Czynności koordynacyjno - nadzorcze Inwestora Zastępczego D. Obsługa formalno - prawna i ekonomiczno - finansowa
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1, 71.54.00.00-5, 71.24.80.00-8, 71.53.00.00-2, 71.31.80.00-0, 71.54.00.00-5, 71.31.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium 3000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Nie dotyczy
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na sprawowaniu funkcji inwestora zastępczego lub nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym polegającym na przebudowie, modernizacji, remoncie obiektu wpisanego do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł. Zakres rzeczowy zrealizowanej usługi powinien obejmować pełnienie nadzoru nad robotami wielobranżowymi tj. robotami ogólnobudowlanymi, pracami konserwatorskimi, robotami drogowymi i instalacyjnymi (elektrycznymi, wodno-kanalizacyjnymi).
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Nie dotyczy
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu, uprawnieniach niezbędnych do wykonania zamówienia: 1) Kierownik Zespołu Inwestora Zastępczego - powinien posiadać uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń a także udokumentowane doświadczenie zawodowe do nadzorowania robót budowlanych i prac konserwatorskich na obiektach wpisanych do rejestru zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z 09.06.2004 (Dz.U. Nr 150, poz.1579) - udokumentowana 2 letnia praktyka zawodowa na budowie przy zabytkach nieruchomych. Osoba ta powinna również posiadać doświadczenie zawodowe przy nadzorowaniu co najmniej 1 obiektu zabytkowego współfinansowanego ze środków UE o wartości robót nie mniejszej niż 1 mln. zł. 2) Inspektor nadzoru robót drogowych - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej, 3) Inspektor nadzoru robót sanitarnych - uprawnienia do kierowania robotami o specjalności sieci sanitarne, instalacje i urządzenia cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne), 4) Inspektor nadzoru robót elektrycznych - uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi o specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 5) Specjalista ds. akustyki dźwięku , który posiada doświadczenie przy realizacji akustycznej pomieszczenia teatralnego lub kinowego przeznaczonego na pobyt równocześnie 150 osób. 6) Specjalista ds. techniki scenicznej, który posiada doświadczenie przy realizacji instalacji technicznych sceny teatralnej lub kinowej w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt równocześnie min. 150 osób, 7) Inspektor ds. rozliczeń powinna posiadać udokumentowane doświadczenie zawodowe przy obsłudze co najmniej 1 inwestycji o wartości robót nie mniejszej niż 1 mlm. zł. współfinansowanej ze środków UE 8) Inspektor ds. zamówień publicznych powinna posiadać udokumentowane doświadczenie zawodowe przy obsłudze co najmniej 1 inwestycji o wartości robót nie mniejszej niż 1 mlm. zł. współfinansowanej ze środków UE
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia OC na kwotę ubezpieczenia min. 200 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
•
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze. 3) pełnomocnictwo o którym mowa w pkt. 5.1. 4) dowód wpłaty wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: a) zmiany osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołania nowych. b) w razie uzyskania w przetargach na wykonanie robót budowlanych ceny niższej niż wartość szacunkowa zamówienia na roboty budowlane (Rozdz. 1 pkt.4 SIWZ) , wynagrodzenie należne wykonawcy ulegnie odpowiednio przeliczeniu i dostosowaniu do procentowej (określonej w ofercie wybranego wykonawcy) wartości robót budowlanych netto. W przypadku zwiększenia wartości robót w wyniku zmian (roboty i zamówienia dodatkowe), wynagrodzenie nie ulegnie zwiększeniu; c) w przypadku niezawinionego przez Wykonawcę przesunięcia (wydłużenia) harmonogramu czasowego i ostatecznego zakończenia robót objętych usługą, wydłużeniu ulec może termin realizacji usługi objętej przedmiotem zamówienia,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne usługi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 - Oś priorytetowa VI Turystyka i kultura .:.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Dokumentacja park - inwentaryzacja (3,27MB)
Uwaga : Ogloszenie o zmianie ogłoszenia (34,50KB)
Dokumentacja park - projekt zagospodarowania (3,39MB)