Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie Nr 52/10 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 15 kwietnia 2010 r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Przemyślu


Zarządzenie Nr 52/10
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 15 kwietnia 2010 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego
Urzędu Miejskiego w Przemyślu



Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) -

zarządza się co następuje:



§ 1


W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Przemyślu, nadanym zarządzeniem Nr 31/07 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 7 marca 2007 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Przemyślu z późn. zm. - wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 26 w ust. 2 skreśla się wyrazy: „podległy bezpośrednio radzie”,

2) w § 28 dodaje się punkt 28 w brzmieniu:
„28) przestrzeganie standardów i procedur kontroli zarządczej.”.

3) w § 30 skreśla się pkt 3,

4) w § 30a dodaje się pkt 8 w brzmieniu:
„8) współpraca z Wydziałem Spraw Społecznych oraz innymi właściwymi organami w zakresie weryfikacji, przedstawianych przez przedsiębiorców, oświadczeń dotyczących wartości sprzedaży napojów alkoholowych,”,


5) w § 35a:

a) skreśla się pkt 1,
b) pkt 2 otrzymuje brzmienie:
„1) opracowywanie planów dotyczących dochodów z tytułu wpływów z opłat za korzystanie ze środowiska i dysponowanie środkami finansowymi w zakresie wydatków bieżących oraz współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi urzędu w zakresie realizacji wydatków inwestycyjnych,”;
c) skreśla się pkt 4d,
d) skreśla się pkt 6,

6) w § 38:

a) pkt 24 otrzymuje brzmienie:
„24) współpraca z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej, Powiatowym Urzędem Pracy i Powiatową Stacją Sanitarno – Epidemiologiczną poprzez załatwianie wszelkich spraw na polecenie i z upoważnienia prezydenta,”,

b) po p-cie 24 dodaje się pkt 24a w brzmieniu:
„24a) sprawowanie nadzoru nad Miejskim Ośrodkiem Zapobiegania Uzależnieniom i Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej,”,


7) § 51 otrzymuje brzmienie:

„§ 51

Do zadań Audytora Wewnętrznego należy w szczególności:
1) opracowywanie, w porozumieniu z prezydentem, rocznego planu audytu wewnętrznego,
2) wykonywanie audytu wewnętrznego obejmującego:
- systematyczną ocenę kontroli zarządczej dotyczącą w szczególności jej
adekwatności, skuteczności i efektywności w jednostce,
- czynności doradcze, w tym składanie wniosków, mających na celu
usprawnienie funkcjonowania jednostki,
3) przeprowadzanie czynności sprawdzających w zakresie dostosowania działań jednostki do zgłoszonych, w sprawozdaniu z przeprowadzonego zadania audytowego, uwag i wniosków,
4) przeprowadzanie audytu wewnętrznego poza planem,
5) opracowywanie rocznych sprawozdań z wykonania planu audytu wewnętrznego za rok poprzedni.”.


8) § 53 otrzymuje brzmienie:

„§ 53
1. Realizacja zadań w jednostkach organizacyjnych urzędu następuje na podstawie wewnętrznego regulaminu organizacyjnego oraz zakresów czynności pracowników, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Samodzielne stanowiska pracy realizują zadania na podstawie niniejszego regulaminu i zakresu czynności.
3. Wewnętrzne regulaminy organizacyjne określają szczegółowe zakresy działania jednostek organizacyjnych urzędu, ich strukturę organizacyjną uwzględniającą podział na wewnętrzne komórki organizacyjne wraz z graficznym schematem organizacyjnym.
4. Wewnętrzny regulamin organizacyjny powinien zawierać ponadto wyznaczenie stanowiska pełniącego zastępstwo w czasie nieobecności kierownika jednostki organizacyjnej i jego zastępcy, podział zadań pomiędzy poszczególne komórki organizacyjne, z uwzględnieniem zadań własnych gminy i powiatu oraz zadań zleconych i powierzonych, jak również określenie zastępstw.
5. Wewnętrzne regulaminy organizacyjne ustalane są przez prezydenta w drodze zarządzenia.
6. Projekt wewnętrznego regulaminu organizacyjnego przygotowywany jest przez kierownika jednostki organizacyjnej urzędu, której projekt dotyczy oraz opiniowany przez Wydział Organizacyjno-Administracyjny i radcę prawnego, a następnie akceptowany przez sekretarza i bezpośredniego przełożonego kierownika.
7. Zakresy czynności określają szczegółowy podział obowiązków pomiędzy pracowników danej jednostki organizacyjnej urzędu i ustalane są przez kierownika tej jednostki, z zastrzeżeniem ust. 8.
8. Projekt zakresu czynności kierownika jednostki organizacyjnej urzędu przygotowuje kierownik, którego projekt dotyczy, a jego ustalenia dokonuje bezpośredni przełożony kierownika.
9. Wewnętrzne regulaminy organizacyjne oraz zakresy czynności podlegają stałej aktualizacji.
10. Kierownik jednostki organizacyjnej urzędu zobowiązany jest do przekazania wewnętrznego regulaminu organizacyjnego i zakresów czynności oraz każdej ich zmiany niezwłocznie do Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego.”.

9) W załączniku Nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Przemyślu w części 3 pod tytułem „3) Służby, Inspekcje i Straże” w wierszu 3 w kolumnie 4 dodaje się wyrazy „Wydział Organizacyjno – Administracyjny”.



§ 2


Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta Przemyśla.


§ 3


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

DOTZarządzenie Nr 52/10 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 15 kwietnia 2010 r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Przemyślu (47,00KB)