Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie Nr 51/10 Prezydenta Miasta Przemyśla zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Przemyślu

Zarządzenie nr 51/2010
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia13 kwietnia 2010 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Przemyślu

Na podstawie § 53 ust.1, 2 i 5 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Przemyślu nadanego zarządzeniem nr 31/07 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 7 marca 2007r.

zarządza co następuje:

§ 1

W regulaminie organizacyjnym Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego
w Przemyślu stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 108/2009 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 1 czerwca 2009 r. w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego Wydziału Spraw Obywatelskich wprowadza się następujące zmiany:,

1) skreśla się § 2 ust.1,

2) § 4 ust.1 pkt 7 otrzymuje brzmienie:
„7) stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej i finansowo-księgowej Wydziału SOB. VII”,

3) § 4 ust.3 otrzymuje brzmienie:
„3. Obsługę finansową Wydziału realizuje stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej i finansowo – księgowej”,

4) § 12 otrzymuje brzmienie:
„§ 12
Do zakresu działania stanowiska ds. obsługi kancelaryjnej i finansowo – księgowej Wydziału – SOB.VII należy w szczególności:
1) planowanie budżetu w zakresie działań Wydziału,
2) współdziałanie z Wydziałem Finansowym w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Spraw Obywatelskich,
3) sporządzanie kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań zbiorczych z wykonania budżetu w podległych jednostkach i placówkach,
4) przygotowywanie wniosków do Wydziału Finansowego o przeniesienia środków finansowych między działami, rozdziałami i paragrafami w ramach budżetu Wydziału,
5) sporządzanie planów finansowych,
6) sporządzanie zaopatrzenia na materiały piśmienno – biurowe i zaopatrzenie w tym zakresie poszczególnych stanowisk pracy,
7) prowadzenie zbioru uchwał podejmowanych przez Radę Miejską i zarządzeń Prezydenta,
8) przygotowywanie dla potrzeb Prezydenta Miasta, Rady Miejskiej i komisji problemowych materiałów zakresie realizowanych przez Wydział zadań,
9) współpracę z innymi pracownikami Wydziału oraz innych wydziałów w zakresie spraw wspólnych,
10) obsługę aplikacji SHRIMP
11) udzielanie odpowiedzi w drodze pomocy prawnej innym urzędom z zakresu zadań Wydziału Spraw Obywatelskich,
12) rozliczanie protokołów przyjęć stron przez Prezydenta,
13) udział w pracach związanych z wyborami parlamentarnymi i samorządowymi, sporządzanie spisów ludności,
14) porządkowanie i przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentacji określonej w zakresie czynności,
15) opracowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta
z zakresu zadań realizowanych przez wydział,

5) § 13 pkt. 5 otrzymuje brzmienie:
„5) stanowisko ds. wojskowych ze stanowiskiem ds. obsługi kancelaryjnej i finansowo – księgowej, SOB.VI i SOB. VII”.

§ 2

Wykonanie zarządzenia powierza się Naczelnikowi Wydziału Spraw Obywatelskich.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

PREZYDENT
MIASTA PRZEMYŚLA
Robert Choma

DOTZarządzenie Nr 51/10 (28,50KB)