Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Realizacja usługi p.n. „Oczyszczanie ulic krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych w granicach administracyjnych miasta Przemyśla”

ZP. 341/ 7 /2010 Przemyśl 2010-02-15


OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA,
37-700 Przemyśl, Rynek 1, tel./fax (016) 675-20-38,
Ogłasza przetarg o wartości która przekracza wyrażoną w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Pzp.

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem przetargu jest realizacja usługi p.n. „Oczyszczanie ulic krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych w granicach administracyjnych miasta Przemyśla” obejmujących pas jezdni o ogólnej powierzchni oczyszczania wynikająca z sumy wielokrotnych oczyszczeń poszczególnych powierzchni w okresie 38 tygodni wynoszącej dla oczyszczania mechanicznego 40 235 160 m2 oraz dla oczyszczania ręcznego 2 441 120 m2.
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę polegającą na oczyszczaniu sprzętem mechanicznym i ręcznie nawierzchni jezdni, zbiórkę i wywozie zgromadzonych nieczystości ( zmiotek, śmieci i błota ) na składowisko odpadów komunalnych.
Wspólny Słownik Zamówień: ( CPV ): CPV 90 61 00 00 -6
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w formie elektronicznej, zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu - www.przemysl.pl – Biuletyn Informacji Publicznej „Zamówienia publiczne” Na wniosek wykonawcy dostępna w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, wariantowych, nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających ani nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
Wymagany termin realizacji zamówienia: od 10 kwietnia 2010 roku do 31 grudnia 2010 roku

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności dotyczące:
1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada:
1) aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych na terenie miasta Przemyśla (kod 200303- odpady
z oczyszczania ulic, placów) wydanego zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o
utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. 2005 Dz. U. Nr 236 poz. 2008 z późn. zm. ),
2) aktualne zezwolenia w zakresie transportu odpadów komunalnych) wydanego zgodnie z art. 28 ust. 1
ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 39, poz. 251 z późn. zm.).
1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał minimum jedną usługę lub usługę podobną do niniejszego zamówienia, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego o jej wykonaniu lub wykonywaniu z należytą starannością. Za podobną usługę zamawiający uznaje świadczenie usług związanych z letnim mechanicznym oczyszczaniem w ciągu jednego sezonu jezdni ulic gminnych, powiatowych krajowych, wojewódzkich, wewnętrznych dróg osiedlowych i placów, o powierzchni oczyszczania co najmniej 1 000 000 m2.
1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem:
1) zamiatarki elewatorowe do dużych zanieczyszczeń, wymagana szerokość zamiatania 2,5 m, min. 2 sztuki,
2) zamiatarki samobieżne z urządzeniem mechanicznym zasycającym zanieczyszczenia, wyposażone w
szczotki stalowe i z tworzywa sztucznego, wymagana szerokość zamiatania od 1,4 do 2,5 m - min. 1 sztuka,
3) zamiatarki małogabarytowe kompaktowe o masie własnej od 2700 do 3200 kg z możliwością zamiatania od
1,40 do 2,50 m - min. 1 sztuka
4) Samochód osobowy, który udostępniany będzie Zamawiającemu do kontrolowania prawidłowości
wykonanych prac – 1 szt.
1.4 dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o których mowa w art. 26b u Pzp, o udostępnianiu osób zdolnych do wykonania zamówienia, wykaże minimum 5 osób do bezpośredniej realizacji zamówienia w tym osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia posiadającej minimum dwuletnie doświadczenie w realizacji usług wchodzących w zakres zamówienia.

1.5 sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanych czynności usługowych i prowadzonej działalności gospodarczej i posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia OC na kwotę ubezpieczenia min. 100 000,00 zł. 1.6 Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając, w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli z treści dokumentów o których mowa w rozdz. 3 pkt 2 będzie wynikać brak podstaw do wykluczenia wykonawcy.
Wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł.
3. Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy w których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Oświadczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1.W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, należy złożyć wraz z ofertą:
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1– załącznik nr 3 (A lub B odpowiednio) do SIWZ,
2) zezwolenie o którym mowa w rozdz. 2 pkt. 1.1 ppkt 1 i 2
3) wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie - – załącznik nr 4 do SIWZ,
4) wykaz sprzętu którym wykonawca będzie dysponował przy realizacji zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ,
5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SIWZ,
6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 7 do SIWZ.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp wykonawca składa następujące dokumenty:
1) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 3A do SIWZ, albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik Nr 3 B do SIWZ,
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
3) aktualnego zaświadczenia z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 cyt. powyżej ustawy dotyczącej odpowiedzialności podmiotu zbiorowego zgodnie z przepisami o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2 niniejszego rozdziału.

4. Inne dokumenty :
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze.
Zamawiający ustala jedno kryterium oceny i wyboru ofert – najniższa cena – 100%.
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 24 marca 2010rok o godz. 900
Termin związania ofertą - 60 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert.
Ogłoszenie zostało opublikowane publikacji w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich w dniu 10.02.2010r. numer referencyjny 2010/S 31-044759 oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie Internetowej Urzędu Miejskiego www.przemysl.pl i Tablicy ogłoszeń Urzędu.

Otrzymują:
1. Tablica ogłoszeń x 2 egz.
2. a/a

DOTZakres zamówienia (73,50KB)

DOTNULL (3,96MB)