Zarządzenie Nr 35A/10 Prezydenta Miasta Przemyśla w sprawie powołania Komisji ds. zamówień publicznych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy usługi pn. "Oczyszczanie ulic krajowych, wojewódzkich, powia
Zarządzenie Nr35a/2010
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 22 marca 2010 r.
w sprawie powołania Komisji ds. zamówień publicznych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy usługi pn. „Oczyszczanie ulic krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych w granicach administracyjnych miasta Przemyśla”.
Na podstawie art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. z 2007 nr 223 poz.1655 z późn.zm.) w związku z art. 11 ust. 4, 5 i 6 zarządzenia Nr 30/2009 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 2 marca 2009 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Przemyślu
zarządzam co następuje:
1. Powołuję Komisję d.s. zamówień / zwana dalej „Komisją” do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa powyżej, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w następującym składzie:
1) Przewodniczący Komisji – Jerzy Buczkowski
Pełnomocnik Prezydenta
ds. Zamówień Publicznych
2) Sekretarz Komisji - Adam Majka, Inspektor
Wieloosobowe Stanowisko
ds. zamówień Publicznych
3) Członek komisji - Jerzy Węgrzyn, Naczelnik
Wydziału Gospodarki
Komunalnej i Inwestycji
2. Zakres czynności, odpowiedzialności członków Komisji oraz tryb jej pracy określa rozdz. 3 Regulaminu udzielenia zamówień publicznych nadany Zarządzeniem Prezydenta Miasta, o którym mowa na wstępie.
3. Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.
Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
MIASTA PRZEMYŚLA
Robert Choma