Dekoracja Miasta Przemyśla
ZP. 3410/ 18 /10 Przemyśl 2010-03-22
Dekoracja miasta Przemyśla
Numer ogłoszenia w BZP: 61459 - 2010; data zamieszczenia: 19.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługi Zmiana ogłoszenia w BZP: Nr 80474 - 2010; data zamieszczenia: 22.03.2010
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449. Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dekoracja miasta Przemyśla.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na dekoracji miasta Przemyśla w związku z ważnymi świętami państwowymi, lokalnymi oraz instalacji oświetlenia świątecznego wraz z dostawą, osadzeniem, oświetleniem i przybraniem choinek.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.00.00-3 II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak - dwie części. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 31.01.2011 rok.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: - nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności dotyczące:
1.1 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje:
1) jednym podnośnikiem hydraulicznym o wysięgu 11 m,
2) zapleczem magazynowym znajdującym się na terenie Miasta Przemyśla, zadaszonym i suchym, umożliwiającym przechowywanie całości dekoracji.
1.2 dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli:
a) osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadać będą stosowne uprawnienia, w tym wykonawca winien dysponować min. dwie osoby posiadające uprawnienia, tj: Świadectwa kwalifikacji typu „E” do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o których mowa w art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych.
1.3 sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanych czynności usługowych i prowadzonej działalności gospodarczej i posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia OC na kwotę ubezpieczenia min. 50 000,00 zł.
1.4 Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając, w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli z treści dokumentów o których mowa w rozdz. 3 pkt 2 będzie wynikać brak podstaw do wykluczenia wykonawcy.
3. Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy w których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Oświadczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1.W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, należy złożyć wraz z ofertą:
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik
nr 3 (A – B) do SIWZ,
2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 do SIWZ,
4) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wg załączonego wzoru – załącznik nr 6 do siwz.
5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ.
2. W celu potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć:
1) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 3A do SIWZ, albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik Nr 3 B do SIWZ,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp., wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 w/w ustawy. (w przypadku osób fizycznych tylko oświadczenie z ppkt 1).
3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2 niniejszego rozdziału.
4. Inne dokumenty :
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ
2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl - Zamówienia publiczne-Usługi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29 marca 2010r. godzina 09:00, miejsce: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.